Blues Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Kan nån säga mig en bra Metal Gear fan sida? Inte Vigges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Metal Gear Source Metal Gear Solid: The Unofficial Site Det kommer snart en ny version av MGS: TUS Vad är det för fel på vigges? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vad är det för fel på vigges? Njae det är inget fel på Vigges, men jag har redan sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Er det nån som har klarat det typ första gången utan å springa å ta alla bonus skaer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Er det nån som har klarat det typ första gången utan å springa å ta alla bonus skaer eller? Japp, lirar en gång till nu för att ta camos/facepaints jag missat, lite boss-rewards samt stealth suit. Råkade skära av halsen på 2 vakter innan, så jag är inte så säker på om det blir någon Infinity facepaint denna gång (om jag inte fångar en Tshuschinku (stavning? Har inte lärt mig namnet på den än )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varvade precis spelet på easy (tog inte alla saker). Absolut bästa spelet i serien. Älskar CQC, använder den alltid. Men var inte bossarna lite väl lätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varvade precis spelet på easy (tog inte alla saker). Absolut bästa spelet i serien. Älskar CQC, använder den alltid. Men var inte bossarna lite väl lätta? Nja, det kan ha nåt att göra med att du varvade på easy... testa hard istället. Men jag håller med om att CQC är skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har precis slagit The Fury. Bossarna känns lite för lätta. Förutom The End då, striden mot honom var underbart rolig! Jag vill ha mer sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hmm, imo var Volgin eller The Boss de svåraste bossarna, körde CQC på båda, men det tog ett tag innan jag fick in en bra taktik med The Boss, medans jag med Volgin tröttnade på alla nederlag, så jag tog fram shotgun:en och började pumpa . Har alltså inte någon Cold War uniform än Dem bossarna jag hittils kör helt utan att döda dem är: Ocelot Unit Ocelot The Boss Blir fler framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Tips på The Boss, när hon tar tag i Snake och ska och köra CQC på honom, tryck på cirkel nån gång för att eventuellt ta dig loss, då kan man antingen köra CQC eller som jag, punch-punch-kick combon tills hon ramlar och sen MK22 två gånger i skallen. Det funkar jättebra Volgin är jättelätt, stå sill och kasta stungrenades, efter cutscenen då han förlorat hälften av sitt liv/stamina lägg dig ner och fortsätt kasta Om ni inte har granater så det räcker - tanka Grenadecamouflage (jag gjorde texten vit ifall det är nån som inte vill veta mina supertaktiker) vigge, Ocelot unit får man ingen camouflage av om man tar ut alla utan att döda dom Redigerad 13 mars, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Dem bossarna jag hittils kör helt utan att döda dem är: Ocelot Unit Ocelot The Boss Blir fler framöver Dom jag lyckades ta var: Ocelot The Pain The Fear The Fury The Boss Det var nog alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 FAN OCKSÅ! Idag gick man till en butik (tänker inte säga vilken ) och ser MGS3 i en plåtlåda för 699 kr... Det är en begränsad upplaga! Och jag som redan är skuldsatt! Måste ha! Tror att jag måste byta in lite spel imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Samlar du på MGS- prylar, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Tips på The Boss, när hon tar tag i Snake och ska och köra CQC på honom, tryck på cirkel nån gång för att eventuellt ta dig loss, då kan man antingen köra CQC eller som jag, punch-punch-kick combon tills hon ramlar och sen MK22 två gånger i skallen. Det funkar jättebra Volgin är jättelätt, stå sill och kasta stungrenades, efter cutscenen då han förlorat hälften av sitt liv/stamina lägg dig ner och fortsätt kasta Om ni inte har granater så det räcker - tanka Grenadecamouflage (jag gjorde texten vit ifall det är nån som inte vill veta mina supertaktiker) vigge, Ocelot unit får man ingen camouflage av om man tar ut alla utan att döda dom Ang. Ocelot unit, jag vet att man inte får ngn camo, men jag inkluderade dem då de faktiskt räknas som "en boss". [MÖJLIGA SPOILERS UP AHEAD] Att blocka The Boss:s CQC-attacker är ju något av ett måste för att vinna över henne? Det var iaf vad jag gjorde, fast jag körde punch-kick-combo 2 ggr efter att ha blockat, så att hon föll, varefter man kör en diveroll över och sedan springer iväg och gömmer sig bakom ett träd bara för att det går Har inte tänkt på att skjuta henne när hon ligger ner, det lär ju vara aningen effektivare [/MÖJLIGA SPOILERS] Edit, tillägg: Vet därför inte om du riktigt kan kalla din taktik för The Boss som en supertaktik då den praktiskt taget är välkänd, iaf ända fram tills att du skjuter henne i huvudet De är ju de absolut bästa taktikerna som du säger, har aldrig tänkt på stun grenades Redigerad 16 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag håller på att klara hela spelet utan att döda nån och har precis klarat av Shagohad(stavning?) När jag klarade Volgin så använde jag bara såna där cigarett-sömnmedel (funkade bra). Svåraste bossen att klara utan att döda tycker jag är the Fear (killen i träden va) som bara äter när han blir hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Weee!! Köpte min Limited Metal Edition idag Det är egentligen inget nytt i den förutom att den ser riktigt läcker ut och är en fin samlarpryl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag håller på att klara hela spelet utan att döda nån och har precis klarat av Shagohad(stavning?) När jag klarade Volgin så använde jag bara såna där cigarett-sömnmedel (funkade bra). Svåraste bossen att klara utan att döda tycker jag är the Fear (killen i träden va) som bara äter när han blir hungrig. Om du har rutten mat så släng det till han när jagar mat. Han kommer att förlora stamina då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 För er som inte vet om det så har det lagts till en ny film till Secret Theather och det ska komma 4 till inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kanske en dum fråga men hur byter man svårighetsgrad? När jag klarat spelat på very easy laddar jag sparfilen och då börjar spelet om från början på very easy igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kanske en dum fråga men hur byter man svårighetsgrad? När jag klarat spelat på very easy laddar jag sparfilen och då börjar spelet om från början på very easy igen. Det går inte att byta svårighetsgrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts