Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Asså jag är förvirrad......vem är mamman? Är det hon med den feta strömskjutaren? Nu tänker du på Fortune ifrån sons of liberty. Hon är dotter till Generalen Ocelot dödar under visningen av metal gear ray på Tanker mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Okej.....tack Men asså om det finns någon som kan skriva ihop en sak där man vet hur allt hänger ihop oc sådant skit.....asså det är ju skitbra att du förklarat men asså det måste ju finnas mer spännande saker jag inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det lättaste är ju att spela spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jo det är sant.....men dom spelen/spelet som är svingamla som är före Metal Ger Solid till PSX finns det något där som man inte får reda på på dom längre fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jo det är sant.....men dom spelen/spelet som är svingamla som är före Metal Ger Solid till PSX finns det något där som man inte får reda på på dom längre fram? Har aldrig spelat dom spelen. Fråga Vigge eller Jacker eller någon tror att dom kan det här bättre än jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Efter närmare eftertanke tror jag att jag avstår från att ens försöka. Får man någon speciell belöning förutom stealthsuit om man uppfyller alla kraven? 0 Alerts ger Stealthsuit, får du högsta ranken får du Infinity Face Paint. Infinity Face Paint kan även fås genom att ha en levande Tsuschinoko när du klarat spelet (detta ger dig även EZ Gun om du spelar på Very easy). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jo det är sant.....men dom spelen/spelet som är svingamla som är före Metal Ger Solid till PSX finns det något där som man inte får reda på på dom längre fram? Visst bidrar MG-spelen (Metal Gear & Metal Gear 2: Solid Snake) till storyn, men imo berättar spelen inte mräkbart mycket om den story du känner till. I MG-spelen får man främst bakgrundhistoria till MGS-spelen, bakgrunder till alla karaktärer, anledningen till varför Big Boss gick emot världen och skapade Outer Heaven samt Zanzibar, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 EEEEY! Nu behöver jag hjälp! På the Sorrow när man gått förbi The Furys spöke så kommer man ju till ett ställe där det ligger ett lik i vattnet man inte kan gå förbi...Hur kommer man förbi?? Rör man sorrow dör man ju... HJÄLP!HJÄLP!HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det är meningen att man ska dö... så ta revival pill när du dött. Det spelar ingen roll när man dör, men om du orkar, gå till liket igen för då finns The Sorrows camouflage i din packpack när du får tillbaka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Aja de va som fan.... Men Revival pill funkar typ inte för när jag dött kan jag inte trycka upp item menyn med L2 och selecta revival pill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Aja de va som fan.... Men Revival pill funkar typ inte för när jag dött kan jag inte trycka upp item menyn med L2 och selecta revival pill.... Samma misstag som jag gjorde första gången, du ska inte ta revival pill när du dör, utan när du dött och "Snake is dead" har ploppat upp. Redigerad 30 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jaha! Det förklarar saken! tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Gaah, sket i att spara sen jag spöat Volgin, råkade bli upptäckt borta vid sista området i spelet, nu blir det att lira om allt igen Tar iofs inte så lång tid, men jobbigt som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Gör Infinity Face Paint något specilet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Den ger dig fullt med skott till alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Den ger dig fullt med skott till alla vapen. Nope, oändligt med skott, Infinity face paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Gaah, sket i att spara sen jag spöat Volgin, råkade bli upptäckt borta vid sista området i spelet, nu blir det att lira om allt igen Tar iofs inte så lång tid, men jobbigt som bara den Jag vet hur det känns. Jag trodde inte att alertsen under ocelot-unit-fajten räknades så när jag klarat spelet hade jag två alerts. Nu skjuter jag alla grodor istället... Redigerad 30 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nope, oändligt med skott, Infinity face paint My mistake. Menade oändligt men skrev fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Jag vet hur det känns. Jag trodde inte att alertsen under ocelot-unit-fajten räknades så när jag klarat spelet hade jag två alerts. Nu skjuter jag alla grodor istället... Grodorna är MYCKET svårare, tro mig... i slutet kommer det att bli jättesvårt... man måste pricka grodorna i farten när man sitter på hojen Edit: Vet ni om man kan få DPM, Desert Tiger, Auscam, Green och Brown med denna? Isånna fall ska jag köpa en sån Redigerad 30 mars, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Grodorna är MYCKET svårare, tro mig... i slutet kommer det att bli jättesvårt... man måste pricka grodorna i farten medan man sitter på hojen Det är väl bara att spara innan man åker på motorcycklen. Man kan ladda så många gånger man vill. Eller är det många grodor man ska ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts