vigge Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Två fungerar för mig och hon tar skada. Japp, två ska gå att hinna med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Vilken svårighetsgrad kör du på? Normal, samma sak i Special Duel mode. kanske inte är tillräckligt snabb :/ ska testa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Vet nån hur man får "You disepoint me young snake"-filmen. Jag har hört att man ska spara under theEnd-fajten och sen ladda filen men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Spara spelet under fighten och gå in på settings på din ps2. Där ställer du fram klockan några månader. Särr nu igång spelet och ladda filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Nejnejnej!!! Gör inte det! Om man ställer fram klockan några månader kommer en cutscene där kommer Snake att hitta The End död. För att få "You disapoint me young Snake" ska man bara ställa fram klockan typ tre dar Edit: Jag har köpt Action Replay - Ultimate Cheats for Metal Gear Solid 3 (enbart för att få tag i alla camouflages som "endast" är tillgängliga vid köp av nåt av soundtracken), men av någon konstig anledning vill inte fler än Green, DPM och Desert Tiger funka I menyn på fuskskivan står det att Auscam, Flecktarn och Brown också går att aktivera, men när jag sedan startar spelet finns ingen av dom i min camouflageindex Vet nån av er vad som kan vara fel? Redigerad 5 april, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Du kanske inte har tillräckligt med minne på minneskortet Btw vad gör DesertTiger för nåt? [edit] tack för tipset om cutscenen Redigerad 5 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ursäkta dubbelposten men jag hörde att man kunde putta en fiende och kollade upp det i Basic Action på CD, men fattar inte hur man gör det. På BasicAction står det: "Hold down the left analog stick and press the O button while the enemy is in a chokehold to throw them" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Ursäkta dubbelposten men jag hörde att man kunde putta en fiende och kollade upp det i Basic Action på CD, men fattar inte hur man gör det. På BasicAction står det: "Hold down the left analog stick and press the O button while the enemy is in a chokehold to throw them" Tryck vänster analogspak fram eller bakåt beroende på vart du vill kasta honom. Samtidigt ska du trycka på cirkel med ungefär samma styrka som du använder när du tar chokehols's på dom. Redigerad 8 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nejnejnej!!! Gör inte det! Om man ställer fram klockan några månader kommer en cutscene där kommer Snake att hitta The End död. För att få "You disapoint me young Snake" ska man bara ställa fram klockan typ tre dar För att The End ska dö räcker det men åtta dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Yo,Nu fick jag Swallow som rank e den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Yo,Nu fick jag Swallow som rank e den bra? Kolla statsen du får i slutet av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Yo,Nu fick jag Swallow som rank e den bra? Swallow = Klarat spelet på under 5 timmar på svårighetsgraderna Easy/Very Easy. Att klara under 5h är väl bra, men att göra det på Very Easy eller Easy är ju ingen större svårighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 De va grymmt lätt och inte särskilt kul...kör på extreme nu..De e roligare,Jag ska inte döda nån under hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Swallow = Klarat spelet på under 5 timmar på svårighetsgraderna Easy/Very Easy. Att klara under 5h är väl bra, men att göra det på Very Easy eller Easy är ju ingen större svårighet... Mitt tidsrekord är prick två timmar på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Mitt tidsrekord är prick två timmar på easy Som sagt, att klara under 5h på Easy eller Very Easy är ingen större bedrift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Som sagt, att klara under 5h på Easy eller Very Easy är ingen större bedrift Jag vet, den gången försökte jag också klara alla stats för inf. facepaint och stealth så det drog ut på tiden ännu mer. Jag körde MGS2 idag och märkte verkligen skillnad på allt, saknade specielt CQC och alla vapen som man får i trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vilken är eran favorit massmördarmaskin i spelet. Metal gear Rex Metal gear Ray Shagohod Min är Metal gear ray för att bosstriden mot den är så j***a skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Favoritfighten måste ha varit Shagohod, den sprider ju sig över flera olika platser, flykten från Grosnyj Grad, Pickskyttet vid bron (kan väl knapp räknas in, men iaf), Fighten på MCn samt fighten till fots. Metal Gear Ray är väl favoriten rent utseendemässigt och funktionsmässigt. Dock hatar jag att alla Metal Gears ska låta som en j*vla dinosaurie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Favoritfighten måste ha varit Shagohod, den sprider ju sig över flera olika platser, flykten från Grosnyj Grad, Pickskyttet vid bron (kan väl knapp räknas in, men iaf), Fighten på MCn samt fighten till fots. Metal Gear Ray är väl favoriten rent utseendemässigt och funktionsmässigt. Dock hatar jag att alla Metal Gears ska låta som en j*vla dinosaurie Jo shagohod striden är ju riktigt bra. Det stod emellan den och ray men det är något speciellt med ray striden. Man blir ju fylld av glädjetårar när man slåss mot den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har tänkt lite på två citat ur serien. I ettan säger Gray Fox "We are not tools of the goverment or anyone else" men i trean säger Boss "Soldiers are just tools of politicians. Soldiers are always being jused". Två stora soldater med två skilda åsikter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts