Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå.

undrar vad han menar med det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå.

undrar vad han menar med det? ;)

Dom har sagt att dom ska ha som slogan "No where to hide" alltså "Ingenstans att gömma sig". Dom har tänkt att man spelaren ska få tanken "Va fan ska jag ta vägen? Det här stället funkar väl inte".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå.

undrar vad han menar med det? ;)

MGS3:s E3 2003 video var ju hela 11:49 lång, så varför skulle en möjlig trailer till MGS4 endast vara 10 sekunder? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MGS3:s E3 2003 video var ju hela 11:49 lång, så varför skulle en möjlig trailer till MGS4 endast vara 10 sekunder? ^_^

Jo för att dom kanske inte har kommit så långt i utveklingen i MGS4. föra E3 så var dom väl så gott som klara med MGS3 när dom visa det där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*SPOILERWARNING*

(svara dom som har klarat spelet)

På slutet i MGS2 så sa dom ju att the Patriots dog 100 år innan, så vilka gav instruktioner till presidenten och vilka styrde landet då? :rolleyes:

Och är the Philosophers Legacy samma sak som the Patriots?

Och en till fråga på vilket lättare sätt kan man klara av the boss

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På slutet i MGS2 så sa dom ju att the Patriots dog 100 år innan, så vilka gav instruktioner till presidenten och vilka styrde landet då? ;)

Och är the Philosophers Legacy samma sak som the Patriots?

Och en till fråga på vilket lättare sätt kan man klara av the boss

[ SPOILERS AHEAD, YARR! ]

Kan inte ge dig några kompletta svar takt av, men jag kan försöka svara lite enkelt:

1) Jag har uppfattat det som att the patriots levde kvar i världen som minnen, dvs., att de nu levande personerna påverkades av the patriots även om de redan var döda.

2) Den amerikanska delen av Philosophers Legacy döptes om till The Patriots 1971, efter att USA fått tillbaka den saknade delen av Philosophers Legacy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni hört om MGS3: Substancis(stavning?). Ska innerhålla multiplayer för upp till 8 spelare via onlinefunktionen. Vet tyvärr inte om det här stämmer, men det skulle vara härligt :P  (w00t)  :wub:

Det stämmer bra, spelet kommer att precis som du sa innehålla multiplayerläge. En annan ny grej är att man kommer att kunna spela med en annan kameravinkel, bakom Snake.

Spelet är precis som Substance var/är, en expansion av orginalet.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...