vigge Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ska nog försöka nån gång man överlevde ju lady luck utan ett enda sår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Jag har kommit på en nyhet... Metal gear 2 utspelar sig ju i djungeln .. kanske MGS3 är en remake av NES versionen.. Hundarna i MG2 är ju skit roliga att bära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Här är en sajt med lite saker att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 könner redan till typ alla secrets i MSG2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 könner redan till typ alla secrets i MSG2 Kolla genom sidan, jag trodde att jag kände till det mesta men jag fick reda på lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Kolla genom sidan, jag trodde att jag kände till det mesta men jag fick reda på lite mer Har du varvat MG2 snart ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Har du varvat MG2 snart ... nej, men jaghar varvat vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag har varvat Metal Gear Solid 2 på alla svårighetsgrader utom extreme *tänker på alla 20 MG Ray* Vad är det för fel? Fortfarande ingen svar från Konami dom har ju svarat förut ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag har varvat Metal Gear Solid 2 på alla svårighetsgrader utom extreme *tänker på alla 20 MG Ray* Vad är det för fel? Fortfarande ingen svar från Konami dom har ju svarat förut ju :'( Fredrico jag menar om du har varvat Metal gear 2..inte Metal gear solid 2...du förstår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Fredrico jag menar om du har varvat Metal gear 2..inte Metal gear solid 2...du förstår.. Oj då... jag läste fel nä, jag har inte kört så mycket för att jag inte fattar nåt Fast min e******r är ganska sjuk Har du kommit långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 _-MadeMan-_ har du PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 _-MadeMan-_ har du PS2? Japp såklart.. .. Jag har kommit långt på MG2 ja... är stolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Japp såklart.. .. Jag har kommit långt på MG2 ja... är stolt.. Jag fattar ingenting av MG2 Hur slåss man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vet inte, kommer inte ihåg, det var så länge sen jag körde. när MGS2: Substance kom ut beställde jag det till PC, men då fick jag det till PS2, beställ aldrig spel från Spelbutiken.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vet inte, kommer inte ihåg, det var så länge sen jag körde. när MGS2: Substance kom ut beställde jag det till PC, men då fick jag det till PS2, beställ aldrig spel från Spelbutiken.se! Varför ville du inte ha det till PS2? Då får man ju med skateboarding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Kan ni nån kort, välkänd MGS-replik? (utom "this is snake.") Jag ska skriva det i min signatur som jag fixar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Kan ni nån kort, välkänd MGS-replik? (utom "this is snake.") Jag ska skriva det i min signatur som jag fixar... Du slåss på shift.... i MG2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) Du slåss på shift.... i MG2.. Ok, ska testa ... men kan du nån bra replik från Metal Gear Solid? edit: vet alla vem som säger "I'm you! I'm your shadow!"?? (från MGS1) Redigerad 26 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) Ni är stora nog att få veta sanningen http://www.mgs2online.com/gallery/uploads/3d9cd472ab4aaexposed2.jpg HAHAHA!... lite sen reaktion kanske!!! men roligt ändå!!! starta en egen Topic med den där!! Redigerad 26 maj, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 edit: vet alla vem som säger "I'm you! I'm your shadow!"?? (från MGS1) Liquid Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts