Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?)

Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan :lol::lol:>_<

1) Stämmer, fångar man och sedan släpper ut papegojan flyger den iväg mot The End samtidigt som den för ett jädra oväsen.

2) Ja, lite tråkigt då det blir fuskigt lätt att hitta honom :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har MGS2:Substance till PC, och jag vet inte hur man kommer upp igen i Hanging Mode. :rolleyes:

När jag trycker på Punch eller Crawl eller Action, ramlar jag ner... :D Börjar bli lite tråkigt. Jag kör som Raiden och ska gå in i Shell 2, när man har mött Solidus Snake och förstört Harriern.

EDIT: Nevermind, har kommit skitlångt. :ermm: Ska ta E.E. till Snake och Otacon nu.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The End är den mest tidskrävande bossen men det finns ett sätt att slippa undan honom fortare än kvikt:

Efter grottan Snake mötte The Pain i känner ni ju till att man kommer till ett område med mycket vatten. Gå förbi dom flygande fordona och ta av till vänster. Gå norr och in i förrådet där du finner ett snipergevär. Gå tillbaka till platsen med flyg-fordona och gå norrut. Efter mellansekvensen som visas ska du nu skjuta The end som puttas iväg från platsen i sin rullstol.

När du senare kommer till The ends skog så är han inte där utan har ersatts av en hord av Ocelot Unit.

Var låg SVD:n?

m63:an ligger ju på två olika ställen..Där man kan ta den första gånger är så jävla kul på Extreme.. :angry:

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit till Shell 1 på MGS2 Sons of liberty.

Det är en papegoja som snackar nåt typ: On top of the locker,on top of the locker.

-Wowowow

-Good Morning :ermm:

Kanske är det någon ledtråd att hitta något specielt!

Han snackar om tidningarna på skåpet i västra delen. Bara sparka på det så ramlar tidningarna ner på marken ;):wacko::mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför var det så att tex om man gick in i en dörr med den nakne Raiden så ändrade den alltid namn som typ 52nd Street :( och varför det stod Fission Mailed medans man sköt på dom vakterna?

Edit och VARFÖR hade Rose några gånger när hon och Raiden snackade inga pupiler :P ???

man träffar ju henne i slutet o då e hon ju normal

EDIT 2 Vad ska man med sin Clear Code till :P

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I maj-nummret av The official playstation 2 magazine-UK som jag fick i förra veckan kan man läsa det här i en artikel:

Work has only begun, but Snake looks likely to star and the game alredy has a tag line; "no place to hide". But this doesn't signify a move away from stealth; it's a hint of the game's apparently revolutionary setting. According to Kojima, players' response will be, "how do you expect me to hide here?" Wich suggests a modern city, buzzin with thousands of people thanks to the power of PS3. Hopefully the game will be unveild at the E3 show in May, problably in form of a trailer.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I maj-nummret av The official playstation 2 magazine-UK som jag fick i förra veckan kan man läsa det här i en artikel:

Work has only begun, but Snake looks likely to star and the game alredy has a tag line; "no place to hide". But this doesn't signify a move away from stealth; it's a hint of the game's apparently revolutionary setting. According to Kojima, players' response will be, "how do you expect me to hide here?" Wich suggests a modern city, buzzin with thousands of people thanks to the power of PS3. Hopefully the game will be unveild at the E3 show in May, problably in form of a trailer.

Japp, MGS4 har blivit konfirmerat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...