makker Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det går inte att byta svårighetsgrad Känns bittert att göra om allt på alla graderna. Man tröttnar på att plocka samma camo som har plockat 4 gånger innan om inte tal om *SPOILER*stealth camot och IFP.*SPOILER UTFÖRD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Aha, lite tråkigt. Har ni hittat alla låtar (utan att kolla internet, maccer)? Jag har typ bara hittat 5-6 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Aha, lite tråkigt. Har ni hittat alla låtar (utan att kolla internet, maccer)? Jag har typ bara hittat 5-6 st Låtar??? Menar du de hemliga radiokanalerna så har jag hittad en som avbryter alertmode. PS. Jag heter makker!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!111!1!!!!!!!!!! DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det finns ju några signaler som stänger av alert, några som kallar in flygunderstöd och sen finns det typ 8 st låtar som ska hela ditt liv. ps. sorry makker, vi ses på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Radiuz ta och sänkt din signaturs storlek Själv så ska jag ta och önska mig MGS tills jag fyller år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har ni varit inne på Konjamis(stavning?) hemsida? För er som varvat spelet finns det omgjorda filmer med oväntade slut + att de har de japanska rösterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har ni varit inne på Konjamis(stavning?) hemsida? För er som varvat spelet finns det omgjorda filmer med oväntade slut + att de har de japanska rösterna... Hehe... lite sen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kanske, men nu när Europaversionen har släppts så släpper Konjami nya filmer, t.ex står det att en ny kommer nästa vecka... Prova 140.01 och 140.52... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Frekvenserna som används för att stänga av alerts är tillfälliga och exklusiva för det området du fick reda på det i. För att få tag på sådana tillfälliga frekvenser förhör man vakter man tagit till fånga med CQC. Healing-frekvenserna är samma i hela spelet, men det är olika frekvenser för varje svårighetsgrad (-ve/easy), och dem kan endast hela de tre första ggrna man lyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Kan man få nåt om man typ klarar alla Duel med guld eller på Snake vs Monkey? Har hört något sådant på en annat forum... Redigerad 23 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Kan man få nåt om man typ klarar alla Duel med guld eller på Snake vs Monkey? Har hört något sådant på en annat forum... Ja, om du för första pris på Special i Duel mode får du DPM-camouflage, i Normal får man Green-facepaint Om du klarar alla Snake Vs Monkey-banor för du Monkeymask, och om du vinner första pris på alla banorna för du Banana-camouflage Edit: För fan! Det heter Konami (syftar på dina tidigare inlägg) Redigerad 23 mars, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Sorry, jag blandar ofta ihop Hideo Kojima och Konami (har lite svårt med japanska namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vad fick ni för ranking när ni klarade spelet för första gången? Ingen har ställt den frågan än. Själv blev jag Crocodile! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vad fick ni för ranking när ni klarade spelet för första gången? Ingen har ställt den frågan än. Själv blev jag Crocodile! Minns inte, tror jag fick Tarantula eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag spelade det nya MGS och ush vad tråkigt det var... Jag har aldrig gillat MGS, det är både segt och tråkigt (enligt mig) Till och med en bror som är ett MGS fan, tyckte det sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag fick rankingen Shark. Klarade ut det på 13:48 på normal och jag tog nästan alla camos och masker. Dessutom såg jag alla filmsekvenser också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Andra gången jag spelade igenom spelet lekte jag massaker och fick rankingen, phirana (killed over 300 people). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag fick rankingen Shark. Klarade ut det på 13:48 på normal och jag tog nästan alla camos och masker. Dessutom såg jag alla filmsekvenser också . Det kan du inte ha gjort, då det finns flera filmsekvenser som man bara kan få en av all möjliga på en och samma spelgenomgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 En annan kul sak man kan göra är att gömma sig i en låda och ringa Sigint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det kan du inte ha gjort, då det finns flera filmsekvenser som man bara kan få en av all möjliga på en och samma spelgenomgång Jamen jag tryckte inte bort dom som man kunde se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts