Elander Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Längtar så till 4an kommer Redigerad 18 september, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Längtar så till 4an kommer Jag med ska försöka fixa ett sommarjobb sen då blir det PS3, MGs4, Warhawk för mig plus min xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag med ska försöka fixa ett sommarjobb sen då blir det PS3, MGs4, Warhawk för mig plus min xbox 360 Off topic: hehe, sommarjob är bra har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård ). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips! Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! Redigerad 18 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Off topic: hehe, sommarjob är bra har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård ). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips! Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! Gran Turismo 4 har redan släppts Va bara tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Off topic: hehe, sommarjob är bra har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård ). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips! Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! WarHawk vill du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Gran Turismo 4 har redan släppts Va bara tvungen. Haha, Gran Turismo 5 mena ja!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) JAG ÄR ÖVERTYGAD! det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen jag är fan övertygad Va bara tvungen att säga nå sista saker som verkligen bevisar att det är solid snake... om sprutan var mot Liquid hade han inte hostad och bankat näven i golvet av smärta utan handen hade börja skaka och han hade tappat kontrollen över den... sen har han samma frisyr som snake, samma bandana som snake och han röker precis som snake... vad mer kan jag säga om inte: DET ÄR SNAKE!!! Redigerad 18 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 och han röker precis som snake... Snake röker inte cigaretter :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Nej, vill inte ha hjälp, vill försöka fatta själv Ni förvärrar bara med era "tror/vet" saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Snake röker inte cigaretter :"> Han röker väl visst cigaretter. Det är väl big boss som röker cigar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Han röker väl visst cigaretter. Det är väl big boss som röker cigar I teasern röker solid också ciggar iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 I teasern röker solid också ciggar iaf.. Då kanske de ä big boss man spelar som Men ja glömde bort de :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Då kanske de ä big boss man spelar som Men ja glömde bort de :"> Hmm..föresten, i teasern så ser Solid ut som Big Boss..fast med en himla massa teknikprylar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm..föresten, i teasern så ser Solid ut som Big Boss..fast med en himla massa teknikprylar.. Den mannen i teasern ÄR Big Boss och kläderna han har på sig kan man också hitta i MGS3 med namnet "Sneaking Suit". Matteus: Försök föreställa dig att Snake i MGS4 trailern är Snake ifrån MGS2, med samma hår och allt. Får du någon mgs-känsla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Den mannen i teasern ÄR Big Boss och kläderna han har på sig kan man också hitta i MGS3 med namnet "Sneaking Suit". Matteus: Försök föreställa dig att Snake i MGS4 trailern är Snake ifrån MGS2, med samma hår och allt. Får du någon mgs-känsla då? Men när han sätter sig på stolen står det Solid Snake väll? Nåväl. Spelar egentligen ingen större roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Den mannen i teasern ÄR Big Boss Då har jag rätt ändå da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Men när han sätter sig på stolen står det Solid Snake väll? Nåväl. Spelar egentligen ingen större roll.. Jo det står Solid Snake för att man kommer att spela som Solid Snake i MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Matteus: Försök föreställa dig att Snake i MGS4 trailern är Snake ifrån MGS2, med samma hår och allt. Får du någon mgs-känsla då? Näpp. Inte mycket, jag tycker inte att spelet har samma sköna känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jo det står Solid Snake för att man kommer att spela som Solid Snake i MGS4. Men det är Big Boss som sätter sig?..Kanske vill dom att vi skall fortsätta diskutera, spekulera och öhh, Tomatisera om hur Solid kommer se ut i mgs4 då, eftersom dom inte vågar visa honom i teasern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Snake röker inte cigaretter :"> Vad äre det för snake som existerar i din lilla värld då???? SOLID SNAKE RÖKER CIGARETTER OCH NAKED SNAKE (BIG BOSS) RÖKER CIGARR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts