kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Oh, hyfsat snabbt svar. Aha ok, men jag föredrar nog ändå att njuta av fighten mot The End, så jävla rolig boss har jag aldrig varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Oh, hyfsat snabbt svar. Aha ok, men jag föredrar nog ändå att njuta av fighten mot The End, så jävla rolig boss har jag aldrig varit med om. Jag med. Det är därför jag bara gjorde det på test en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?) Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan 1) Stämmer, fångar man och sedan släpper ut papegojan flyger den iväg mot The End samtidigt som den för ett jädra oväsen. 2) Ja, lite tråkigt då det blir fuskigt lätt att hitta honom :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Jag har MGS2:Substance till PC, och jag vet inte hur man kommer upp igen i Hanging Mode. När jag trycker på Punch eller Crawl eller Action, ramlar jag ner... Börjar bli lite tråkigt. Jag kör som Raiden och ska gå in i Shell 2, när man har mött Solidus Snake och förstört Harriern. EDIT: Nevermind, har kommit skitlångt. Ska ta E.E. till Snake och Otacon nu. Redigerad 23 april, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) The End är den mest tidskrävande bossen men det finns ett sätt att slippa undan honom fortare än kvikt: Efter grottan Snake mötte The Pain i känner ni ju till att man kommer till ett område med mycket vatten. Gå förbi dom flygande fordona och ta av till vänster. Gå norr och in i förrådet där du finner ett snipergevär. Gå tillbaka till platsen med flyg-fordona och gå norrut. Efter mellansekvensen som visas ska du nu skjuta The end som puttas iväg från platsen i sin rullstol. När du senare kommer till The ends skog så är han inte där utan har ersatts av en hord av Ocelot Unit. Var låg SVD:n? m63:an ligger ju på två olika ställen..Där man kan ta den första gånger är så jävla kul på Extreme.. Redigerad 23 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Wee, har klarat MGS2: Substance nu Garvade läppen av mig när Campbell vart helt koko på min Codec, han ringde ju hela tiden och sade saker som inte alls betydde nånting, jag garvade som mest vid de där Genolla gubbarna från VR grejset från ettan brottades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Var låg SVD:n? Ponizovje heter stället där du finner SVD snipern och dit kommer du bra någon stund efter det att du har slagits mot The Pain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Var låg SVD:n? Precis innan du kommer till filmen där sokolov pissar på sig vid lagerlokalen vid vattnet. Till vänster i berget finns en smal öppning som leder till SvD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Precis innan du kommer till filmen där sokolov pissar på sig vid lagerlokalen vid vattnet. Till vänster i berget finns en smal öppning som leder till SvD Åh fan anus...dedn missa jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Åh fan anus...dedn missa jag. Spoiler Water-face paint ligger nästan också där. När du klarat av the fear går du tillbaks ända till grottöppningen där vattnet börjar. Den ligger under vattnet Redigerad 25 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har kommit till Shell 1 på MGS2 Sons of liberty. Det är en papegoja som snackar nåt typ: On top of the locker,on top of the locker. -Wowowow -Good Morning Kanske är det någon ledtråd att hitta något specielt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har kommit till Shell 1 på MGS2 Sons of liberty. Det är en papegoja som snackar nåt typ: On top of the locker,on top of the locker. -Wowowow -Good Morning Kanske är det någon ledtråd att hitta något specielt! Han snackar om tidningarna på skåpet i västra delen. Bara sparka på det så ramlar tidningarna ner på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Asså hur f*n ska man klara dom tre Metal Gear Ray dom fyller ju bara på sina liv hela tiden o jag har ju bara tre Rations.Jag fattar att dom förlorar mer liv om man skjuter dom på benen o sen i skallen på dom men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det ska vara så. När du har tömt mätaren på 6 stycken RAY så har du klarat bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det ska vara så. När du har tömt mätaren på 6 stycken RAY så har du klarat bossen. Det är olika mängder Ray på varje nivå. Om Ray tänker skjuta målsökande raketer kan du kasta chaffgrenade så följer dom inte efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ok tack då klarade jag halva senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Varför var det så att tex om man gick in i en dörr med den nakne Raiden så ändrade den alltid namn som typ 52nd Street och varför det stod Fission Mailed medans man sköt på dom vakterna? Edit och VARFÖR hade Rose några gånger när hon och Raiden snackade inga pupiler ??? man träffar ju henne i slutet o då e hon ju normal EDIT 2 Vad ska man med sin Clear Code till Redigerad 28 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Varför var det så att tex om man gick in i en dörr med den nakne Raiden så ändrade den alltid namn som typ 52nd Street och varför det stod Fission Mailed medans man sköt på dom vakterna? Det är ett slags test, om du trycker continue får du börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) I maj-nummret av The official playstation 2 magazine-UK som jag fick i förra veckan kan man läsa det här i en artikel: Work has only begun, but Snake looks likely to star and the game alredy has a tag line; "no place to hide". But this doesn't signify a move away from stealth; it's a hint of the game's apparently revolutionary setting. According to Kojima, players' response will be, "how do you expect me to hide here?" Wich suggests a modern city, buzzin with thousands of people thanks to the power of PS3. Hopefully the game will be unveild at the E3 show in May, problably in form of a trailer. Redigerad 30 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 I maj-nummret av The official playstation 2 magazine-UK som jag fick i förra veckan kan man läsa det här i en artikel: Work has only begun, but Snake looks likely to star and the game alredy has a tag line; "no place to hide". But this doesn't signify a move away from stealth; it's a hint of the game's apparently revolutionary setting. According to Kojima, players' response will be, "how do you expect me to hide here?" Wich suggests a modern city, buzzin with thousands of people thanks to the power of PS3. Hopefully the game will be unveild at the E3 show in May, problably in form of a trailer. Japp, MGS4 har blivit konfirmerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts