Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

de där med att snake ska skapa en ny klon kan bli för mycket tro ja... jag tycker Hideo ska slutföra sin MGS serie efter 4:an... det är vad jag tycker, för detta kommer förmodligen att bli den bästa av dom alla... då är det lika bra att lägga av tycker JAG... sen kan dom ju gö en Collector's Edition eller nått för Playstation 4 när den kommer om ca 7 år, med alla spelen samlade i ett spel så att säga, med ny grafik och så... vore de så tokit?

Ja! Jag menar då att Hideo kan avsluta sin del i MGS-serien med att göra så att nya "Snakes" dyker upp så att dom som tar över serien har en helt ny story att skapa. Så att den Snake gör så o den andre så.

@Alpha. Om du menar att Emma kallade Otacon för Hal så är faktsikt Hal hans riktiga namn. Han heter ju Hal Emmerich, Otacon är bara hans smeknamn för han gillar japansk animation (Otaku Convention).

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Alpha. Om du menar att Emma kallade Otacon för Hal så är faktsikt Hal hans riktiga namn. Han heter ju Hal Emmerich, Otacon är bara hans smeknamn för han gillar japansk animation (Otaku Convention).

Jag menade att hans smeknamn var Hal. För jag tänkte att det var en förkortning på nåt namn, Halbert eller nåt sånt. ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! Jag menar då att Hideo kan avsluta sin del i MGS-serien med att göra så att nya "Snakes" dyker upp så att dom som tar över serien har en helt ny story att skapa. Så att den Snake gör så o den andre så.

@Alpha. Om du menar att Emma kallade Otacon för Hal så är faktsikt Hal hans riktiga namn. Han heter ju Hal Emmerich, Otacon är bara hans smeknamn för han gillar japansk animation (Otaku Convention).

Ey' ey' ey', back from Poland I am, därför jag inte skrivit på en vecka :)

Jag hoppas att nästa MG-spel inte heter "Metal Gear Solid", utan "Metal Gear ......" och handlar om någon annan agent. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att du hade en teori om att dom skulle klona Snake för att fortsätta serien. Medan jag själv har min teori om att det blir någon helt ny huvudperson, t. ex Raiden eller någon helt annan person som introduceras i fyran. :P

Mycket möjligt, men Raiden borde inte bli den nya huvudpersonen. Jag gillade honom inte i 2:an, han har inte samma attityd eller sköna stil som Snake har. Men som du säger, det kanske blir en ny karaktär som dom introducerar nu i 4:an. Eller så kanske dom bara börjar med "biserier" t.ex: "Metal Gear Golf", " Super Gear Kart" och "Metal Gear Tennis" -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...