T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Visste inte du det? det var en sak som alla vet som spelar MGS det är nästan som en liten klassiker Hur skulle jag kunna veta det innan jag mötte bossen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hur skulle jag kunna veta det innan jag mötte bossen då? Det vet ju alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fick reda på det genom att ringa Cambell ett antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Fick reda på det genom att ringa Cambell ett antal gånger Det var jag påväg att göra när jag råkade rycka ut kontrollen Redigerad 15 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Och varför gör du det då? Att bossarna är övernaturliga förhöjer bara spelglädjen, det hade nog inte varit lika kul fajter om det bara varit vanliga soldater. Men jag tycker inte det är kul med spel med massa bossar. Tycker det är roligare att smyga som på splinter cell utan bossar och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men jag tycker inte det är kul med spel med massa bossar. Tycker det är roligare att smyga som på splinter cell utan bossar och skit. Bossar är ju roliga. RETRO känsla ju På gamla spel så finns det ju bossar i dom flesta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men jag tycker inte det är kul med spel med massa bossar. Tycker det är roligare att smyga som på splinter cell utan bossar och skit. MEN SPELA SPLINTER CELL ISTÄLLET DÅ! MGS knäcker sam fishers arsle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 MGS knäcker sam fishers arsle Ord på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 MEN SPELA SPLINTER CELL ISTÄLLET DÅ! MGS knäcker sam fishers arsle Word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 MEN SPELA SPLINTER CELL ISTÄLLET DÅ! MGS knäcker sam fishers arsle Exakt kom inte här och klaga gå och lek i sandlådan med sam istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Trailer på MGS3: Substance http://www.gamespot.com/ps2/adventure/mgs3...ew_6131402.html Säg till om ni hittar en annan sida med mindre grynig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Kojima berättar om Subsistence plus tre nya bilder. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4785 Redigerad 18 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag ryser när jag ser den trailen. tänk alla möjligheter! det jag är mest "rädd" för är att det kanske laggar när man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 MEN SPELA SPLINTER CELL ISTÄLLET DÅ! MGS knäcker sam fishers arsle Men jag tycker mgs är kul! Har inte sagt nåt annat. Tycker det är roligare än splinter cell fast det skulle vara roligare om det var mer som spinter cell. Alltså verkligare. Min åsikt LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Men jag tycker mgs är kul! Har inte sagt nåt annat. Tycker det är roligare än splinter cell fast det skulle vara roligare om det var mer som spinter cell. Alltså verkligare. Min åsikt LoL Det hade varit riktigt tråkigt om bossarna hade varit realistiska, att dom hade sprungit fram till dig och slagit dig eller bara skjutit dig med en pistol. Att möta Vamp för första gången som boss var skitroligt, han med sina kvicka rörelser och läskiga blick . Det är svårt o förklara känslan när man möter en boss i Metal Gear Solid 1, 2 och 3. Den är helt enkelt unik. En mörk cyber-känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det är bossarna som testar dig på hur bra reaktioner m.m. du har. Försök klara t. ex Vamp på dom svåra nivåerna, se om du ens kan träffa han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad ar det for skillnad pa mgs2 Subsistence och vanliga mgs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Vad ar det for skillnad pa mgs2 Subsistence och vanliga mgs Jag antar att du menar skillnaden på MGS3: Subsistence och det vanliga MGS3: Snake Eater så ska det t.ex komma med en fri kamera och ett onlineläge. Redigerad 20 augusti, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Substinence och Substance är expanderade versioner av originalspelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Någon som har hört om man kommer kunna spela 2st offline? tex CO-OP eller vanlig deathmatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts