Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så du säger att det kommer att komma en uppföljare till MGS3?

På Gamereactors hemsida så står det att det skulle bli den sista i serien annars så kommer Metal Gear Solid Acid till PSP och kommer vara ett typ kortbaserat spel med Snake ;P

Kojima kommer inte ha sån stor del av spelet utan bara vara vice regisör.

En storstad skulle vara häftigt, typ NY, Tokyo, Moskva eller London. :rolleyes::):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry. Är aldrig inne på på din sida. Men nu vet ju folket på gta-sajten om det också.

Spännande med vad dom nya omgivningarna ska vara för något. Ställen man ej tror kunna gömma sig i.

En öken :D

Nej, bara skämtar. Hoppas det är mer öppna ytor och inte korridorer eller gångar omgivna av berg(som i trean) <_<:lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett par frågor:*SPOILERVARNING*(för dom som inte har klarat eller kört MGS2)

1.Hur börjar Metal Gear Solid 2 hos er?

Asså Börjar det först med Plant Episode(den med snake)och sen Raiden och hans Big Shell eller tvärtom?Hos mig börjar det tvärtom för på en recention(stavning?) så berättade dom först att det började med plant episode o sen med Big Shell :shifty:

2.När jag en gång snackade med Rose så hade hon inga pupiler :P;)

för man mötter henne sen och ho e då helt normal!

3.Vad ska man använda sin Clean Code till efter man har klarat spelet!

4.Vad e GW för något?

5.Colonel sägs ju vara ett AI program fast på en screenshot från MGS Twin Snakes(har inte kört spelet) så ser man honom som person :)

Bild

Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett par frågor:*SPOILERVARNING*(för dom som inte har klarat eller kört MGS2)

1.Hur börjar Metal Gear Solid 2 hos er?

Asså Börjar det först med Plant Episode(den med snake)och sen Raiden och hans Big Shell eller tvärtom?Hos mig börjar det tvärtom för på en recention(stavning?) så berättade dom först att det började med plant episode o sen med Big Shell :shifty:

2.När jag en gång snackade med Rose så hade hon inga pupiler :P;)

för man mötter henne sen och ho e då helt normal!

3.Vad ska man använda sin Clean Code till efter man har klarat spelet!

4.Vad e GW för något?

5.Colonel sägs ju vara ett AI program fast på en screenshot från MGS Twin Snakes(har inte kört spelet) så ser man honom som person :)

Bild

Tacksam för svar :)

1) Tank > Plant (Big Shell)

2) ?

3) Man kan registrera sin Clear code på MGS2-hemsidan och på så sätt kunna jämföra sin statistik med andra (Clear code fungerar som en verifikation på att man klarat spelet på si och så sätt).

4) GW = George Washington; Om jag minns rätt tror jag att det var så kärnan i Arsenal Gear hette, eller AI:n i stort

5) MGS2:s Colonel samt Rose var båda AI:s, skapade inifrån Arsenal Gear. Colonel i MGS (och MGS3) är riktig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det känns helt tragist att alla har ljugit för Raiden,först dom trettio mijoner(eller var det biljoner ^_^ ) sen hela big shell(för det var ju bara ett camouflage för Arsenal Gear) sen AI programen :)

Finns det något ställe(allmänt ställe :shifty:;P ) där man kan köpa Metal Gear Solid 3 Snake Eater billigt eller åtminstånde sänkt pris lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...