Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Från sidan som länkades på GTA4 nyheten:

"MGS 4 Becomes a War Zone

One source has described the game to PSM as "a cross between Rambo and Black Hawk Down," with Solid Snake plunged into the middle of a high-intesntiy urban war zone where artillery is taking out cover all aroudn him and AI controlled "sidekicks" fight alongside him as if they were actual human-controlled characters. The new 3D camera will paly a big role in surviving the fight quarters and constantly changing cover. (Shadowofomioc: DRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOLLLLLLL)

Kojima has an update on teh game planned for TGS." ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh yeah! :P Men är det där verkligen Snake? -_- Varför ser han ut som en... Bög. :(

Det ser verkligen inte ut som han för ¤.an ska ju vara 8år efter 2:an och förändras man så mycket?

sen Kojima gillar å luras för jag kommer ihåg när man fick se trailen när Volgin tog tag i snake när han var ut kläd till han som liknade Raiden fy fan vilke spekulationer dte blev specielt när han hade "raiden" i namnet

så det kanske inte är snake...får vi hoppas för annars ser han ut som en fjolla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte två år efter tvåan?

Och när ska MGS4 komma ut?

Och jag hoppas att Kojima ändrar Snakes ansikte.. :(-_-

Vet inte fick för mig att det var 8år men du kanske har rätt

ingen vet när 4:an kommer släppas

det är inte säkert att det änns är snake för man skulle kunna tro att det är big boss men han har ögonlappen på andra ögat

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007...08.LZZZZZZZ.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på den bilden du postade innan och titta på hans öga. :(

Vad? MGS4 bilden har han den på vänstra och bilden på MGS3 har han den på högra.

men en annan teori är att det kan vara raiden för det ser nästan ut som samma dräkt och den där "ögonlappen" behöver inte änns vara en ögonlapp det kan vara någon nya avanserad sak bara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? MGS4 bilden har han den på vänstra och bilden på MGS3 har han den på högra.

Jaså, oj. Missuppfattade dig.

Och jag tror ABSOLUT att det INTE är Raiden!

På den första bilden med karaktärerna brevid varandra så har han långt hår och ett svärd och såg betydligt ung ut. Raiden kan inte förändras så snabbt och se ut som en pensionär, och raiden röker inte, som mannen gör vad vi nog kan se på bilden, och ställningen(eller hur man fan säger det) påminner mycket om snakes "ställning".

Så jag tror knappast att det är Raiden -_- Det kanske är...Liquid??

Eller nä han är väl död.. eller...?

Edit: Och du Danne..du borde nog ta bort länken nu!! :(:P

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...