vigge Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ahh, klarade precis MGS2 på Extreme. Jag vill bara tipsa om en ny secret theater på Konamis hemsida. Den heter "Metal Gear S..." och är skitkul Detn är gammal, och dessutom den sista secret theathern >< Dock är den ju lugnt den absolut bästa, lite måste man allt tycka synd om Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Finns det något ställe(allmänt ställe ) där man kan köpa Metal Gear Solid 3 Snake Eater billigt eller åtminstånde sänkt pris lite? ** http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=ps2559 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Wow MGS3 kostar bara 279kr i Coop Forum i Malmö!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Wow MGS3 kostar bara 279kr i Coop Forum i Malmö!!! KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Måste vänta två veckor har inte råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Måste vänta två veckor har inte råd Panta burkar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Måste vänta två veckor har inte råd Eller klippa gräsmattor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Eller klippa gräsmattor Eller råna tanter.. Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Eller råna tanter.. Klassiker. Fast då får man akta sig så de inte slår en med handväskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jippi jag har köpt spelet Mötte The End senast asså för tusan var e han? Han sköt ming med en bedövningspil så jag hamnade i fängelse Visst e EVA snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Jippi jag har köpt spelet Mötte The End senast asså för tusan var e han? Han sköt ming med en bedövningspil så jag hamnade i fängelse Visst e EVA snygg? När jag mötte The End tog det 1,5 h första gången. Spoiler(för att lättare klara han)Använd D-mic så hör du var han är, skjut hans papegoja så förlora han stamina snabbareSpoiler utförd Redigerad 13 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hehe tackar för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jippi jag har köpt spelet Mötte The End senast asså för tusan var e han? Han sköt ming med en bedövningspil så jag hamnade i fängelse Visst e EVA snygg? Använd thermal goggles för att se han. Om du inte klarar han får du: SPOILER Spola fram klockan 10 dagar för att han ska dö av hög ålder Markera ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Absolut enklaste vägen att spöa The End är bara att springa runt lite och leka rambo tills han börjar skuta på dig. Då öppnar du Survival Viewer och kollar kartan för att se var han är (hans position vid senaste skottet visas som en röd ring). Sedan är det bara att röra sig fort mot hans position och sista biten smyga sig fram bakifrån. Ta dock inte för mycket tid på er, då hinner han byta plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Fast tycker inte ni att det e svårare att smyga förbi vakterna för att dom kan se en från skitlångt håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Är det någon som har fått alla filmer i MGS3? Jag har Air-raid och två Ocelotvideos kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Fast tycker inte ni att det e svårare att smyga förbi vakterna för att dom kan se en från skitlångt håll! De tjugo första minuterna tyckte jag det, så jag tranqade alla som kom för nära, men vid min andra spelgenomgång började jag att föredra att bara smyga förbi dom, i värsta fall blir den en holdup eller något CQC throw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kom att tänka på det när jag spelade om MGS3 häromdagen att innan Snake torteras av Volgin så torteras ju någon innan. Är det någon man vet om eller är det bara vem som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Det är Sokolov som blir torterad. Redigerad 14 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är det någon som har fått alla filmer i MGS3? Jag har Air-raid och två Ocelotvideos kvar... Har en the End-film kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts