Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Substinence Kommer bli mysigt med en upgraderad kamera samt onlineläge, vem är med på Gtasajten-turnering? =) Kostar det att ha online på PS2? Om inte så e jag med! Har inbyggt online i min PStwo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Substinence Kommer bli mysigt med en upgraderad kamera samt onlineläge, vem är med på Gtasajten-turnering? =) Självklart är jag med vigge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kostar det att ha online på PS2? Om inte så e jag med! Har inbyggt online i min PStwo! Det är helt gratis. Redigerad 20 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är helt gratis. Woohooo Så är det bara att koppla in min nätverksslad i min PStwo och sen spela online? och btw...du glömde din---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Woohooo Så är det bara att koppla in min nätverksslad i min PStwo och sen spela online? och btw...du glömde din---> Tack för påminelsen, det är verkligen sent. Fast jag quotade din text och du hade en så man kan säga att jag inte glömde den. Visst är jag löjlig ibland med min heliga smilie?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Så är det bara att koppla in min nätverksslad i min PStwo och sen spela online? Det beror helt på vilket spel du spelar, ett fåtal spel har ju månadsavgift, Substinence inte ett bland dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det beror helt på vilket spel du spelar, ett fåtal spel har ju månadsavgift, Substinence inte ett bland dem. Ok det var en god nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det är helt gratis. Då måste jag skaffa en adapter till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Då måste jag skaffa en adapter till ps2 Hoppas man kan spela det på PS3s online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hoppas man kan spela det på PS3s online Aa, håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Doh, har inte varit aktiv i den här tråden på jävligt länge. Varvade MGS3 igår. Ja, det har tagit sån här tid. Jag slutade spela ett tag i våras för det var så mycket i skolan. Sen släpptes SH 1.0 i slutet på april, så då slukade det mig. *SPOILERVARNING PÅ TEXTEN NEDANFÖR* Plockade fram det igår kväll igen. Hade kommit till delen där man ska adaptera C3 på bensintankarna runt SHAGOHOD. Dom första gångerna jag körde det tyckte jag det var hur svårt som helst, men igår kväll klarade jag det på första försöket. . I början känndes fighten mot Volgin och SHAGOHOD lite utdragen, men såhär i efterhand var det ju inte värre en nån annan boss. The Boss var, minst sagt, svår i början. Men sen när jag utvecklat en taktik mot henne blev jag lite mer effektiv. Mitt sätt var att krypa runt bland blommorn, andvända "Motion Detector" och bara plocka fram vapen när jag hade henne i sikte (ville inte att hon skulle plocka isär det i onödan, iaf jag skulle möta henne). När jag ville ha reda på hennes position tryckte jag bara R1 + R2 & L2. På så sätt får du lika bra vy som i crouch- mode, fast utan att förlora någon camo! När jag hittat henne sköt jag med antagligen AK-47 eller Shotgun, beroende på hur nära hon var. Så höll det på... Tills, ja. :'( Resten är historia, ägde Ocelot på duellen (synd att det var en "blanc" ). Så igår vid 03.30 var spelet avklarat. Det... Det... Det går liksom inte att beskirva med ord hur tagen man blir av MGS- spel. Fick för övrigt ranken Alligator - bra eller dåligt? Dödade ca 275 snubbar ( ), men jag andvända inga medeciner, eller vad det hette. Sen har jag inte varvat det tidigare. Sim belöning fick jag bl.a en "Patriot" med unlimited ammo! Jävligt precsionell och allmänt ägande. Samt den vanliga "Camera". *SPOILER UTFÖRD* Nu när man har sommarjobbat har man ju lite pengar. Funderar på att köpa en Gamecube och TTS, det kan ju vara värt det. Måste spela om Snake Eater nu. http://www.gtasajten.com/forum/html/emoticons/wub.gif Redigerad 5 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Är det någon här som vet vad som händer fall man förlorar duellen mot Ocelot Redigerad 6 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det någon här som vet vad som händer fall man förlorar duellen mot Ocelot Menar du i slutet av spelet? Inget isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Fick för övrigt ranken Alligator - bra eller dåligt? Standard har jag för mig. Fick också det första gången Är det någon här som vet vad som händer fall man förlorar duellen mot OcelotMan får en revolver nästa gång man spelar på samma svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag är på en jättesvår grej. Man ska skjuta en gammal gubbe med sniper. Nån som har nåt bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja nu hlr jag på och spelar Mgs 2. Substance. Vad händer om man tar 100 dogtags? Spoila ej för andra men jag vill veta =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja nu hlr jag på och spelar Mgs 2. Substance. Vad händer om man tar 100 dogtags? Spoila ej för andra men jag vill veta =P Inget, men om du tar alla dogtags såfår du stealth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Jag är på en jättesvår grej. Man ska skjuta en gammal gubbe med sniper. Nån som har nåt bra tips? Använd micken det gjorde jag Redigerad 6 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Inget, men om du tar alla dogtags såfår du stealth! Alla? Är rätt säker på att det var 75% för {Stealth Suit} och 50% för {Infinity Bandana}. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Alla? Är rätt säker på att det var 75% för {Stealth Suit} och 50% för {Infinity Bandana}. Aha.. Stealth suite? vadå e man osynlig? o bandana=Svärdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts