Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag menar inte Snake. Jag menar Big Boss. På det där "gruppfotot" så var ju Jack aka Big Boss aka Naked Snaked med. Jag fattar inte hur han kan leva om Solid Snake har börjat bli farfar.

( ^_^ )

Vem har sagt att han lever? Bara för att han har en roll i spelet måste han inte vara vid liv..

Säger samma sak som Matteus, jag är inte imponerad av annat än grafiken än så länge :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag menar inte Snake. Jag menar Big Boss. På det där "gruppfotot" så var ju Jack aka Big Boss aka Naked Snaked med. Jag fattar inte hur han kan leva om Solid Snake har börjat bli farfar.

( ^_^ )

Ey' ey' ey', don't steal my smilie-thing B)

Jag hoppas det inte blir ett Rambo-spel utan fortfarande ett smygarspel. :blink:

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev först orolig när jag såg förstapersonsperspektivet, men sedan lättad när det var en fiende som gick omkring i förstapersonsperspektiv. Sen blev jag sur över att snake, eller vem det nu ska föreställa hade grått hår och mustasch. Grått hår kan jag väll leva med, men mustasch?! Och ciggaretter?! Och all den här "Ujuj jag e så gammal så jag trillar på golvet och sticker in saker i min hals" grejen?! Hoppas då verkligen inte att det kommer vara så. Hoppas att den där typen med mustaschen var en utklädd ocelot eller raiden eller gud vet vad! (I e3 grejen var ju raiden utklädd..hoppas att det har någon lite koppling till storyn..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att han lever? Bara för att han har en roll i spelet måste han inte vara vid liv..

Det är väl fan klart han är vid liv! Det är ju därför han är med där i den gruppen. Och han är naken! Vilket han aldrig varit innan, så det måste finnas en mening till varför han är naken. Alltså är han med i spelet! :blink:

The Naked Truth My Fiend! ^_^

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förändringar hör till livet. Och ni babblar ju alltid om att ni vill ha realistiska spel. Spelutvecklarna ger er ju bara vad ni frågar efter.

Så sant...

Till inlägget: Trailern såg väl helt ok för att vara "den första" (2:a). Att han ser så gammal ut har jag inget problem med... Det har ju faktiskt gått "x" antal år efter Big Shell :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förändringar hör till livet. Och ni babblar ju alltid om att ni vill ha realistiska spel. Spelutvecklarna ger er ju bara vad ni frågar efter.

Jag har då aldrig babblat om realistiska spel iallafall (w00t)

Och vad gäller förändringarna..nja, känns som om det förändras på fel sätt för tillfället. Nåja. Det är väll bara att vänta och se vad som händer.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här finns en anna teori...

det är att det inte är THE snake i trailen att istället så är det en annan snake för det finns ju flera som har kod namnet snake.

det finns en sak som säger att det inte är THE snake i trailen

det är att snake kan inte CQC men det kan "snake" i MGS4 trailen

*EDIT*

kolla på den här sidan det är han som är på trailen och ser fan inte ut som snake det ser mer ut som Ocelot

http://www.konami.jp/gs/kojima_pro/english/mgs4_02.html

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe kom ihåg en rolig sak nu med att han är gammal i Metal Gear 4. Såg en flashfilm så var det år 2050 så besökte folk EB GAMES och snackade lite om spel och gamla spel så tar dom upp Metal Gear 5 där han sitter i en rullstol kanske blir det så i feman? ^_^

http://hem.bredband.net/spel/decline_of_videogames.swf

post-23-1126987855_thumb.jpg

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...