Alpha Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vill bara undra vilken MGS som är bäst av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vill bara undra vilken MGS som är bäst av alla? Det är väl vad man själv tycker? Personligen tycker jag att trean är det bästa spelet (inte bara i serien, NÅGONSIN!) sedan kommer ettan och den sämsta delen av MGS (den är inte dålig, men sämre än dom andra) är då MGS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 W0rd! Gillar trean bäst. Och sen kommer ettan. Har dock aldrig spelat GC verisionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 19 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 W0rd! Gillar trean bäst. Och sen kommer ettan. Har dock aldrig spelat GC verisionen. GC versionen The Twin Snakes? Det är ju bara en omgjord version av MGS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 GC versionen The Twin Snakes? Det är ju bara en omgjord version av MGS1. En kompis har den. Roligt spel, specielt för oss MGS-fantaster. Trean är helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) GC versionen The Twin Snakes? Det är ju bara en omgjord version av MGS1. Jo men även den kan väl ha sina plus och minus om man jämnför med orginalet. Redigerad 19 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jo men även den kan väl ha sina plus och minus om man jämnför med orginalet. Ja det har du rätt i. The Twin Snakes tycker jag överdriver lite väl mycket i sina mellansekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja det har du rätt i. The Twin Snakes tycker jag överdriver lite väl mycket i sina mellansekvenser. Ja, Snake kan lite väl mycket Matrix-trick i mellansekvenserna. Men det är roligt att möta Ocelot i en bosskamp (något jag saknar i 2:an). Sen finns det två olika slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har ni skjutit/sövt och ätit The Ends papegojja..?? Snake tycker att den smakar anus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har ni skjutit/sövt och ätit The Ends papegojja..?? Snake tycker att den smakar anus. Jäpp det har jag. Och om man har skjutit den så är den med sen när man möter The Sorrow. Då flyger den ovanför The Ends kropp och säger: "Kraaahh...grandpa..kraahh!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jäpp det har jag. Och om man har skjutit den så är den med sen när man möter The Sorrow. Då flyger den ovanför The Ends kropp och säger: "Kraaahh...grandpa..kraahh!" Den sitter på Ends kropp även om man inte skjuter papegojjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har ni skjutit/sövt och ätit The Ends papegojja..?? Snake tycker att den smakar anus. Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?) Om den äts kommer The End förlora stamina snabbare och han kan inte få upp livet & staminan. Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?) Om den äts kommer The End förlora stamina snabbare och han kan inte få upp livet & staminan. Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan Ja,det vet jag. och man kan se reflexxen från han gevär också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är fan inte ett fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är fan inte ett fan va? The End brukar alltid börja på samma ställe för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 va? The End brukar alltid börja på samma ställe för mig Han börjar på samma ställe för alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 The End är den mest tidskrävande bossen men det finns ett sätt att slippa undan honom fortare än kvikt: Efter grottan Snake mötte The Pain i känner ni ju till att man kommer till ett område med mycket vatten. Gå förbi dom flygande fordona och ta av till vänster. Gå norr och in i förrådet där du finner ett snipergevär. Gå tillbaka till platsen med flyg-fordona och gå norrut. Efter mellansekvensen som visas ska du nu skjuta The end som puttas iväg från platsen i sin rullstol. När du senare kommer till The ends skog så är han inte där utan har ersatts av en hord av Ocelot Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men det sägs att Ocelot unit är svårare, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men det sägs att Ocelot unit är svårare, eller? Nja. Har bara dödat The end på det viset en gång och då tyckte jag inte att Ocelot Unit var så mycket svårare än något annat ställe i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts