Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Camoflauget man får när man besegrat The Fear utan att döda honom ligger typ alltid på 80%. Men det suger åt sig stamina fort som tusan!!

Det ni sa om rösterna tidigare så ni har rätt om att munrörälserna inte stämmer. Men jag är grymt besviken på Ocelots röst i trean. När han hade den perfekta rösten av Patrik Zimmerman i dom tidigare spelen och sen låter som någon amerikansk tonåring! Däremot så har Volgin en väldigt passande röst.

En fråga jag skulle vilja ställa. Vilken karaktär tycker ni var bäst i trean?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Camoflauget man får när man besegrat The Fear utan att döda honom ligger typ alltid på 80%. Men det suger åt sig stamina fort som tusan!!

Det ni sa om rösterna tidigare så ni har rätt om att munrörälserna inte stämmer. Men jag är grymt besviken på Ocelots röst i trean. När han hade den perfekta rösten av Patrik Zimmerman i dom tidigare spelen och sen låter som någon amerikansk tonåring! Däremot så har Volgin en väldigt passande röst.

En fråga jag skulle vilja ställa. Vilken karaktär tycker ni var bäst i trean?

Ord angående Ocelots röst, men de kan ju inte använda Zimmermans, då det är en ung Ocelot :P

The Boss är imo den mest intressanta karaktären (bakgrund, story, vad hon gjorde, etc.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argh, lyckades nå [Sorrows kropp nere vid ? men jag visste inte hur revival pill fungerade, jag trodde att man skulle ta pillret när man dog, alltså innan "SNAKE IS DEAD"-skärmen kommer fram. Jag blev så sur när det inte gick att jag tryckte på Continue, men sedan upptäckte jag att man skulle göra det under just den skärmen. Får ta Spirit uniform nästa gång....] :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES!!! Idag gick jag till Game och frågade om MGS3-affischer, och han sa: "Du kan ta hela bunten" :huh: (4 st) <_<

Affischerna plockades ner idag för att Gran Turismo 4 släpptes :D

Tänk på att bilden är tagen från en konstig vinkel och rejält minskad i både kvalitet och storlek ;)

Alltså seriöst jag och vigge borde få en affisch/trailer-dvd var :D . det vore gulligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES!!! Idag gick jag till Game och frågade om MGS3-affischer, och han sa: "Du kan ta hela bunten" :D (4 st) :D

Affischerna plockades ner idag för att Gran Turismo 4 släpptes ;)

Tänk på att bilden är tagen från en konstig vinkel och rejält minskad i både kvalitet och storlek ;)

Men du och dina !#&#!%&# ideér som alltid går hem :huh:

Ord på mikolan <_< , Affischen vore inte fel, DVD:erna är ju dock inte lika värdefulla för ett fan som redan har alla videos ;)

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...