Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konami har släppt ett nytt wallpaper :P

http://www.konamijpn.co.jp/products/downlo...lpaper/4_08.jpg :ermm:

Jag måste köpa vanliga strategi-guiden också, man har ju redan limited edition :huh:

Gaaah, den är för liten för mitt desktop :o

Varför köpa bådaförresten , skiljer ju inget mellan dom förutom just att man får med en artbook till limited edition? Inte något innehåll eller knappt ens framsidan. Nu överdriver du -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaaah, den är för liten för mitt desktop :o

Varför köpa bådaförresten , skiljer ju inget mellan dom förutom just att man får med en artbook till limited edition? Inte något innehåll eller knappt ens framsidan. Nu överdriver du :)

Jag har hört att det är skillnad på vanliga guiden och limited edition, men jag minns inte vad :huh:

Nu behöver jag hjälp, jag vet inte om jag ska sälja mitt amerikanska PS2 och MGS3 eller om jag ska behålla det, vad tycker ni? Jag behöver pengar men MGS3-lådan är så fin att jag vill ha kvar den -_- Vad skulle ni göra?

Jag antar att jag måste byta in några spel för att ha råd med PAL-versionen på releasen, eller vänta nån månad med att köpa det... jag är skyldig mamma och pappa lite pengar :P Vad skulle ni göra?

Jag behöver er hjälp att bestämma mig, fort! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhh... Håll dig borta från den här tråden om du inte vill ha några spoilers. Undvik allt som har med spelet att göra överhuvudtaget om du vill att det ska kännas fräsht när du väl får det. :P

OFFICIELT MEDDELANDE FRÅN JACKER: Jag tänker hålla mig borta från den här tråden tills jag klarat spelet. För att på så sett undvika spoilers och få en så njutbar upplevelse som möjligt!!

Bye for now...!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ganska exakt 12 timmar står MGS3 på butikshyllor över hela Sverige! :P

Tyvärr har det redan stått på flera butikshyllor innan dess, såg exempelvis det på Game i Täby Centrum idag, dock kunde jag inte köpa det eftersom jag redan bokat från webbhallen :P

Aja, imorron blir det att åka till Webbhallen i stan när de öppnar klockan elva ^_^

Ska även köpa den europeiska officiella guiden (Piggybacks) samtidigt, men den har jag inte bokat B)

Någon annan som ska till webbhallen också imorron eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr har det redan stått på flera butikshyllor innan dess, såg exempelvis det på Game i Täby Centrum idag, dock kunde jag inte köpa det eftersom jag redan bokat från webbhallen :P

Aja, imorron blir det att åka till Webbhallen i stan när de öppnar klockan elva :P

Ska även köpa den europeiska officiella guiden (Piggybacks) samtidigt, men den har jag inte bokat :D

Någon annan som ska till webbhallen också imorron eller? ^_^

Jag skulle kunna faktiskt...

Men ska jag lägga ut pengar på mgs? Hm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämmt mig för att vänta med att köpa PAL-versionen, men jag har en fråga till er som redan köpt det... finns alla facepaints med olika flaggor tillgängliga redan från början? Och finns det även nya camouflages?

Jag ska däremot springa till Game och tigga affischer (stavning?) på onsdag när Gran Turismo 4 släpps, de sa att affischerna tas ner då :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämmt mig för att vänta med att köpa PAL-versionen, men jag har en fråga till er som redan köpt det... finns alla facepaints med olika flaggor tillgängliga redan från början? Och finns det även nya camouflages?

Jag ska däremot springa till Game och tigga affischer (stavning?) på onsdag när Gran Turismo 4 släpps, de sa att affischerna tas ner då :lol:

Alla facepaints med olika flaggor finns tillgänngliga från början, ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...