Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Liquid Snake. Bra... jag hoppades att nån skulle veta det då kan jag ta med det i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 de var inte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 de var inte svårt Skönt att höra... jag byter sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Skönt att höra... jag byter sig nu Har gjort om en liten MGS bild http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/MetalGearNinja.._kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Har gjort om en liten MGS bild http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/MetalGearNinja.._kopiera.jpg WOW!!! Hur gjorde du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) WOW!!! Hur gjorde du den? I photoshop Ska nog göra en till... Redigerad 26 maj, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 http://nl.mirrors.gtaskins.com/uploads/preview/Postality473228_Solid_Snake.jpg är en skin till GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 http://nl.mirrors.gtaskins.com/uploads/preview/Postality473228_Solid_Snake.jpg är en skin till GTA3 Tack ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag tycker MGS TS.. har fulare grafik än.. MGS3 SE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag tycker MGS TS.. har fulare grafik än.. MGS3 SE.. Kanske det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Kanske det... Titta noga.. Men ingen som undrar.. har det inte blivit mer blod i MGS3 SE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Titta noga.. Men ingen som undrar.. har det inte blivit mer blod i MGS3 SE.. Det stämmer nog med tanke på att man kan skära halsen av vakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det stämmer nog med tanke på att man kan skära halsen av vakterna Ja det kommer bli azz coolt ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 härligt att smga upp bakom någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 härligt att smga upp bakom någon Skojjar du eller ( ) Det kommer ju bli AZZ Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 tänk att hänga medans man skjuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Bara tanken får mig att längta.. SOLID SNAKE SOLID SNAKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Bara tanken får mig att längta.. SOLID SNAKE SOLID SNAKE Samma här.. Men jag längtar mer till twin snakes därför att MGS3 inte lär hålla MGS mönstret, smyga runt i stora byggnader fast det blir nog coolt ändå Man verkar man inte ha en codec kolla Och som du, Vigge sa, f*n va skönt att skjuta när man hänger i ett träd MGS3 lär bli ascoolt men jag längtar mest till twin snakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Hmm... dumt av Konami att inte svara dom har hu gjort det förrut Men jag har skickat ett nytt mail som jag har sparat i ett textdokument Nu håller jag tummarna och hoppas att dom svarar det borde du också göra Mademan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Men man är nog inte Snake i MGS3. Dels för att han ser yngre ut och dels för att Snake inte var född då.(Eller född och född...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts