Matteus Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är Sokolov som blir torterad. Jag misstänkte det. Lite synd, han var nästan min favoritkaraktär i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå. undrar vad han menar med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå. undrar vad han menar med det? Dom har sagt att dom ska ha som slogan "No where to hide" alltså "Ingenstans att gömma sig". Dom har tänkt att man spelaren ska få tanken "Va fan ska jag ta vägen? Det här stället funkar väl inte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tror ni att man kommer få se någon video på MGS4? om det skulle komma så skulle det bara var en 10sek video eller nått för dom har väl knappt börjat. det jag är mest intresserad över är att Hideo kojima säger att man kommer smyga på ett HELT annat sätt. flytar upp smygningen på en helt annan nivå. undrar vad han menar med det? MGS3:s E3 2003 video var ju hela 11:49 lång, så varför skulle en möjlig trailer till MGS4 endast vara 10 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag misstänkte det. Lite synd, han var nästan min favoritkaraktär i spelet. Det var väl Granin som torterades inte Sokolov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det var väl Granin som torterades inte Sokolov Han dog långt innan. Snake såg ju det från bergen. Det jag menar är inte förrän Snake har blivit tillfångatagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 MGS3:s E3 2003 video var ju hela 11:49 lång, så varför skulle en möjlig trailer till MGS4 endast vara 10 sekunder? Jo för att dom kanske inte har kommit så långt i utveklingen i MGS4. föra E3 så var dom väl så gott som klara med MGS3 när dom visa det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jo för att dom kanske inte har kommit så långt i utveklingen i MGS4. föra E3 så var dom väl så gott som klara med MGS3 när dom visa det där Jag trodde det var år 2004 förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) *SPOILERWARNING* (svara dom som har klarat spelet) På slutet i MGS2 så sa dom ju att the Patriots dog 100 år innan, så vilka gav instruktioner till presidenten och vilka styrde landet då? Och är the Philosophers Legacy samma sak som the Patriots? Och en till fråga på vilket lättare sätt kan man klara av the boss Redigerad 17 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 På slutet i MGS2 så sa dom ju att the Patriots dog 100 år innan, så vilka gav instruktioner till presidenten och vilka styrde landet då? Och är the Philosophers Legacy samma sak som the Patriots? Och en till fråga på vilket lättare sätt kan man klara av the boss [ SPOILERS AHEAD, YARR! ] Kan inte ge dig några kompletta svar takt av, men jag kan försöka svara lite enkelt: 1) Jag har uppfattat det som att the patriots levde kvar i världen som minnen, dvs., att de nu levande personerna påverkades av the patriots även om de redan var döda. 2) Den amerikanska delen av Philosophers Legacy döptes om till The Patriots 1971, efter att USA fått tillbaka den saknade delen av Philosophers Legacy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Lite roligheter: http://www.gamespot.com/ps3/adventure/meta...lid4/media.html Edit: Bild Redigerad 18 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har ni hört om MGS3: Substancis(stavning?). Ska innerhålla multiplayer för upp till 8 spelare via onlinefunktionen. Vet tyvärr inte om det här stämmer, men det skulle vara härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Har ni hört om MGS3: Substancis(stavning?). Ska innerhålla multiplayer för upp till 8 spelare via onlinefunktionen. Vet tyvärr inte om det här stämmer, men det skulle vara härligt Det stämmer bra, spelet kommer att precis som du sa innehålla multiplayerläge. En annan ny grej är att man kommer att kunna spela med en annan kameravinkel, bakom Snake. Spelet är precis som Substance var/är, en expansion av orginalet. Redigerad 18 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hmm, ska nog köpa det, om det kommer snart. Sen måste jag börja spara inför PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 En fråga(nu igen ): Är FOXHOUND en terrorist grupp eller ej? Big Boss arbetade ju för FOX och Raiden arbetade för FOXHOUND Fast kolla Medans Snake var i Twin Lakes så utvecklades FOXHOUND till en terroristgrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Förresten så kommer MGS3 Substancis som bonus innehålla Metal Gear 1 och 2 Redigerad 19 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Http://www.konami.com/gs/usa/press/mgs3s051705.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Förresten så kommer MGS3 Substancis som bonus innehålla Metal Gear 1 och 2? Btw så bär Raiden på sitt barn på bilden MGS1 från PS1 eller GC? Btw så bär Raiden på sitt barn på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts