RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man kan ju även kasta in en orm till Sokolov i början genom fönstret! SkrattVarning Haha, aldrig provat det, får göra det imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 När jag startar MGS3 som vanligt kommer press start button upp, sen trycker jag på New game kommer samma sekvens upp, och ja kommer till menyn igen. det är nytt köpte det idag på GAME , vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) I MGS så är kryss O knappen och bakåt X knappen. Så är det på en del japanska spel Jag repeterar ,Du skall trycka på Cirkel istället för Kryss, och om du vill gå bakåt, tryck Kryss. Ha det så kul //Mr Wise Guy Redigerad 30 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 I MGS så är kryss O knappen och bakåt X knappen. Så är det på en del japanska spel Jag repeterar ,Du skall trycka på Cirkel istället för Kryss, och om du vill gå bakåt, tryck Kryss. Ha det så kul //Mr Wise Guy Kan vara rätt så störande om man inte spelat det på ett tag. Och sen när man spelar andra spel så är man ovan vid X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok, Alltime Favorit MGS karaktär! där skulle jag säga hmmm Ninja i ettan eller ocelot (också ettan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Grey Fox och Revolver Ocelot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ocelot och Snake(fast inte i tvåan, där han är lite för självgod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ocelot, ninja och Vamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 The Boss (eller The Joy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Snake och Otacon. Redigerad 2 juli, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ocelot, ninja och Vamp Ahh, glömde Vamp. Gott att han kanske återvänder i fyran. edit- Redigerad 3 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ahh, glömde Vamp. Gott att han kanske återvänder i fyran. Yay, första gången jag sätt dig inte använda: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mohaha, inte nu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mohaha, inte nu längre LOL Vi får inte glömma dom viktigaste...SOLID SNAKE och BIG BOSS!!!! Undrade varför ni bara tog fiender som favo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 LOL Vi får inte glömma dom viktigaste...SOLID SNAKE och BIG BOSS!!!! Undrade varför ni bara tog fiender som favo För dom goda hör man mest bara genom codec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur många ggr har ni klarat MGS3 nu? Jag har klarat det 1 ggr på normal och typ 5 gånger på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 4 gånger på Easy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Två gånger på Normal I´m black(not really)and I´m proud. Edit: Detta borde bli en klistrad topic Redigerad 3 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Edit: Detta borde bli en klistrad topic Håller med till 100%! Redigerad 3 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 3 ggr på Normal, har inte lirat ngt sen dess =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts