Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 La ner för nåra månader sen, ade inte id, nu ska jag sticka och möta The Boss... EVA är trög. @Favvo karaktär, hmm... Vamp är soft, The Fear är nästan samma person-.- Sen, hmm, det finns ju olika Snake's... Tar MGS3 Snake isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vet nån när VR spelet till MGS3 kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det ryktas om att Metal Gear Solid 3: Subsistance ämnar smyga sig ut till PlayStation2-hyllan i butiker någon gång under årets gång. När det gör det återkommer vi naturligtvis med vidare intryck. Stay tuned. // http://www.pgn.se/default.asp?main=art&kat=fortittar&id=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur många ggr har ni klarat MGS3 nu? Jag har klarat det 1 ggr på normal och typ 5 gånger på easy Typ en gång på V.Easy, 5 ggr på Easy och 1 gång på normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har klarat det på extrem 1 gång och normal 1 rekomder inte att försöka extrem det var svårt och jobbig för man fick inte bli upptäckt Men det kanske blir lätare fall man inte välger game over wen you been discoverd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag har klarat det på extrem 1 gång och normal 1 rekomder inte att försöka extrem det var svårt och jobbig för man fick inte bli upptäckt Men det kanske blir lätare fall man inte välger game over wen you been discoverd Man fick inte? Isf menar du European Extreme, och det är ju iofs typ lika jobbigt, jag hade aldrig fortsatt om jag blivit upptäckt när jag lirat extreme =P Foobar2000 now playing: MGS3 - Life's End [01:47] Edit: typo, doh. Redigerad 5 juli, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Yay! Klarade det för 2 dagar sen... Ska försöka på Foxhound nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har lagt upp denna bild förut. men gör det igen. kanske får fler kommentarer då Jag hämnades på volgin(i photoshop ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja den är rätt snyggg. Är ju själv inte bra på photoshop så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ganska slarvigt gjord egentligen, men kan inte göra så värst mkt bättre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har lagt upp denna bild förut. men gör det igen. kanske får fler kommentarer då Jag hämnades på volgin(i photoshop ) Haha, fiin=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har lagt upp denna bild förut. men gör det igen. kanske får fler kommentarer då (:!!! Jag hämnades på volgin(i photoshop ) Den bilden är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wajj skott i hjärtat?... Han ska lida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wajj skott i hjärtat?... Han ska lida Hjärtat sitter egentligen mer i mitten, så man kan ju säga att den prickade revbenet eller något istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Har lagt upp denna bild förut. men gör det igen. kanske får fler kommentarer då Jag hämnades på volgin(i photoshop ) Ta honom på duel så får du se han plågas, både när du skjuter honom bakifrån och tittar när han dör av elektriciteten från Shagohoden. Redigerad 10 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ta honom på duel så får du se han plågas, både när du skjuter honom bakifrån och tittar när han dör av elektriciteten från Shagohoden. Nee, man ska köra boxning/CQC med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nee, man ska köra boxning/CQC med han Gör som jag, kasta Stun Grenades på han! Edit: För dom som inte vet, så funkar det faktiskt. Redigerad 12 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Gör som jag, kasta Stun Grenades på han! Edit: För dom som inte vet, så funkar det faktiskt. Älskar att Konami gör bossarna så välgjorda. Tänker på Solidous blind-spot i tvåan och Volgin. T.ex när man skjuter på vattenledningen så det kommer vatten på han. Det finns hur många sätt att klara dom på Redigerad 12 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Älskar att Konami gör bossarna så välgjorda. Tänker på Solidous blind-spot i tvåan och Volgin. T.ex när man skjuter på vattenledningen så det kommer vatten på han. Det finns hur många sätt att klara dom på W0rd! Vilka sorts påskägg finns det i mgs3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nee, man ska köra boxning/CQC med han Wörd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts