RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är det väl inte? *Skriver att det är liquid* Allt som är kvar av han (som lever) är den där armen. Men det skulle vara häftigt om han kom tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 "keine anung" är tyska och betyder "ingen aning". Jaså hahaha trodde det var nån gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Yay Ocelot är med !!! Fast om både Liquid och Solidus skulle vara med så blir det ju helt knäppt. Både Liquid och Solidus är för det första döda. Och om Solidus skulle leva upp igen så skulle han vara jäkligt förbannad på Ocelot. Tänk om handlingen vore så här: Revolver Ocelot har på nåt lustigt sätt med hjälp av The Patriots återupplivat och samlat ihop alla gamla skurkar som Liquid, Solidus, Big Boss, Vamp(fast han dog aldrig) och tillsammans har dom startat "The Bad Guys League" så nu måste Snake samla ihop alla sina gamla vänner som Meryl, Raiden, Otacon för att stoppa dom!! Eller nä...det lät inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Yay Ocelot är med !!! Fast om både Liquid och Solidus skulle vara med så blir det ju helt knäppt. Både Liquid och Solidus är för det första döda. Och om Solidus skulle leva upp igen så skulle han vara jäkligt förbannad på Ocelot. Tänk om handlingen vore så här: Revolver Ocelot har på nåt lustigt sätt med hjälp av The Patriots återupplivat och samlat ihop alla gamla skurkar som Liquid, Solidus, Big Boss, Vamp(fast han dog aldrig) och tillsammans har dom startat "The Bad Guys League" så nu måste Snake samla ihop alla sina gamla vänner som Meryl, Raiden, Otacon för att stoppa dom!! Eller nä...det lät inte så bra.. The Patriots är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 The Patriots är döda Lita aldrig på MetalGear-spelen, dom lever antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 The Patriots är döda Det var bara "Wisemen Commity"(stavning?) som är döda. Själva "The Patriots" lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Är inte The Wisemens Comitee The Patriots... eller? Och la li lu le lo e väl bara ett kodnamn för The Patriots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Är inte The Wisemens Comitee The Patriots... eller? Och la li lu le lo e väl bara ett kodnamn för The Patriots? The Wisemens Comitee var (är?) bossarna över The Patriots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej vänta, stopp, FAN! Har jag missat nåt eller? Ska det komma ett nytt MGS?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej vänta, stopp, FAN! Har jag missat nåt eller? Ska det komma ett nytt MGS?! HELL YEAH! Har fått för mig att det kommer 2008 (vet ej varför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nej vänta, stopp, FAN! Har jag missat nåt eller? Ska det komma ett nytt MGS?! Bäst av allt. Det görs av Hideo Kojima trotts hans snack om att han inte skulle göra fler. Har är en länk till förtittar-filmen. Den säger ju igentligen inget om själva spelet bara vilka som gör den. Den till vänster är den klipta och den till höger är den långa. HÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 HELL YEAH! Har fått för mig att det kommer 2008 (vet ej varför) Jag kan vänta till 2008 man ska inte stress igenom ett sånt spel. det kommer bli perfekt det känner jag på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bäst av allt. Det görs av Hideo Kojima trotts hans snack om att han inte skulle göra fler. Har är en länk till förtittar-filmen. Den säger ju igentligen inget om själva spelet bara vilka som gör den. Den till vänster är den klipta och den till höger är den långa. HÄR!!! Det görs inte av Hideo, han är bara producent och kommer inte alls att vara lika involverad nu som han var i de föregående spelen. Inget är sagt om att han skulle sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det görs inte av Hideo, han är bara producent och kommer inte alls att vara lika involverad nu som han var i de föregående spelen. Inget är sagt om att han skulle sluta. Han sa att han skulle vara co-producer efter 3:an. Tur att han ändrade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Visste ni att om man snurrar med Snake rätt länge på 3:an under pausmenyn(när man trycker på R1)och sen trycker ut direkt medans du snurrar så kommer snake spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Visste ni att om man snurrar med Snake rätt länge på 3:an under pausmenyn(när man trycker på R1)och sen trycker ut direkt medans du snurrar så kommer snake spy Gammalt, man kan göra det med EVA med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Visste ni att om man snurrar med Snake rätt länge på 3:an under pausmenyn(när man trycker på R1)och sen trycker ut direkt medans du snurrar så kommer snake spy No offence men det visste jag redan. Ett tips: gör inte så med EVA, hon förlorar stamina fortare om du gör så med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) *borta Redigerad 23 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 No offence men det visste jag redan. Ett tips: gör inte så med EVA, hon förlorar stamina fortare om du gör så med henne. Tips 2: söv ner henne då slipper man bry sig om hennes stamina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tips 2: söv ner henne då slipper man bry sig om hennes stamina Tips 3: Gör inte som Danne sa eftersom detta gör att EVA inte kan skjuta på angripande vakter och att du blir tvungen att bära henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts