Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Men man är nog inte Snake i MGS3. Dels för att han ser yngre ut och dels för att Snake inte var född då.(Eller född och född...) Håller med till 100%! Man kanske är Big Boss men jag vill vara snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 men jag vill vara snake Jag med! Men tänk om man är Raiden i nå't annat MGS! Hjälp... han är ju inte riktigt normal... med tanke på *hrmmm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Jag med! Men tänk om man är Raiden i nå't annat MGS! Hjälp... han är ju inte riktigt normal... med tanke på *hrmmm* HAHA!!! du menar bilden jag la upp Det kanske blir MGS4 Hoppas Raiden är med fast man spelar som Snake eller att man kan välja Dom karaktärerna jag vill ska vara med är: Snake (så klart) Raiden (fast inte spelbar) Meryl Gray Fox Liquid Solidus Otacon Mei Ling Rose Revolver Ocelot Colonel (Roy Campbell) Nastasha (vapenexperten från MGS1) Massor med bossar Sist med inte minst (jag menar det) ...Big Boss... Jag får inte glömma Johnny Sasaki Redigerad 27 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Nu har Konami svarat men jag hade hoppats på ett lite mer avslöjande svar Nåja detta skrev dom:¨ Dear Fredrik, At present, we can reveal no further details about MGS: Twin Snakes. More information will be made available closer to the release date, which will be in November 2003. You will be able to find further information on our website. For more information on Konami release dates visit: http://www.konami.com/usa/schedule.shtml Please contact Customer Service if we can be of any further assistance. Konami of America, Inc. 1400 Bridge Parkway, Suite 101 Redwood City, California, 94065-1567 USA Attn: Customer Service support@konami.com 1-(888)-270-7337 Lägg märke till: More information will be made available closer to the release date, which will be in November 2003. Redigerad 27 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 hehe Mina favoriter är: 1: Solid Snake (vem annars ) 2: Liquid 3: Meryl 4: Raiden (man trodde ju att han var en tjej från början ) 5: Otacon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 hehe Mina favoriter är: 1: Solid Snake (vem annars ) 2: Liquid 3: Meryl 4: Raiden (man trodde ju att han var en tjej från början ) 5: Otacon LOL! Ska jag vara helt ärlig trodde jag också det där med Raiden Mina favvisar är exakt de som du har Nu ni... Här får ni se nya Metal Gear Mech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 LOL! Ska jag vara helt ärlig trodde jag också det där med Raiden Mina favvisar är exakt de som du har Nu ni... Här får ni se nya Metal Gear Mech Ser inte ut som en "Metal Gear". Men det är ju 1960, vad kan man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ser inte ut som en "Metal Gear". Men det är ju 1960, vad kan man förvänta sig? Håller med... det ser mer ut som en tank, fast det är ju som sagt på 60 talet... Men det behöver ju inte vara sant bara för att en sajt hävdar det den ser dessutom ut att vara av papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 var kan man få tag i en m-4 (soons of liberty) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Hmm... dumt av Konami att inte svara dom har hu gjort det förrut Men jag har skickat ett nytt mail som jag har sparat i ett textdokument Nu håller jag tummarna och hoppas att dom svarar det borde du också göra Mademan MM.. ska det... Men hur kan du tycka att TS kommer bli roligare..? ( ) MGS3 SE kommer att ta världen med storm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 har redan sett bilderna på MG, fan va den e ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 MM.. ska det... Men hur kan du tycka att TS kommer bli roligare..? ( ) MGS3 SE kommer att ta världen med storm.. Med tanke på att jag har spelat MGS1 som är det bästa i serien hittils (tycker jag) så vet jag vad det är, och med bättre grafik, ljud, nya rörelser mm... så blir det blir ju sk*tbra Men som du sa, MGS3 SE kommer att ta världen med storm... Twin Snkes också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 var kan man få tag i en m-4 (soons of liberty) M4:an hittar man i Strut F varehouse, man behöver lvl 2 card som man får av ninjan efter att man har dödat Fatman... I ett rum på övre våningen med IR sensoner där inne finns M4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Med tanke på att jag har spelat MGS1 som är det bästa i serien hittils (tycker jag) så vet jag vad det är, och med bättre grafik, ljud, nya rörelser mm... så blir det blir ju sk*tbra Men som du sa, MGS3 SE kommer att ta världen med storm... Twin Snkes också! När TS kommer... så får GC(BarnMaskinen) lite mer sålt... eftersom vissa bara köper den för ett spel. (Som jag då).. Tycker inte GC kontrollerna passar för MGS... Som sagt..MGS hör Hemma till PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 När TS kommer... så får GC(BarnMaskinen) lite mer sålt... eftersom vissa bara köper den för ett spel. (Som jag då).. Tycker inte GC kontrollerna passar för MGS... Som sagt..MGS hör Hemma till PS2.. Håller med till 100%! Men vi får vara glada över att de överhuvudtaget gör Twin Snakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 M4:an hittar man i Strut F varehouse, man behöver lvl 2 card som man får av ninjan efter att man har dödat Fatman... I ett rum på övre våningen med IR sensoner där inne finns M4 tack!!!!!!!!!!fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Önskar att jag hade en GC, tänk bara, MGS i ett MGS2-skal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Önskar att jag hade en GC, tänk bara, MGS i ett MGS2-skal Mmm... det är därför jag ska köpa GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 tack!!!!!!!!!!fredrico Åh, det var så lite säg till om du undrar nått mer eller om du vill ha hjälp (det gäller alla andra också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Varför har ni inte skrivit nu när jag har varit borta?! ( ) Aja... ska ta och leta nyheter Mademan, har Konami svarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts