Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ska faktist testa att inte döda några vakter alls och sen möta The sorrow och bara träffa bossarna Har nån gjort så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har nån gjort så? Jag har. Det var INTE lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är det ju, bara att smyga fint och använda bedövningspistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kommer det inga gående vakter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kommer det inga gående vakter då? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 måste testa!! det tog en evighet för mig och möta honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ska faktist testa att inte döda några vakter alls och sen möta The sorrow och bara träffa bossarna Har nån gjort så? Jag har gjort en gång, men tycker inte det är värt det. Roligare att springa runt med shotgun á la Rambo -=edit=-här är listan över vem som skrivit mest i tråden :"> Tihi Redigerad 17 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grr, försöker mig på Foxhound, fast blir alltid upptäckt när jag ska hämta Sokolov.. Stressar lite för mkt så att när jag ska ta mig ner till honom så är det alltid någon effel som ser mig när jag åker ner.. Någon här som har fått FoxHound? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Är det en svårighetsgrad eller? Isåfall nej! Hur får man Foxhound? Edit: Weow sjunde plats, lite till och jag är förbi Corleone! Redigerad 18 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hmm, ska ge länk till en guide på hur man ska göra får att få den.. Samt annat till den.. Codename Rank: Fox Difficulty: Hard/Extreme Requirements Special Item: No Use Alert Mode: 0/0 times Damage: -10 life bars (Hard Only) Kills: 0 humans Saves: -25 (Hard Only)/-50 (Extreme Only) saves Continues: 0 continues LF Med: 0/0 uses Play Time: -5:00 hours ----------------------- Codename Rank: Foxhound Difficulty: Extreme Requirements Special Item: No Use Alert Mode: 0 times Damage: -10 life bars Kills: 0 humans Saves: -25 saves Continues: 0 continues LF Med: 0 uses Play Time: -5:00 hours ----------------------- Kolla på www.gamefaqs.com för att hitta Foxhound ranken, hittade inte rikigt den. Orkade ej kolla alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hmm, ska ge länk till en guide på hur man ska göra får att få den.. Samt annat till den.. Kolla på www.gamefaqs.com för att hitta Foxhound ranken, hittade inte rikigt den. Orkade ej kolla alla Klarat allt det där (förutom alerts, fick två alerts på ocelot unit) på easy :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har lite problem i MGS:tts till gamecuben, har inte spelat det så mycket än, men när jag satte mig ner igår framför gc'n blev jag extremt beroende. Har kommit till någon boss som hetertyp Psychomantis eller något. Någon som vet hur man ska göra slut på honom? Hanhoppar ju undan alla skott, (Förutom ibland när jag träffar honom, dock vet jag inte riktigt hur jag gör.) Ska man förstöra alla saker han kastar på en eller vad? Aargh min hjärna håller på att explodera. plz behöver uberhjälp annars kommer jag inte kunna sova på flera månader hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har lite problem i MGS:tts till gamecuben, har inte spelat det så mycket än, men när jag satte mig ner igår framför gc'n blev jag extremt beroende. Har kommit till någon boss som hetertyp Psychomantis eller något. Någon som vet hur man ska göra slut på honom? Hanhoppar ju undan alla skott, (Förutom ibland när jag träffar honom, dock vet jag inte riktigt hur jag gör.) Ska man förstöra alla saker han kastar på en eller vad? Aargh min hjärna håller på att explodera. plz behöver uberhjälp annars kommer jag inte kunna sova på flera månader hehehe. Byt handkontroll till 2, 3 eller 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har lite problem i MGS:tts till gamecuben, har inte spelat det så mycket än, men när jag satte mig ner igår framför gc'n blev jag extremt beroende. Har kommit till någon boss som hetertyp Psychomantis eller något. Någon som vet hur man ska göra slut på honom? Hanhoppar ju undan alla skott, (Förutom ibland när jag träffar honom, dock vet jag inte riktigt hur jag gör.) Ska man förstöra alla saker han kastar på en eller vad? Aargh min hjärna håller på att explodera. plz behöver uberhjälp annars kommer jag inte kunna sova på flera månader hehehe. Jepp, byt bara handkontrollsplats. Jag fick reda på det genom att ringa Cambell några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Bwehehe, tack, satt verkligen fast där ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag längtar som F*N till MGS3 Substance. Ska börja med att införskaffa mig ps2 online adapter, så att jag kan lira det online. Verkar ju hur sköj som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag längtar som F*N till MGS3 Substance. Ska börja med att införskaffa mig ps2 online adapter, så att jag kan lira det online. Verkar ju hur sköj som helst. Subsistence? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag längtar som F*N till MGS3 Substance. Ska börja med att införskaffa mig ps2 online adapter, så att jag kan lira det online. Verkar ju hur sköj som helst. Det blir nog bra, men för oss europer blir det inte så mycket nytt förutom online, kameran och MG1 och MG2. Resten av världen får alla Snake vs Monkey och massa annat som vi redan har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Subsistence? Substinence Kommer bli mysigt med en upgraderad kamera samt onlineläge, vem är med på Gtasajten-turnering? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Substinence Kommer bli mysigt med en upgraderad kamera samt onlineläge, vem är med på Gtasajten-turnering? =) Tyvär tillåter inte min plånbok det Ska köpa ny dator, och sen ska jag köpa PS3 i vinter/vår. Hoppas man kan köra PS2-spel online på PS3, kan äntligen få alla camos Redigerad 20 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts