Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? :P:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? ;):P

Snake spelar man som i ett uppdrag som utspelar sig två år före Raidens uppdrag, 1999 eller 2001, tror jag :wub: Man får Snakes uppdrag när man klarat av spelet första gången. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag bara fråga en sak? I sons of liberty, vem spelar man som först?..fick spela som raiden först och snake sen, vilket gjorde storyn ganska konstig. först möter man bossar som man dödar och träffar en massa personer, och några kanske dör, sen spelar man helt plötsligt som snake och träffar en massa personer som man redan dödat..ska det verkligen vara så? :P:wub:

Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det ;) Då fick jag börja med Snake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det :P Då fick jag börja med Snake.

Jag tog att jag redan hade kört igenom tvåan (sett när min kusin gjort det), fick också börja med Snake :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt beror på vad du väljer när du ska starta spelet, tror jag. Första gången jag spelade tog jag att jag inte hade spelat ettan så då lät dem mig köra med Raiden på en gång, blev sur, starta om, och tog att jag hade spelat ettan fast jag inte gjort det :P Då fick jag börja med Snake.

Okej, heh, valde också att jag aldrig spelat 1an eller 2an. det rätta alternativet fanns ju inte: "Har spelar 3an." :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lag mot lag samt ett läge där en spelar som Snake och de andra agerar vakter.

Finns flera än dom två

*EDIT*

dom här kommer man kunna välja... Sneaking Missions, Capture Missions, Rescue Missions, Death Matches och Team Death Matches

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är rätt säker på att det inte blir någon gameplay-trailer, kanske något grafik-demo eller liknande, men inte mer.

Det gör inget för jag är SÅÅÅ nyfiken på hur grafiken kommer se ut. MGS2 och MGS3 är har grymt snygg grafik när man tänker på att det är en PS2 så jag vill se hur MGS4 ser ut när det nu släpps till PS3

sen vill jag så klart se hur det ser ut spelmässigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...