Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det finns två sätt, *spoiler* Knacka på dörren så öppnar en vakt den, eller så finns det ett hål i muren på västra sidan *spoiler utförd*

emo@ *spoiler* ta fram d.mic och lyssna efter hans andetag, försök smyga upp bakom han och skjut han tre ggr med pistolen. Skjut hans papegoja med så förlora han snabbar stamina och blir sämre på allt*spoiler utförd* :o

Thx dude,,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, Shotgun äger=) Synd bara att jag inte ska döda någon nästa spelomgång=(

Jepp, de omgångarna suger. Hatar att han ta fram sin jäkla Colt 45. efter varje cut-scene så man tror man har sömn-pistolen och så dödar man nån :)

Det är rätt så löjlig att han tar fram sin Colt 45. med kniv när han ska möta The Fury, när han har shotgun och maskingevär :P:angry:

edit- varför har jag börjat säga "jepp" hela tiden, det är ingen ny tvångstanke på gång, hoppas jag :(

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak säger jag bara då, pröva inte ens att spela på Extreme/European Extreme om ni inte har klarat det på normal än :unsure:

Mellan Very Easy/Easy är det nämligen ett ganska stort hopp till Normal, och tja, det är ganska stor skillnad mellan Normal och Extreme...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak säger jag bara då, pröva inte ens att spela på Extreme/European Extreme om ni inte har klarat det på normal än :(

Mellan Very Easy/Easy är det nämligen ett ganska stort hopp till Normal, och tja, det är ganska stor skillnad mellan Normal och Extreme...

Jag får försöka klara normal och extream under sommarlovet, se hur svårt det är ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medium eller Normal började jag med. Brukar alltid köra så på spel.

Först startade jag "I like MGS2" sen när jag började spela så var det ju en Ryder gubbe man var så jag startade en ny med "I like MGS1" då blev det Snake ^_^

Fast jag har inte spelat MGS1 :ermm: bara Twin Snakes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...