T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jepp Raiden menar jag självklart Haha, trodde du snackade om mig först Wohoo, jag blev inlägg nr:1600 =) Får jag en kaka nu? Redigerad 27 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, trodde du snackade om mig först Wohoo, jag blev inlägg nr:1600 =) Får jag en kaka nu? Kul för dig att du blev ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Kan någon lägga upp en bild på mgs?vet inte hur spelet ser ut http://www.project-ring.com/pictures/Mgs3-1.jpg Redigerad 28 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilken svårighetsgrad klarade ni spelet första gången med? Jag tog Normal på I Like MGS2 Började på Easy och tog "I like MGS1." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag valde Normal och tog "I like MGS1"... Synd att det inte fanns "I love MGS1" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tog normal första gången och klara det på lite under 16h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 http://www.project-ring.com/pictures/Mgs3-1.jpg Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Körde nyss mot Volgin. Skitroligt om man bara använder CQC och sparkar. Hur brukar ni ni göra när ni slåss mot han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Http://www.gametrailers.com/e3_2k5_ps3.php?p=&letter=M kolla in Metalgear solid 4 och motorstorm dom e tuffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Körde nyss mot Volgin. Skitroligt om man bara använder CQC och sparkar. Hur brukar ni ni göra när ni slåss mot han? CQC tills man får ner han då skjuter jag han med te.x shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Http://www.gametrailers.com/e3_2k5_ps3.php?p=&letter=M kolla in Metalgear solid 4 och motorstorm dom e tuffa Gammal, men lungt den roligaste från E3(MGS4 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Körde nyss mot Volgin. Skitroligt om man bara använder CQC och sparkar. Hur brukar ni ni göra när ni slåss mot han? Drar omkull han med O+spaken direkt åt nåt håll och sen skjuter han i huvudet med bedövningspistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Körde nyss mot Volgin. Skitroligt om man bara använder CQC och sparkar. Hur brukar ni ni göra när ni slåss mot han? Jag rundar han sen när jag är bakom han eller sidan så skjuter jag han. mitt rekord är ca 45sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Körde nyss mot Volgin. Skitroligt om man bara använder CQC och sparkar. Hur brukar ni ni göra när ni slåss mot han? Tar Shotgunen och skjuter i hans röv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag rundar han sen när jag är bakom han eller sidan så skjuter jag han. mitt rekord är ca 45sek Mitt rekord är typ 20, hade riktigt flyt med shotgunen och sköt han i sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mitt rekord är typ 20, hade riktigt flyt med shotgunen och sköt han i sidan På villken svårighetsgrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 På villken svårighetsgrad? Det var på duel, den normala, den ligger på normal, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har ändrat uppfattning om spelet sen min kompis spelade det... Ser svinskoj ut. Men jag skulle nog inte gilla att köra det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har ändrat uppfattning om spelet sen min kompis spelade det... Ser svinskoj ut. Men jag skulle nog inte gilla att köra det själv Det blir ännu roligare när man väl är bra på det så man kan leka med vakterna. Jag lyckades sätta TNT på alla vakterna i huset där "Raiden" är. Sen vet ni väl att om man har en fångad, levande orm och kastar den på en vakt försöker ormen strypa vakten, skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det blir ännu roligare när man väl är bra på det så man kan leka med vakterna. Jag lyckades sätta TNT på alla vakterna i huset där "Raiden" är. Sen vet ni väl att om man har en fångad, levande orm och kastar den på en vakt försöker ormen strypa vakten, skitkul Man kan ju även kasta in en orm till Sokolov i början genom fönstret! SkrattVarning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts