Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man spelar som snake, och big boss om jag inte minns fel är din colonel i början.

Och sen blir Big Boss ond typ :lol: .

Nej, han var emot FOXHOUND redan innan uppdraget, dock arbetade han med dem som colonel under starten av uppdraget, ändå tills Snake upptäcker att han jobbar emot dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak fattar jag inte. Så ADAM var Adamska "Revolver Ocelot", och vadå? arbetade han för CIA. För på slutet såsnackar han med dom!

Men vad blir Revolver sen? Asså vilken organisation arbetar han för? Och vad är hans mål?

Svara på alla frågorna snälla :)

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak fattar jag inte. Så ADAM var Adamska "Revolver Ocelot", och vadå? arbetade han för CIA. För på slutet såsnackar han med dom!

Men vad blir Revolver sen? Asså vilken organisation arbetar han för? Och vad är hans mål?

Svara på alla frågorna snälla :)

Ocelot var ADAM ja, men hans riktiga namn är inte Adamska. Både han och Snake ljög i duellen. Att han sen jobbade för CIA där är jag också lite förvirrad. Men vilken orginisation han jobbar för sen är ju FOXHOUND där han jobbar tillsammans med Big Boss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ocelot var ADAM ja, men hans riktiga namn är inte Adamska. Både han och Snake ljög i duellen. Att han sen jobbade för CIA där är jag också lite förvirrad. Men vilken orginisation han jobbar för sen är ju FOXHOUND där han jobbar tillsammans med Big Boss.

Och i tvåan jobbar han väl åt The Patriots?! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan nu blev jag smått chockad!! Jag läste ign:s information om MGS4 och karaktärerna. Sen läser man om Revolver Ocelot och då får man veta att det är HAN som är The Boss och The Sorrows barn!! Vet inte hur det är med er men det hade jag inte en aning om! :P

Var inte det ganska självklart? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan nu blev jag smått chockad!! Jag läste ign:s information om MGS4 och karaktärerna. Sen läser man om Revolver Ocelot och då får man veta att det är HAN som är The Boss och The Sorrows barn!! Vet inte hur det är med er men det hade jag inte en aning om! :lol:

Läste det för nån månad sen. Det är väl tack vare The Sorrows förmågor som Liquid kan prata genom Ocelot?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...