Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Undra hur MGS4 kommer att vara!

I MGS2 så var det lite mer japanskt cyberdata robot- känsla :teehee:(w00t)

Tänk er att smyga bakom väggarna i Strut A och titta bakom väggen för att se om vakten är där medans Raidens hår fladdrar i vinden och så hör man när musiken spelas (w00t);P

I MGS3 så åker man ju tillbaka i tiden lite och är i djungeln och är tvungen att överleva på stuff som man hittar i djungeln, samt ta reda på det som finns djupt inne i skogen som kan starta ett tredje världskrig.

Hoppas miljön blir bra i MGS4, och storyn och allt annat.

Undra om man kommer att kunna äta djur där med, och undra vem som kommer bli huvudpersonen i 4:an

Jaha vad tror ni?

^_^

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta ett tag... jag har bara kört MGS1 demot till PS. Fast när jag såg Sniper Wolf på en trailer till Metal Gear Solid Twin Snakes så undrar jag...

Är Sniper Wolf EVA från MGS3??? :rolleyes:

Nej nej nej. Dom har en viss likhet ja, t.ex har båda tröjan uppknäppt. Men MGS utspelar sig runt nutiden så EVA skulle ha varit ännu äldre än Ocelot är nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sniper Wolf kanske är EVA´s dotter :rolleyes:

Varför var hon ute efter snake?

Hon jobbade för FOXHOUND tillsammans med Revolver Ocelot, Vulcan Raven, Liquid Snake, Pshyco Mantis och Decoy Octopus som hade tagit en kärnvapens- forskningsanstalt som gisslan och Snake skulle stoppa dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Raiden är ju visst FOXHOUND ;)

Eller vänta vad fan har jag missat? :)

Om jag har förstått det rätt så trodde Raiden att han var med i Foxhound men igentligen har bara några hjärnspöken (Cambell) lurat han. Han blev ju tränad i Virtual Mission och mötte aldrig nån från Foxhound förutom Rose.

Ne, får bara huvudvärk av att försöka tänka på det, slutet i MGS 2 är för utflippat enligt mig.. :lol::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...