Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

Då har jag rätt ändå da :rolleyes:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!! MAN ÄR SOLID SNAKE!!!!!!!!!!!! FATTAR NI TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT ELLER! JAG BLIR TOKIG!!! BIG BOSS ÄR SOLID SNAKES FARSA!! SOLID SNAKE ÄR EN KLON AV BIG BOSS! ALLTSÅ SER HAN LIKA DAN UT!!! OCH I NYA TRAILERN SÅ RÖKER HAN DESSUTOM CIGARETT!!! SOM SOLID SNAKE!! BIG BOSS LEVDE JU PÅ 60 TALET! DET HÄR ÄR 10-15 ÅR EFTER BIG SHELL (DÄR MAN VAR I MGS2!) ALLTSÅ UNGEFÄR ÅR 2015 TYP!! ni verkar ju inte ha spelat dom förra spelen alls, och om ni har de så kan ni inte läsa engelska för fem öre!

EDIT: Liquid Snake (från MGS1) och Solidus Snake (från MGS2) är Solid snakes bröder, och dom är också kloner av Big Boss. så alla fyra (Big Boss, Solid Snake, Liquid Snake och Solidus Snake) ser lika dan ut, har samma gångstil och är nästan lika duktig på de dom gör...

nå mer ni inte fattar?

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så tack :rolleyes:

Ja jag tror också att han är död då men med Hideo vet man ju aldrig. Han har säkert fått in Big Boss på något konstigt sätt :lol:

Mjo, han skapar sina frågetecken bland fansen... det ska bli fruktansvärt kul att spela som Solid igen iaf (det ä ju han och självaste Metal Gear prototyperna hela spelserien handlar om) :D snacka med Otacon å allt :P nu blir det riktig MGS stämning :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ser inte liquid och solidus snake ut som big boss då ra? JUSTE!!

Men alltså... jag borde ha lämnat den här lekstugan för länge sen. kan bara inte låta bli och svara på dom extremt dumma påpekningar som vissa av er har...

Du är tame f*n i mig blind om du inte tycker solid snake, solidus snake, liquid snake och big boss är lika varandra... dom är nästan exakta kopior, precis som Blues säger. I ''Making Of'' DVD'n som följer med MGS2 så säger dom till och med att när dom gjorde Solidus Snake så använde dom samma ansikte och som Solid Snake har, dom la bara till lite mer skägg och sånt... punkt slut...

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blade betyder inte svärd. Blade=det vassa på en kniv

Ja men det var ju när dom pratade om svärdet han sa så där! Raiden frågade väl typ: vill inte du använda det? och sedan sa snake så där...

Förresten kan blade va ett annat ord för svärd... varför heter filmen ''Blade'' som den gör annars då? använder inte han svärd??? ;)

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ååååååååh!... han gillar inte svärd!

Ja och i gamereactor så stod det att det kunde inte vara solid snake i 3 bara för han använder inte kniv och det säger han tillochmed i ettan har du aldrig undrat varför man inte har haft kniv på dom gammla mgs det gjode jag först sen fick jag svaret han gillar inte knivar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och i gamereactor så stod det att det kunde inte vara solid snake i 3 bara för han använder inte kniv och det säger han tillochmed i ettan har du aldrig undrat varför man inte har haft kniv på dom gammla mgs det gjode jag först sen fick jag svaret han gillar inte knivar

Jasså... ännu en dumskalle... vilken tror du man spelar som i MGS4 rå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...