emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det finns två sätt, *spoiler* Knacka på dörren så öppnar en vakt den, eller så finns det ett hål i muren på västra sidan *spoiler utförd* emo@ *spoiler* ta fram d.mic och lyssna efter hans andetag, försök smyga upp bakom han och skjut han tre ggr med pistolen. Skjut hans papegoja med så förlora han snabbar stamina och blir sämre på allt*spoiler utförd* Thx dude,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men trycker man på trekant för att knacka på? Isåfall så funkar inte det för mig. Luta dig mot dörren och tryck O....Tror jag det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Luta dig mot dörren och tryck O....Tror jag det är Jepp, och när vakten öppnar kan man överraska han med din goda vän shotgun Lika roligt varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jepp, och när vakten öppnar kan man överraska han med din goda vän shotgun Lika roligt varje gång Hehe, Shotgun äger=) Synd bara att jag inte ska döda någon nästa spelomgång=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hehe, Shotgun äger=) Synd bara att jag inte ska döda någon nästa spelomgång=( Jepp, de omgångarna suger. Hatar att han ta fram sin jäkla Colt 45. efter varje cut-scene så man tror man har sömn-pistolen och så dödar man nån Det är rätt så löjlig att han tar fram sin Colt 45. med kniv när han ska möta The Fury, när han har shotgun och maskingevär edit- varför har jag börjat säga "jepp" hela tiden, det är ingen ny tvångstanke på gång, hoppas jag Redigerad 22 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tror att jag ska spela en gång på det svåraste sedan Är det någon som har klarat det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tror att jag ska spela en gång på det svåraste sedan Är det någon som har klarat det här? Är faktiskt bara på easy *generad* Orkade inte ta alla saker på alla svårighetsgrader, det var roligare i 2:an då man fick nya saker på nästan varje svårighetsgrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Är faktiskt bara på easy *generad* Orkade inte ta alla saker på alla svårighetsgrader, det var roligare i 2:an då man fick nya saker på nästan varje svårighetsgrad Jag har ochså bara klarat det på easy :"> Redigerad 23 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En sak säger jag bara då, pröva inte ens att spela på Extreme/European Extreme om ni inte har klarat det på normal än Mellan Very Easy/Easy är det nämligen ett ganska stort hopp till Normal, och tja, det är ganska stor skillnad mellan Normal och Extreme... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En sak säger jag bara då, pröva inte ens att spela på Extreme/European Extreme om ni inte har klarat det på normal än Mellan Very Easy/Easy är det nämligen ett ganska stort hopp till Normal, och tja, det är ganska stor skillnad mellan Normal och Extreme... Hehe okej=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 En sak säger jag bara då, pröva inte ens att spela på Extreme/European Extreme om ni inte har klarat det på normal än Mellan Very Easy/Easy är det nämligen ett ganska stort hopp till Normal, och tja, det är ganska stor skillnad mellan Normal och Extreme... Jag får försöka klara normal och extream under sommarlovet, se hur svårt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vilken svårighetsgrad klarade ni spelet första gången med? Jag tog Normal på I Like MGS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vilken svårighetsgrad klarade ni spelet första gången med? Jag tog Normal på I Like MGS2 Började med v-easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vilken svårighetsgrad klarade ni spelet första gången med? Jag tog Normal på I Like MGS2 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vilken svårighetsgrad klarade ni spelet första gången med? Jag tog Normal på I Like MGS2 V-Easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Medium eller Normal började jag med. Brukar alltid köra så på spel. Först startade jag "I like MGS2" sen när jag började spela så var det ju en Ryder gubbe man var så jag startade en ny med "I like MGS1" då blev det Snake Fast jag har inte spelat MGS1 bara Twin Snakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du menar Raiden, inte Ryder Körde nyss MGS3, var uppe i bergen där man har utsikt över Grosney Grad(stavning?). Prova att möta helikoptrana där, som en liten mini-boss. De har olika slags raketer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du menar Raiden, inte Ryder Jepp Raiden menar jag självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan någon lägga upp en bild på mgs?vet inte hur spelet ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Ever heard about google? Redigerad 27 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts