dibel Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ser du inte barnet han håller i? När håller han i barnet?? Om det är i trailern säg vilken minut o sekund eller nåt sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När håller han i barnet?? Om det är i trailern säg vilken minut o sekund eller nåt sånt!! Ta en titt på Kojima Productions "hemsida", där finns det artwork som visar karaktärerna som kommer vara inblandade i MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Är ganska säker på att det kommer en del 5... säger årtalet 1972 något till er? Man kanske får spela som Big Boss när han slåss mot Snake i Zanzibar/Outer Heaven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Man kanske får spela som Big Boss när han slåss mot Snake i Zanzibar/Outer Heaven? Det är jag rätt säger på att man inte kommer att få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Man kanske får spela som Big Boss när han slåss mot Snake i Zanzibar/Outer Heaven? Man kanske ska spela som Big Boss när han blir ond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ta en titt på Kojima Productions "hemsida", där finns det artwork som visar karaktärerna som kommer vara inblandade i MGS4. I see nuu Har alltid tyckt att det såg ut som han hade brutit armn Kollade inte så noga då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Man kanske får spela som Big Boss när han slåss mot Snake i Zanzibar/Outer Heaven? Man spelar som snake, och big boss om jag inte minns fel är din colonel i början. Och sen blir Big Boss ond typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Man spelar som snake, och big boss om jag inte minns fel är din colonel i början. Och sen blir Big Boss ond typ . Nej, han var emot FOXHOUND redan innan uppdraget, dock arbetade han med dem som colonel under starten av uppdraget, ändå tills Snake upptäcker att han jobbar emot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej, han var emot FOXHOUND redan innan uppdraget, dock arbetade han med dem som colonel under starten av uppdraget, ändå tills Snake upptäcker att han jobbar emot dem. Dödar man Big Boss i MG eller MG2:Solid Snake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dödar man Big Boss i MG eller MG2:Solid Snake? I båda, fast Big Boss överlever i det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 I båda, fast Big Boss överlever i det första. Ok... Finns det en chans att han överlevde i 2an också Det finns ju en person i artworket som har ögonlapp så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ok... Finns det en chans att han överlevde i 2an också Det finns ju en person i artworket som har ögonlapp så... Ja, och det är bekräftat att det föreställer Big Boss, men det behöver inte betyda att han fortfarande lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är Big Boss snakes farsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är Big Boss snakes farsa? Nej man han är hans klon farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) En sak fattar jag inte. Så ADAM var Adamska "Revolver Ocelot", och vadå? arbetade han för CIA. För på slutet såsnackar han med dom! Men vad blir Revolver sen? Asså vilken organisation arbetar han för? Och vad är hans mål? Svara på alla frågorna snälla Redigerad 10 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 En sak fattar jag inte. Så ADAM var Adamska "Revolver Ocelot", och vadå? arbetade han för CIA. För på slutet såsnackar han med dom! Men vad blir Revolver sen? Asså vilken organisation arbetar han för? Och vad är hans mål? Svara på alla frågorna snälla Ocelot var ADAM ja, men hans riktiga namn är inte Adamska. Både han och Snake ljög i duellen. Att han sen jobbade för CIA där är jag också lite förvirrad. Men vilken orginisation han jobbar för sen är ju FOXHOUND där han jobbar tillsammans med Big Boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ocelot var ADAM ja, men hans riktiga namn är inte Adamska. Både han och Snake ljög i duellen. Att han sen jobbade för CIA där är jag också lite förvirrad. Men vilken orginisation han jobbar för sen är ju FOXHOUND där han jobbar tillsammans med Big Boss. Och i tvåan jobbar han väl åt The Patriots?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan nu blev jag smått chockad!! Jag läste ign:s information om MGS4 och karaktärerna. Sen läser man om Revolver Ocelot och då får man veta att det är HAN som är The Boss och The Sorrows barn!! Vet inte hur det är med er men det hade jag inte en aning om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan nu blev jag smått chockad!! Jag läste ign:s information om MGS4 och karaktärerna. Sen läser man om Revolver Ocelot och då får man veta att det är HAN som är The Boss och The Sorrows barn!! Vet inte hur det är med er men det hade jag inte en aning om! Var inte det ganska självklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan nu blev jag smått chockad!! Jag läste ign:s information om MGS4 och karaktärerna. Sen läser man om Revolver Ocelot och då får man veta att det är HAN som är The Boss och The Sorrows barn!! Vet inte hur det är med er men det hade jag inte en aning om! Läste det för nån månad sen. Det är väl tack vare The Sorrows förmågor som Liquid kan prata genom Ocelot?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts