Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det stog inget om "Healing radio" va Kanske t.o.m Surfing Guitarrs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jo just det Healing Radio! Vadå får man liv tillbaks om man lyssnar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det vet jag faktiskt inte. Har skaffat typ 3-4 låtar men aldrig kollat om man får liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jo just det Healing Radio! Vadå får man liv tillbaks om man lyssnar på det? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jo just det Healing Radio! Vadå får man liv tillbaks om man lyssnar på det? Finns rätt så många låtar. Har för mig att det finns en på 140.01 eller nåt. Jag har bara hittat 6 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Låtarna finns på olika våglängder beroende på vilken svårighetsgrad man spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Låtarna finns på olika våglängder beroende på vilken svårighetsgrad man spelar på. Ja, förutom på very easy och easy, där är det lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Undra hur MGS4 kommer att vara! I MGS2 så var det lite mer japanskt cyberdata robot- känsla Tänk er att smyga bakom väggarna i Strut A och titta bakom väggen för att se om vakten är där medans Raidens hår fladdrar i vinden och så hör man när musiken spelas I MGS3 så åker man ju tillbaka i tiden lite och är i djungeln och är tvungen att överleva på stuff som man hittar i djungeln, samt ta reda på det som finns djupt inne i skogen som kan starta ett tredje världskrig. Hoppas miljön blir bra i MGS4, och storyn och allt annat. Undra om man kommer att kunna äta djur där med, och undra vem som kommer bli huvudpersonen i 4:an Jaha vad tror ni? Redigerad 4 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 I cure så kan man hela sig mot frosst skador och såna slags skador är det någon som har fått såna skdaor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 I cure så kan man hela sig mot frosst skador och såna slags skador är det någon som har fått såna skdaor? Man är ju ute i djunglen och man är aldrig i snö så frostskador skulle vara väldigt konstigt. Kanske om man är i kallt vatten länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vänta ett tag... jag har bara kört MGS1 demot till PS. Fast när jag såg Sniper Wolf på en trailer till Metal Gear Solid Twin Snakes så undrar jag... Är Sniper Wolf EVA från MGS3??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Man är ju ute i djunglen och man är aldrig i snö så frostskador skulle vara väldigt konstigt. Kanske om man är i kallt vatten länge? Jag har för mig att det var snö någonstans...Men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har för mig att det var snö någonstans...Men jag kan ha fel Har för mig att det snöade i Grozny Grad när man kom dit i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vänta ett tag... jag har bara kört MGS1 demot till PS. Fast när jag såg Sniper Wolf på en trailer till Metal Gear Solid Twin Snakes så undrar jag... Är Sniper Wolf EVA från MGS3??? Nej nej nej. Dom har en viss likhet ja, t.ex har båda tröjan uppknäppt. Men MGS utspelar sig runt nutiden så EVA skulle ha varit ännu äldre än Ocelot är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nej nej nej. Dom har en viss likhet ja, t.ex har båda tröjan uppknäppt. Men MGS utspelar sig runt nutiden så EVA skulle ha varit ännu äldre än Ocelot är nu. Sniper Wolf kanske är EVA´s dotter Varför var hon ute efter snake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Sniper Wolf kanske är EVA´s dotter Varför var hon ute efter snake? Hon jobbade för FOXHOUND tillsammans med Revolver Ocelot, Vulcan Raven, Liquid Snake, Pshyco Mantis och Decoy Octopus som hade tagit en kärnvapens- forskningsanstalt som gisslan och Snake skulle stoppa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är FOXHOUND onda? Men Raiden är ju inte ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är FOXHOUND onda? Men Raiden är ju inte ond! Det finns inga "onda" personer i MG-serien, alla resonerar bara olika. Raiden tillhör inte FOXHOUND, och FOXHOUND är inte "onda". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det finns inga "onda" personer i MG-serien, alla resonerar bara olika. Raiden tillhör inte FOXHOUND, och FOXHOUND är inte "onda". Raiden är ju visst FOXHOUND Eller vänta vad fan har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Raiden är ju visst FOXHOUND Eller vänta vad fan har jag missat? Om jag har förstått det rätt så trodde Raiden att han var med i Foxhound men igentligen har bara några hjärnspöken (Cambell) lurat han. Han blev ju tränad i Virtual Mission och mötte aldrig nån från Foxhound förutom Rose. Ne, får bara huvudvärk av att försöka tänka på det, slutet i MGS 2 är för utflippat enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts