vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nej, 100% Jag har inte hunnit mer än att snabbt testa den, men jag har hört att den sjunker till 95% i Alert GAAAH, livsfarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Camoflauget man får när man besegrat The Fear utan att döda honom ligger typ alltid på 80%. Men det suger åt sig stamina fort som tusan!! Det ni sa om rösterna tidigare så ni har rätt om att munrörälserna inte stämmer. Men jag är grymt besviken på Ocelots röst i trean. När han hade den perfekta rösten av Patrik Zimmerman i dom tidigare spelen och sen låter som någon amerikansk tonåring! Däremot så har Volgin en väldigt passande röst. En fråga jag skulle vilja ställa. Vilken karaktär tycker ni var bäst i trean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Camoflauget man får när man besegrat The Fear utan att döda honom ligger typ alltid på 80%. Men det suger åt sig stamina fort som tusan!! Det ni sa om rösterna tidigare så ni har rätt om att munrörälserna inte stämmer. Men jag är grymt besviken på Ocelots röst i trean. När han hade den perfekta rösten av Patrik Zimmerman i dom tidigare spelen och sen låter som någon amerikansk tonåring! Däremot så har Volgin en väldigt passande röst. En fråga jag skulle vilja ställa. Vilken karaktär tycker ni var bäst i trean? Ord angående Ocelots röst, men de kan ju inte använda Zimmermans, då det är en ung Ocelot The Boss är imo den mest intressanta karaktären (bakgrund, story, vad hon gjorde, etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hmmm... Har kommit till ett ganska svårt parti nu. *SPOILER* Man ska klä ut sig till forskare och infiltrera ett lab... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hopp då har man klarat ut det Vad kort och lätt det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hopp då har man klarat ut det Vad kort och lätt det var Kör om från början och försök få alla bonussaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hmmm... Har kommit till ett ganska svårt parti nu. *SPOILER* Man ska klä ut sig till forskare och infiltrera ett lab... Jag är typ där också, roligt som fan är det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Argh, lyckades nå [Sorrows kropp nere vid ? men jag visste inte hur revival pill fungerade, jag trodde att man skulle ta pillret när man dog, alltså innan "SNAKE IS DEAD"-skärmen kommer fram. Jag blev så sur när det inte gick att jag tryckte på Continue, men sedan upptäckte jag att man skulle göra det under just den skärmen. Får ta Spirit uniform nästa gång....] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 YES!!! Idag gick jag till Game och frågade om MGS3-affischer, och han sa: "Du kan ta hela bunten" (4 st) Affischerna plockades ner idag för att Gran Turismo 4 släpptes Tänk på att bilden är tagen från en konstig vinkel och rejält minskad i både kvalitet och storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 YES!!! Idag gick jag till Game och frågade om MGS3-affischer, och han sa: "Du kan ta hela bunten" (4 st) Affischerna plockades ner idag för att Gran Turismo 4 släpptes Tänk på att bilden är tagen från en konstig vinkel och rejält minskad i både kvalitet och storlek Alltså seriöst jag och vigge borde få en affisch/trailer-dvd var . det vore gulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Alltså seriöst jag och vigge borde få en affisch/trailer-dvd var . det vore gulligt *host* Har du inte glömt någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) YES!!! Idag gick jag till Game och frågade om MGS3-affischer, och han sa: "Du kan ta hela bunten" (4 st) Affischerna plockades ner idag för att Gran Turismo 4 släpptes Tänk på att bilden är tagen från en konstig vinkel och rejält minskad i både kvalitet och storlek Men du och dina !#&#!%&# ideér som alltid går hem Ord på mikolan , Affischen vore inte fel, DVD:erna är ju dock inte lika värdefulla för ett fan som redan har alla videos Redigerad 9 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Snake hänger på min garderob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Snake hänger på min garderob! Har du en likadan eller en annan affisch? @ ni andra, spring ner till närmaste spelbutik och fråga efter affischer om ni nu så gärna vill ha dom flesta butiker borde ta ner sina MGS3-affischer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmmm... Har kommit till ett ganska svårt parti nu. *SPOILER* Man ska klä ut sig till forskare och infiltrera ett lab... Ehh, skulle du inte hålla dig borta från den här tråden Ja, jag tjuv kollar den här topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 *host* Har du inte glömt någon? Du är inte med i mgs3-core teamet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Har du en likadan eller en annan affisch? @ ni andra, spring ner till närmaste spelbutik och fråga efter affischer om ni nu så gärna vill ha dom flesta butiker borde ta ner sina MGS3-affischer idag Den ser ut så här (inte exakt så, men det är den bilden): http://www.tiscali.nl/images/7/5/snake.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den ser ut så här (inte exakt så, men det är den bilden): http://www.tiscali.nl/images/7/5/snake.jpg Åhh!! Vill ha @ MGS3-core teamet, vad tjänar jag på att ge er saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Åhh!! Vill ha @ MGS3-core teamet, vad tjänar jag på att ge er saker? Vafan kom igen vi skulle gjort samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Öhm... Glömmer ni bort självaste trådmakaren? Redigerad 11 mars, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts