Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är väl bara att spara innan man åker på motorcycklen. Man kan ladda så många gånger man vill. Eller är det många grodor man ska ta?

Ja, man kan spara och ladda hur mycket man vill, men efter tio misslyckanden med laddning mellanåt börjar man bli lite irriterad :rolleyes:

Det är typ en groda i varje ny "area", och när man är vid landningsbanan och jagas i skogen är grodorna skitsvåra att träffa i farten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wiee, klarade iaf spelet utan alerts och fick stealth suit, skulle tagit infinity facepaint också, men att springa fram och tillbaka för att hämta råttfällor samt placera ut dem för att fånga en Tsuchinoko var för jobbigt, tar det nästa gång nu när jag har stealth suit ^^.

Fredrico: hmm, kanske det är dags för mig att slänga in lite koder till mgs3 på min Action Replay MAX då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urk,tänk om man missar den sista

Det är 3/4 olika områden om jag minns rätt (= spara mellan varje).

makker: När du kommer ut, lägg dig på magen och kryp åt vänster, vakten i norr ser dig inte tack vare alla föremål som är i vägen mellan er. När du nått väggen till vänster är det bara att springa västerut till du kommer till en dörr, gå in genom den och du kommer till Grosnyj Grad NE. Väl där ställer u dig direkt upp och springer så långt det bara går åt vänster. En vakt upptäcker dig när du kommit i det öppna, men fortsätt springa, han tar det som en synvilla om du försvinner utanför hans sikt fort. När du nått den västra väggen springer du uppåt till en dörr som du sedan går in genom. Denna leder till NW. Genast när området laddat klart springer du norrut, undvik att trampa på den sovande hunden en bit upp. När du är förbi hunden (i nordöst) ser du en massa ventilationtrummor åt norr, spring mot dem och kryp under de som ligger i vägen (2st). Du kommer då till en lucka/stege, som Snake klättrar ner i....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...