Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blev phirana igen. Vilket är den bästa rankingen? Tror att jag ska satsa på den :lol:

Foxhound, går endast att få på Extreme (Klara på mindre än 5h, max 25 saves, 0 continues, 0 alerts, 0 dödade, max 20 ggr ordentligt skadad, max 5 i total skada, använt 0 life medicines, inga special itesm användna).

Uppfyller man dessa krav på Extreme för man ranken Foxhound, på Hard ranken Fox, Normal ger Doberman och Easy Hound.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foxhound, går endast att få på Extreme (Klara på mindre än 5h, max 25 saves, 0 continues, 0 alerts, 0 dödade, max 20 ggr ordentligt skadad, max 5 i total skada, använt 0 life medicines, inga special itesm användna).

Uppfyller man dessa krav på Extreme för man ranken Foxhound, på Hard ranken Fox, Normal ger Doberman och Easy Hound.

Efter närmare eftertanke tror jag att jag avstår från att ens försöka. ;):lol:;) Får man någon speciell belöning förutom stealthsuit om man uppfyller alla kraven?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det Raiden eller?

Nej men det liknar honom jävligt mycket. Snubben jobbar iallafall på Groznyj Grad.

Om du väljer "i love MGS2" i början av spelet har snake på sig en raiden mask när han HALO-hoppar i vitorous misson. Och om du väljer "i love MGS1" så ser naked snake ut som solid snake i MGS1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...