Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fast kommer Subsistence innehålla VR-Missions? Såna här: http://www.vgcity.com/~media/mgs2/8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? Snake spelar man som i ett uppdrag som utspelar sig två år före Raidens uppdrag, 1999 eller 2001, tror jag Man får Snakes uppdrag när man klarat av spelet första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det Då fick jag börja med Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det Då fick jag börja med Snake. Jag tog att jag redan hade kört igenom tvåan (sett när min kusin gjort det), fick också börja med Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tog att jag redan hade kört igenom tvåan (sett när min kusin gjort det), fick också börja med Snake Ööhmm...pratar ni om Sons of Liberty nu eller Snake Eater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ööhmm...pratar ni om Sons of Liberty nu eller Snake Eater Sons of Liberty Fast kan någon nu svara på min fråga? Kommer Subsistence innehålla VR-Missions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Sons of Liberty Fast kan någon nu svara på min fråga? Kommer Subsistence innehålla VR-Missions? Tyvärr vet ej. Men om dom snackar om Sons of Liberty så kan man ju inte välja har spelat MGS eller MGS2 i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Tyvärr vet ej. Men om dom snackar om Sons of Liberty så kan man ju inte välja har spelat MGS eller MGS2 i början Finns massa andra val, typ im an experianced action-player m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det Då fick jag börja med Snake. Okej, heh, valde också att jag aldrig spelat 1an eller 2an. det rätta alternativet fanns ju inte: "Har spelar 3an." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Hur kommer online läget och vara som cs eller splinter cell om det ska vara multiplayer Men vänta ett tag jag tog jag spelar mgs för första gången men jag fick endå börja med snake Redigerad 24 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hur kommer online läget och vara som cs eller splinter cell om det ska vara multiplayer Men vänta ett tag jag tog jag spelar mgs for forsta gongen men jag fick endå borja med snake Vad valde du? I like Mgs eller I Like Mgs2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hur kommer online läget och vara som cs eller splinter cell om det ska vara multiplayer Men vänta ett tag jag tog jag spelar mgs for forsta gongen men jag fick endå borja med snake Lag mot lag samt ett läge där en spelar som Snake och de andra agerar vakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Lag mot lag samt ett läge där en spelar som Snake och de andra agerar vakter. Finns flera än dom två *EDIT* dom här kommer man kunna välja... Sneaking Missions, Capture Missions, Rescue Missions, Death Matches och Team Death Matches Redigerad 23 augusti, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Vad valde du? I like Mgs eller I Like Mgs2? Men man fick vell inte välga något sånt i 2:an eller? Redigerad 24 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kojima-san snackar om MGS IGN Den 16:e september är det TGS, där vi förhoppningsvis får se en PS3-trailer av MGS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kojima-san snackar om MGS IGN Den 16:e september är det TGS, där vi förhoppningsvis får se en PS3-trailer av MGS4 Får hoppas att det är en gameplay trailer och ingen teaser igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Får hoppas att det är en gameplay trailer och ingen teaser igen Hehe Håller med! Redigerad 31 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Får hoppas att det är en gameplay trailer och ingen teaser igen Är rätt säker på att det inte blir någon gameplay-trailer, kanske något grafik-demo eller liknande, men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Är rätt säker på att det inte blir någon gameplay-trailer, kanske något grafik-demo eller liknande, men inte mer. Det gör inget för jag är SÅÅÅ nyfiken på hur grafiken kommer se ut. MGS2 och MGS3 är har grymt snygg grafik när man tänker på att det är en PS2 så jag vill se hur MGS4 ser ut när det nu släpps till PS3 sen vill jag så klart se hur det ser ut spelmässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts