Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ni skjutit/sövt och ätit The Ends papegojja..??

Snake tycker att den smakar anus.

Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?)

Om den äts kommer The End förlora stamina snabbare och han kan inte få upp livet & staminan. Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan >_<:)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört att om man släpper ut den ska den cirkulera runt The End(sant?)

Om den äts kommer The End förlora stamina snabbare och han kan inte få upp livet & staminan. Ni vet vel att om The End skjuter mot dig så kan du ser var han är på kartan >_<:)B)

Ja,det vet jag.

och man kan se reflexxen från han gevär också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The End är den mest tidskrävande bossen men det finns ett sätt att slippa undan honom fortare än kvikt:

Efter grottan Snake mötte The Pain i känner ni ju till att man kommer till ett område med mycket vatten. Gå förbi dom flygande fordona och ta av till vänster. Gå norr och in i förrådet där du finner ett snipergevär. Gå tillbaka till platsen med flyg-fordona och gå norrut. Efter mellansekvensen som visas ska du nu skjuta The end som puttas iväg från platsen i sin rullstol.

När du senare kommer till The ends skog så är han inte där utan har ersatts av en hord av Ocelot Unit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...