Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jamen jag tryckte inte bort dom som man kunde se Det gör jag aldrig, inte i nåt spel. Det är ju fan det som är en stor del av spelet. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det gör jag aldrig, inte i nåt spel. Det är ju fan det som är en stor del av spelet. =) Ord, är det någon bedrift för dig att inte göra det eller? Storyn (inkluderar mellansekvenserna) är ju en viktig del av MGS-serien, duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror jag blev krokodil som rankning första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Blev phirana igen. Vilket är den bästa rankingen? Tror att jag ska satsa på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Blev phirana igen. Vilket är den bästa rankingen? Tror att jag ska satsa på den Foxhound, går endast att få på Extreme (Klara på mindre än 5h, max 25 saves, 0 continues, 0 alerts, 0 dödade, max 20 ggr ordentligt skadad, max 5 i total skada, använt 0 life medicines, inga special itesm användna). Uppfyller man dessa krav på Extreme för man ranken Foxhound, på Hard ranken Fox, Normal ger Doberman och Easy Hound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Foxhound, går endast att få på Extreme (Klara på mindre än 5h, max 25 saves, 0 continues, 0 alerts, 0 dödade, max 20 ggr ordentligt skadad, max 5 i total skada, använt 0 life medicines, inga special itesm användna). Uppfyller man dessa krav på Extreme för man ranken Foxhound, på Hard ranken Fox, Normal ger Doberman och Easy Hound. Efter närmare eftertanke tror jag att jag avstår från att ens försöka. Får man någon speciell belöning förutom stealthsuit om man uppfyller alla kraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Idag var jag med en polare så tog han med MGS 3:Snake Eater så spelade vi på ett save där man skulle hitta en snubbe som liknade Raiden och slå ner han eller liknande och ta hans kläder........kul som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Du ska se när han vaknar och springer runt i sina stringkalsonger. Alla som har spelat igenom MGS:2 kommer att få sig ett skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Är det Raiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Är det Raiden eller? Nej men det liknar honom jävligt mycket. Snubben jobbar iallafall på Groznyj Grad. Om du väljer "i love MGS2" i början av spelet har snake på sig en raiden mask när han HALO-hoppar i vitorous misson. Och om du väljer "i love MGS1" så ser naked snake ut som solid snake i MGS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 OK men asså en sak jag undrat länge är om någon här kan hela berättelsen för asså dom snackar ju att Snake är en klon eller något konstigt skit,,,,ujag menar på 2an som är längre fram har han 2ögon men dom skär ju ut ett öga på Snake på 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Solidus, Liquid och Solid är alla Big Boss söner (födda 1972) . Om du har spelat MGS1 så vet du att Big boss har ett förlorat öga. Redigerad 28 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Asså jag har verkligen glömt vilka det är men Solidus, Liquid och Solid....vilka är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Som svar på din fråga: Solidus Snake http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/solidus.jpg Liquid Snake http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/MetalGear_liquid_Box02_400.jpg Solid Snake http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/image08.jpg Redigerad 28 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Asså OK) men är Big Boss Snake på något sätt eller?för han saknar ju också ett öga Redigerad 28 mars, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Asså OK men menar du att Big Boss är Snake på något sätt eller??? Jepp. Det är den snake som är med i MGS3. Senare får han barn och ett utav dom (solid snake) går med i Foxhound som under 60-talet kallades för Fox. Redigerad 28 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Men fan vad CP....hehe =) men kan du berätta hela berättelsen...för att Big Boss är ju ond men själva Snake är ju god eller vad man ska säga Edit:Vem är mamman? Redigerad 28 mars, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror du tänker på The boss som är Big boss mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Asså jag är förvirrad......vem är mamman? Är det hon med den feta strömskjutaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Efter närmare eftertanke tror jag att jag avstår från att ens försöka. Får man någon speciell belöning förutom stealthsuit om man uppfyller alla kraven? Skam den som ger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts