Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag med ska försöka fixa ett sommarjobb sen då blir det PS3, MGs4, Warhawk för mig plus min xbox 360  :ermm:

Off topic: hehe, sommarjob är bra :) har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård ;P). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips!

Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! :)

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off topic: hehe, sommarjob är bra ;P har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård :ermm:). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips!

Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! :)

Gran Turismo 4 har redan släppts :)

Va bara tvungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off topic: hehe, sommarjob är bra :) har haft på samma ställe två år nu,så jag får väl automatist job där nästa år (klipper gräs på en kyrkogård ;P). haru sökt än? sök så fort du kan, ett tips!

Jag ska köpa PS3 när MGS4 släpps, då har konsolen förmodligen sjunkit något i pris... och jag vet inget annat spel än MGS4 som jag vill ja förutom Gran Turismo 4, men de släpps förmodligen efter MGS4! :)

WarHawk vill du ha! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG ÄR ÖVERTYGAD!

det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen

jag är fan övertygad

Va bara tvungen att säga nå sista saker som verkligen bevisar att det är solid snake... om sprutan var mot Liquid hade han inte hostad och bankat näven i golvet av smärta utan handen hade börja skaka och han hade tappat kontrollen över den... sen har han samma frisyr som snake, samma bandana som snake och han röker precis som snake... vad mer kan jag säga om inte: DET ÄR SNAKE!!! :)

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..föresten, i teasern så ser Solid ut som Big Boss..fast med en himla massa teknikprylar.. (w00t)

Den mannen i teasern ÄR Big Boss och kläderna han har på sig kan man också hitta i MGS3 med namnet "Sneaking Suit".

Matteus: Försök föreställa dig att Snake i MGS4 trailern är Snake ifrån MGS2, med samma hår och allt. Får du någon mgs-känsla då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den mannen i teasern ÄR Big Boss och kläderna han har på sig kan man också hitta i MGS3 med namnet "Sneaking Suit".

Matteus: Försök föreställa dig att Snake i MGS4 trailern är Snake ifrån MGS2, med samma hår och allt. Får du någon mgs-känsla då?

Men när han sätter sig på stolen står det Solid Snake väll? Nåväl. Spelar egentligen ingen större roll.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...