Misterwhoopee Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag läste i topicen "Spamvåg måste bekämpas" för ett tag sedan att det skulle bli lite nya regler, och att det skulle städas lite i forumet...När blir det av då? (Tror den topicen försvann när allt krashade, för hitta den kan jag inte göra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jo den topicen försvann nog... Arbetet med reglerna skjuts fram en bit. Vågar inte säga något datum, jag har rätt mycket nu Vill dock gärna ha det klart tills slutet av veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 [lånar tråd] hur går det med sms-systemet? [/lånar tråd] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Och när kommer någon typ av jubileums tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 @GTA3_PLAYER: Vet ej, kanske senare i veckan eller nått. @skribb: Vet ej, men bonussystemet måste bli klart först :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 på så sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts