Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

JAG ÄR ÖVERTYGAD!

det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen

jag är fan övertygad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JAG ÄR ÖVERTYGAD!

det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen

jag är fan övertygad

Det var en intressant teori, kan mycket väl stämma. Fast varför håller han på att snacka med Otacon? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG ÄR ÖVERTYGAD!

det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen

jag är fan övertygad

Hmm, intressant. Men skulle Ocelot verkligen ta kodnamnet Snake och prata med Otacon? Snake borde väl kunna ha lärt sis CQC, det sitter ju i hans gener ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe kom ihåg en rolig sak nu med att han är gammal i Metal Gear 4. Såg en flashfilm så var det år 2050 så besökte folk EB GAMES och snackade lite om spel och gamla spel så tar dom upp Metal Gear 5 där han sitter i en rullstol kanske blir det så i feman? (w00t)

http://hem.bredband.net/spel/decline_of_videogames.swf

Precis vad jag kom att tänka på när jag såg trailern för första gången ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Solid Snake, det är bara att vänja sig vid det.

Det ända jag inte förstår är varför det här spelet kommer nu. Tycker det kunde varit MGS5 eller MGS6.

Det verkar jätte intresant men jag vill inte att det ska bli det sista med Snake. Kanske MGS5 kommer sen utspela sig innan?

Ja ja, det kommer säkert vara några överaskningar i det om vi känner Kojima rätt. Hoppas bara det är bra överaskingar. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Solid Snake, det är bara att vänja sig vid det.

Det ända jag inte förstår är varför det här spelet kommer nu. Tycker det kunde varit MGS5 eller MGS6.

Det verkar jätte intresant men jag vill inte att det ska bli det sista med Snake. Kanske MGS5 kommer sen utspela sig innan?

Ja ja, det kommer säkert vara några överaskningar i det om vi känner Kojima rätt. Hoppas bara det är bra överaskingar. (w00t)

Detta kommer vara Kojimas sista Metal Gear-spel. Fast det sa han ju efter trean med ^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAFAN är direct feed!!

jag är meddlem på 3 forum och på alla forum så har dom nämt ordet "direct feed" men jag får aldirg ett svar när jag frågar vad det är.

vad är det för någåt???

Jag gissar på att dom menar direkt trailer. Alltså som en vanlig trailer.

Crusader: Tänkte säga det..buhu! :)

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG ÄR ÖVERTYGAD!

det ÄR Ocelot i trailen för kollar ni på den teknade bilden så ser man att det är han, OCelot lärdes sig lite CQC i slutet av MGS3 så det är därför han håller kniven så som han gör i trailen och sprutan han använder var inte för hjärtattacken det var för att stopa Liquid från att ta över kroppen

jag är fan övertygad

Hahahahahahahahahha :wub: lol lol lol lol!!!!! lärt dig att läsa nån gång? för det första står det x years since big shell, alltså vet man inte hur långt efter tvåan det utspelar sig (är säkert 10-15 år efter), och för det andra så står det överallt att man är Solid Snake i spelet! jag vet att han är olik sig men det är en helt ny konsol och han är mycke äldre! varför i h***vete skulle man spela som Ocelot??? när det är Solid Snake hela spel serien handlar om! dessutom HÖR jag att det är samma japanska röst skådespelare som det är till Snake i förra spelen...

Sorry att ja va lite upphetsad men ja blev lite irriterad eftersom jag är ett så stort fan av MGS ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah!..

Har försökt att förstå mig på allt ännu en gång.

Hoppas Hideo kommer att släppa en bok om MGS, så att man kanske fattar något>_> :wub:

:D Hehe, de vore grymt! jag fattar de mesta tro ja, men det är mycke frågetecken som snurrar runt i huvet. t ex hur Arshenal Gear har kommit till?

du kan ju PMa mig om du undrar något så kanske jag kan förklara ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...