vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) japp, det har jag, har även spelat första Metal Gear-spelet (till MSX) PS: de första spelen heter inte MGS, utan Metal Gear Redigerad 24 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag har alla som sagt.. Alla är lika roliga njuter fortfarande av Metal gear.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 har ni spelat MGS till nintendo så jäval coolt Jag kan sickat till er som vill ha det är en Emulator. Har du em****or till MSX? Den vill jag ha Inkl. Metal Gear... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ja jag har E*U*a*o* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ja jag har E*U*a*o* Kan du skicka't till mig med MG spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe Vet inte om jag kan just nu.. Men du har väl. D*rect C*n*ect? eller KA lite.. ja du vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe Vet inte om jag kan just nu.. Men du har väl. D*rect C*n*ect? eller KA lite.. ja du vet.. Jepp :"> *fy mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jepp :"> *fy mig* Säg till när du har det... ska sätta mig och spela lite... vi kan snacka levels i metal gear nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Åhh... F*n!! Jag ska till landet imorron! Aja... posta på bara så jag har nått att läsa genom när jag kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ÅHHH!!! J*VLA METAL GEAR RAY!!! dom går ju inte att döda! 10 st, jag kan högst döda 7 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ÅHHH!!! J*VLA METAL GEAR RAY!!! dom går ju inte att döda! 10 st, jag kan högst döda 7 st! Hehe! .... jag har inte fått svar från konami... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Nu är jag tillbaka Men jag har inte heller fått nåt svar från Konami Nåja jag kan berätta en ny skoj grej man kan göra i MGS2, när man springer runt naken i Arsenal Gear, ska man bli upptäckt och springa tillbaka till saken man var fastbunden i och ställa sig mot den... när vakten kommer får man höra en kul grej Har nån nått tips på hur man dödar alla Metal Gear Ray?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) JA!!!! JAG KLARADE ALLA 10 METAL GEAR RAY!!! JIPPI!!! Igår fick jag damp på dom... fast jag var lite trött. Nu är det bara Solidus kvar... *Stolt som f*n!* Det där med mailet till Konami, första gången jag mailade dom tog det tre dar innan dom svarade och alla andra gånger två dar... Redigerad 25 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 JA!!!! JAG KLARADE ALLA 10 METAL GEAR RAY!!! JIPPI!!! Igår fick jag damp på dom... fast jag var lite trött. Nu är det bara Solidus kvar... *Stolt som f*n!* Det där med mailet till Konami, första gången jag mailade dom tog det tre dar innan dom svarade och alla andra gånger två dar... Ska leta lite nyheter nu... se om jag hittar något... En annan kul grej i MGS2 är att kyssa P bilderna i skåpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Ska leta lite nyheter nu... se om jag hittar något... En annan kul grej i MGS2 är att kyssa P bilderna i skåpen.. Jepp Du kanske inte har sett att jag har skrivit detta så jag skriver det igen, när man springer runt naken i Arsenal Gear, ska man bli upptäckt och springa tillbaka till saken man var fastbunden i och ställa sig mot den... när vakten kommer får man höra en kul grej Nu har jag Wig (orange)!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 En till kul grej, när man ser en massa insekter... kasta eller skjut en granat på klungan... SPLATT!! Ett tips när man slåss mot Vamp, när han bockar i början, gå så långt fram du kan utan att ramla i vattnet och skjut stingermissiler på honom... sluta inte skjuta, skjut tills han dör. Sk*tlätt Fortfarande inget svar från Konami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 En till kul grej, när man ser en massa insekter... kasta eller skjut en granat på klungan... SPLATT!! Ett tips när man slåss mot Vamp, när han bockar i början, gå så långt fram du kan utan att ramla i vattnet och skjut stingermissiler på honom... sluta inte skjuta, skjut tills han dör. Sk*tlätt Fortfarande inget svar från Konami LOL tack för tipset!! .. Jag har inte fått svar från KonamI :'( ..Dom hatar mig säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 LOL tack för tipset!! .. Jag har inte fått svar från KonamI :'( ..Dom hatar mig säkert Dom kanske svarar imorr'n men jag tror inte att dom hatar dig Har du hittat några nyheter? Jag har inte det iaf Har du PS2 eller Xbox? Och har du MGS2: Substance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 har inte kommit längre än precis innan Vamp på MGS2, e lite rädd för honom :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 har inte kommit längre än precis innan Vamp på MGS2, e lite rädd för honom :'( :"> Döda honom på mitt sätt så slipper du vara rädd för han ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts