Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag blev sur på volgin när han torterade snake, så jag torterade volgin i photoshop. jag vet, kass bild, men hoppas han ser ut att ha liiiite ont iaf..! Ja för fan, bättre än vad jag kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja för fan, bättre än vad jag kan göra... Haha , säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha , säkert? Jopp... fast jag har ju inte provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jopp... fast jag har ju inte provat Meh, säg de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Äsch det e ändå bara fegt med sånt övernaturligt skit. Har du fått det eller? Jag har allt förutom Ez-gun och sista filmen @gta tjejen: snyggt, du är rätt så bra på photoshop va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nja, e ganska kass på de enligt mig själv. men får ibland fram en del rätt skapliga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Är det någon som har sett filmen man får om man laddar ner "love camo"? Har hört att EVA strippar för en i den, stämmer det? Jag har ingen möjlighet till att ladda ner den själv så det är därför jag frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Är det någon som har sett filmen man får om man laddar ner "love camo"? Har hört att EVA strippar för en i den, stämmer det? Jag har ingen möjlighet till att ladda ner den själv så det är därför jag frågar. Hmm, låter som filmen man får när man sett alla cut-scenes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hmm, låter som filmen man får när man sett alla cut-scenes I en tidning jag har (official playstation2 magazine) står det att man får den om man laddar ner "love camo". Men det finns ju den filmen då EVA drar ut sökaren ur Snake. Den är lite halv-snuskig den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad heter den låten som spelades på eftertexterna i MGS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 En heter "Way to fall" det är den där en kille sjunger ganska högt. Innan den var det nån tjej som sjöng en låt och till sist spelade dom MGS temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vad heter den låten som spelades på eftertexterna i MGS3? Haha, hans röst darrade som fan ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jo, föresten, kan nu stolt säga att jag klarat hela spelet, med slutgiltiga betyget "Crocodile" klarade de på 4 timmar och 18 minuter! trodde jag skulle få nåt kasst betyg och klara allt på minst 12 timmar eller så men dedär crocodile betyget är väll ganska bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Är MGS3 värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 JA FÖR HELVETE!!!! Det är ett fantastiskt spel som hör till världens bästa! Du måste spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 JA FÖR HELVETE!!!! Det är ett fantastiskt spel som hör till världens bästa! Du måste spela det! Hmm, okej... Vart finns det att köpa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hmm, okej... Vart finns det att köpa då? Var finns det inte att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Var finns det inte att köpa? Korvkjosken runt hörnet? Men var finns det billigaste och bästa priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Korvkjosken runt hörnet? Men var finns det billigaste och bästa priset? Gå in på pricerunner.se och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Gick in på 148.96. på radion så kom en låt Fick reda på det av några soldater, and i dont give a fuck om det är en gammal nyhet jag e bäst!!! Redigerad 27 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts