putte_tutte Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Då har jag rätt ändå da NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!! MAN ÄR SOLID SNAKE!!!!!!!!!!!! FATTAR NI TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT ELLER! JAG BLIR TOKIG!!! BIG BOSS ÄR SOLID SNAKES FARSA!! SOLID SNAKE ÄR EN KLON AV BIG BOSS! ALLTSÅ SER HAN LIKA DAN UT!!! OCH I NYA TRAILERN SÅ RÖKER HAN DESSUTOM CIGARETT!!! SOM SOLID SNAKE!! BIG BOSS LEVDE JU PÅ 60 TALET! DET HÄR ÄR 10-15 ÅR EFTER BIG SHELL (DÄR MAN VAR I MGS2!) ALLTSÅ UNGEFÄR ÅR 2015 TYP!! ni verkar ju inte ha spelat dom förra spelen alls, och om ni har de så kan ni inte läsa engelska för fem öre! EDIT: Liquid Snake (från MGS1) och Solidus Snake (från MGS2) är Solid snakes bröder, och dom är också kloner av Big Boss. så alla fyra (Big Boss, Solid Snake, Liquid Snake och Solidus Snake) ser lika dan ut, har samma gångstil och är nästan lika duktig på de dom gör... nå mer ni inte fattar? Redigerad 19 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hörru.. Ta det lungt.. Du behöver inte bli arg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hörru.. Ta det lungt.. Du behöver inte bli arg.. Nä vet, sorry... har lugnat ner mig nu. förlåt...... men tro mig, så där ligger det till :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) MEN OM DU LÄSER MITT INLÄGG TIDIGARE FATTAR DU ATT DET ÄR ATT SNAKE RÖKER CIGARETTER SOM JAg HADDE RÄTT PÅ. Redigerad 19 september, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 MEN OM DU LÄSER MITT INLÄGG TIDIGARE FATTAR DU ATT DET ÄR ATT SNAKE RÖKER CIGARETTER SOM JAg HADDE RÄTT PÅ. Ahaaa, ah de hade ru rätt i, sorry men man är inte big boss i det nya MGS. han är död när MGS1 utspelar sig till och med tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ahaaa, ah de hade ru rätt i, sorry men man är inte big boss i det nya MGS. han är död när MGS1 utspelar sig till och med tror ja... Så tack Ja jag tror också att han är död då men med Hideo vet man ju aldrig. Han har säkert fått in Big Boss på något konstigt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Så tack Ja jag tror också att han är död då men med Hideo vet man ju aldrig. Han har säkert fått in Big Boss på något konstigt sätt Mjo, han skapar sina frågetecken bland fansen... det ska bli fruktansvärt kul att spela som Solid igen iaf (det ä ju han och självaste Metal Gear prototyperna hela spelserien handlar om) snacka med Otacon å allt nu blir det riktig MGS stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Har ni inte tänkt på en sak i 2 säger solid snake i am not a big fan of blades och i 4 använder han kniv lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 BIG BOSS ÄR SOLID SNAKES FARSA!! SOLID SNAKE ÄR EN KLON AV BIG BOSS! ALLTSÅ SER HAN LIKA DAN UT!!! Varför ser inte liquid och solidus snake ut som big boss då ra? JUSTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varför ser inte liquid och solidus snake ut som big boss då ra? JUSTE!! Deras ansikten... Exakt likadana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Har ni inte tänkt på en sak i 2 säger solid snake i am not a big fan of blades och i 4 använder han kniv lite konstigt Men ååååååååh!... han gillar inte svärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Varför ser inte liquid och solidus snake ut som big boss då ra? JUSTE!! Men alltså... jag borde ha lämnat den här lekstugan för länge sen. kan bara inte låta bli och svara på dom extremt dumma påpekningar som vissa av er har... Du är tame f*n i mig blind om du inte tycker solid snake, solidus snake, liquid snake och big boss är lika varandra... dom är nästan exakta kopior, precis som Blues säger. I ''Making Of'' DVD'n som följer med MGS2 så säger dom till och med att när dom gjorde Solidus Snake så använde dom samma ansikte och som Solid Snake har, dom la bara till lite mer skägg och sånt... punkt slut... Redigerad 20 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men ååååååååh!... han gillar inte svärd! Blade betyder inte svärd. Blade=det vassa på en kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Blade betyder inte svärd. Blade=det vassa på en kniv Ja men det var ju när dom pratade om svärdet han sa så där! Raiden frågade väl typ: vill inte du använda det? och sedan sa snake så där... Förresten kan blade va ett annat ord för svärd... varför heter filmen ''Blade'' som den gör annars då? använder inte han svärd??? Redigerad 20 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men ååååååååh!... han gillar inte svärd! Ja och i gamereactor så stod det att det kunde inte vara solid snake i 3 bara för han använder inte kniv och det säger han tillochmed i ettan har du aldrig undrat varför man inte har haft kniv på dom gammla mgs det gjode jag först sen fick jag svaret han gillar inte knivar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja och i gamereactor så stod det att det kunde inte vara solid snake i 3 bara för han använder inte kniv och det säger han tillochmed i ettan har du aldrig undrat varför man inte har haft kniv på dom gammla mgs det gjode jag först sen fick jag svaret han gillar inte knivar Jasså... ännu en dumskalle... vilken tror du man spelar som i MGS4 rå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jasså... ännu en dumskalle... vilken tror du man spelar som i MGS4 rå? Så som du beter dig så verkar det inte ens som om du är mogen nog att förstå vad MGS handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Så som du beter dig så verkar det inte ens som om du är mogen nog att förstå vad MGS handlar om... Haha! testa mig. försök komma på nånting som du fattar som inte jag förstår om metal gear serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Haha! testa mig. försök komma på nånting som du fattar som inte jag förstår om metal gear serien... Ok, enkel fråga: Vilka låg bakom Shadow Moses-incidenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Ok, enkel fråga: Vilka låg bakom Shadow Moses-incidenten? Oj, är inte säker om ja ska va ärlig :"> ... Fox-Hound? EDIT: följdfråga: vem skapade Fox Hound då? Redigerad 21 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts