Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Woohooo ^_^

Så är det bara att koppla in min nätverksslad i min PStwo och sen spela online? ^_^

och btw...du glömde din---> :teehee:

Tack för påminelsen, det är verkligen sent. Fast jag quotade din text och du hade en :ph34r: så man kan säga att jag inte glömde den. :D

Visst är jag löjlig ibland med min heliga smilie?! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Doh, har inte varit aktiv i den här tråden på jävligt länge. :(

Varvade MGS3 igår. Ja, det har tagit sån här tid. Jag slutade spela ett tag i våras för det var så mycket i skolan. Sen släpptes SH 1.0 i slutet på april, så då slukade det mig.

*SPOILERVARNING PÅ TEXTEN NEDANFÖR*

Plockade fram det igår kväll igen. Hade kommit till delen där man ska adaptera C3 på bensintankarna runt SHAGOHOD. Dom första gångerna jag körde det tyckte jag det var hur svårt som helst, men igår kväll klarade jag det på första försöket. :huh: . I början känndes fighten mot Volgin och SHAGOHOD lite utdragen, men såhär i efterhand var det ju inte värre en nån annan boss. ^_^ The Boss var, minst sagt, svår i början. Men sen när jag utvecklat en taktik mot henne blev jag lite mer effektiv.

Mitt sätt var att krypa runt bland blommorn, andvända "Motion Detector" och bara plocka fram vapen när jag hade henne i sikte (ville inte att hon skulle plocka isär det i onödan, iaf jag skulle möta henne). När jag ville ha reda på hennes position tryckte jag bara R1 + R2 & L2. På så sätt får du lika bra vy som i crouch- mode, fast utan att förlora någon camo! När jag hittat henne sköt jag med antagligen AK-47 eller Shotgun, beroende på hur nära hon var. Så höll det på... Tills, ja. :'(

Resten är historia, ägde Ocelot på duellen (synd att det var en "blanc" :lol: ).

Så igår vid 03.30 var spelet avklarat. Det... Det... Det går liksom inte att beskirva med ord hur tagen man blir av MGS- spel. :wub:

Fick för övrigt ranken Alligator - bra eller dåligt? Dödade ca 275 snubbar ( :P ), men jag andvända inga medeciner, eller vad det hette. Sen har jag inte varvat det tidigare. ;) Sim belöning fick jag bl.a en "Patriot" med unlimited ammo! Jävligt precsionell och allmänt ägande. Samt den vanliga "Camera".

*SPOILER UTFÖRD*

Nu när man har sommarjobbat har man ju lite pengar. ^_^ Funderar på att köpa en Gamecube och TTS, det kan ju vara värt det. :wub:

Måste spela om Snake Eater nu.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...