Fredrico Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det är väl bara att spara innan man åker på motorcycklen. Man kan ladda så många gånger man vill. Eller är det många grodor man ska ta? Ja, man kan spara och ladda hur mycket man vill, men efter tio misslyckanden med laddning mellanåt börjar man bli lite irriterad Det är typ en groda i varje ny "area", och när man är vid landningsbanan och jagas i skogen är grodorna skitsvåra att träffa i farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Wiee, klarade iaf spelet utan alerts och fick stealth suit, skulle tagit infinity facepaint också, men att springa fram och tillbaka för att hämta råttfällor samt placera ut dem för att fånga en Tsuchinoko var för jobbigt, tar det nästa gång nu när jag har stealth suit ^^. Fredrico: hmm, kanske det är dags för mig att slänga in lite koder till mgs3 på min Action Replay MAX då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad är Tsuchinoko för slags djur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad är Tsuchinoko för slags djur? En orm har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 En orm har jag för mig... Stämmer, går endast att fånga genom att placera ut råttfällor påett fåtal platser (Sokrovenno - platsen där man möter The End, Graniny Gorki South (?) - platsen där man möter The Fear, samt en del andra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hur ska man göra för inte bli sedd när man sticker från cellen. Det står alltid en fiende utanför som ser en direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vänta tills han går och skiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vänta tills han går och skiter. Jag menar efter man tagit sig ur cellen och kommit ut från byggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Då ska du bege dig till området med pansarvagnar. Gå bårt ifrån skärmen en bit så ser du en liten inhängnad. Gå dit och öppna luckan som finns i marken. Klättra ner och bege dig ut ur tuneln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det är totalt 7 st grodor när man åker motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det är totalt 7 st grodor när man åker motorcykel. Urk,tänk om man missar den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Urk,tänk om man missar den sista Det är 3/4 olika områden om jag minns rätt (= spara mellan varje). makker: När du kommer ut, lägg dig på magen och kryp åt vänster, vakten i norr ser dig inte tack vare alla föremål som är i vägen mellan er. När du nått väggen till vänster är det bara att springa västerut till du kommer till en dörr, gå in genom den och du kommer till Grosnyj Grad NE. Väl där ställer u dig direkt upp och springer så långt det bara går åt vänster. En vakt upptäcker dig när du kommit i det öppna, men fortsätt springa, han tar det som en synvilla om du försvinner utanför hans sikt fort. När du nått den västra väggen springer du uppåt till en dörr som du sedan går in genom. Denna leder till NW. Genast när området laddat klart springer du norrut, undvik att trampa på den sovande hunden en bit upp. När du är förbi hunden (i nordöst) ser du en massa ventilationtrummor åt norr, spring mot dem och kryp under de som ligger i vägen (2st). Du kommer då till en lucka/stege, som Snake klättrar ner i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag menar efter man tagit sig ur cellen och kommit ut från byggnaden. Jag "Råkade" skjuta alla...Men jag var turbo smygig som en Ninja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag "Råkade" skjuta alla...Men jag var turbo smygig som en Ninja! Hur kan du ha skjutit alla utan ett vapen? Det enda man har är ju Fork samt den tomma SAA-revolvern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Körde special duel mode med en polare igår. Har klarat Ocelot Unit (rävde mycket timing) The Fury (Skitlätt med kniv) och Shagohod (ett skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hur kan du ha skjutit alla utan ett vapen? Det enda man har är ju Fork samt den tomma SAA-revolvern? Jag plockade upp SSA-Amunitionen på den lilla trappan bredvid och sköt hela bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Körde special duel mode med en polare igår. Har klarat Ocelot Unit (rävde mycket timing) The Fury (Skitlätt med kniv) och Shagohod (ett skämt) På Special eller Normal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 På Special eller Normal? Körde special duel mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag har klarat alla på dueller på Normal och 3 st (tror jag) på special. På Snake vs Monkey har jag bara guld på en, det är skitsvårt. Har nån något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts