Matteus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har typ lite problem i MGS:TTS att få dogtagsen av vakterna. Jag smyger upp bakom dom och siktar på dem så de ger upp, sen då? Jag ser att nånting glimmar på dem men vad jag än gör så släpper de den inte, eller ska de släppa dem automatiskt om de har en på sig? Du måste gå runt så vakterna kan se dig! Ställ dig framfrö vakten samtidigt som du fortfarande siktar på honom annars slår han ner dig. Sen siktar du lite varstanns huvudet, mellan benen o.s.v. så ska han skaka och så faller den till marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Du måste gå runt så vakterna kan se dig! Ställ dig framfrö vakten samtidigt som du fortfarande siktar på honom annars slår han ner dig. Sen siktar du lite varstanns huvudet, mellan benen o.s.v. så ska han skaka och så faller den till marken. Men om "vakten" säger "if you gona shot me,then do it", Eller något liknande ska du ha en (socom) eller (Usp) Skjut han i handen så de ser att du menar allvar då börjar han skaka ner sina dogtags. Btw ingen som har mer roliga Tips. (mitt inlägg e på föregående sida) Edit:Såg nu att han snackar om MGS:TTS va e de? =P Redigerad 9 augusti, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Remaken av MGS från PSX till GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns det något set att rädda Eemma från vamp i mgs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns det något set att rädda Eemma från vamp i mgs2 Nepp .. Fast man dödar "Vamp" på 1 sek så blir hon ändo "stabbed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Remaken av MGS från PSX till GC. Om du har spelat det tycker du att det är bra? Jag ska kanske önska mig det när jag fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns det olika Endings MGS2 och MGS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Får mitt MGS3 imorgon Snälla avsky mig inte om jag gör en så onödig post men vill bara att den här tråden e högt uppe=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns det olika Endings MGS2 och MGS3? Bara Ocelot-kampen på trean men annars tro jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej hoj nu har jag MGS:3 o kommit ungefär till ngt labb där man ser en gubbe som e full o berättar om snubben man ska rädda. hur långt e det kvar av spelet? över halva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej hoj nu har jag MGS:3 o kommit ungefär till ngt labb där man ser en gubbe som e full o berättar om snubben man ska rädda. hur långt e det kvar av spelet? över halva? Tänk inte på hur långt det är kvar, njut av spelet istället ...Men det är nog mer än halva kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tänk inte på hur långt det är kvar, njut av spelet istället ...Men det är nog mer än halva kvar Ahh tack så jävla underbart spel (oroade bara mig för att det slutar väldigt snart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ahh tack så jävla underbart spel (oroade bara mig för att det slutar väldigt snart ) Hehe, jag har spelat om det 7 ggr typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ok fråga till alla som e igenom 3.an? hur lång tid tog det för att klara ut spelet?. Svara i dagar=P eller timmar=F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ok fråga till alla som e igenom 3.an? hur lång tid tog det för att klara ut spelet?. Svara i dagar=P eller timmar=F Första gången på veasy tog det typ 5 timmar andra gången typ 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Första gången på veasy tog det typ 5 timmar andra gången typ 4 timmar OMFG *SPOILER* Jag har hållit på i 12 h och är vid bergen där man ska träffa EVA. Redigerad 10 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Spelade på 'Normal' och klarade det på 24 h (första gången jag spelade det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) OMFG *SPOILER* Jag har hållit på i 12 h och är vid bergen där man ska träffa EVA. Haha, Men jag skrev fel det ska stå 6 timmar. Men jag kankse bara kommer ihåg välldigt fel Redigerad 10 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Minns inte, klarade det på normal iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Spelade på 'Normal' och klarade det på 24 h (första gången jag spelade det). Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts