vigge Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Om nån känner för att spoila lite av spelet för sig rekommenderar jag att ni tittar på detta. Spoiler-varning!!! Var medvetna om det Det är del 4 i Secret Theater som finns på den officiella japanska MGS3-sidan, som man egentligen bara kommer åt om man klarat spelet, om inte nån direktlänkar (som jag ) Den är så jävla bra Men FETA spoilers så kolla inte om ni inte vill spoila en del av spelet! Den fick mig att skratta högt klart bättre än del 1, 2 och 3 Säg inte att ni inte visste om Secret Theater bara... Har du sett dom andra tre då? Har sett alla, förutom ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 När skulle det släppas nu igen? 3 Mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 När skulle det släppas nu igen? 3 Mars? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Har du sett dom andra tre då? Har sett alla, förutom ettan Självklart har jag sett alla... Dessutom har jag dom på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kort sagt, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kort sagt, nej. Ok, intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Självklart har jag sett alla... Dessutom har jag dom på datorn Hur får man Secret Theater? Finns dom bara i MGS3 eller i tvåan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hur får man Secret Theater? Finns dom bara i MGS3 eller i tvåan också? Endast till trean... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Endast till trean... Puhh, då kan jag andas ut. Trodde jag hade missat nåt. Hur får man dom i trean då? Får man alla filmerna när man klarat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Secret Theater finns ENDAST på nätet. Om man går inte på den officiella japanska MGS3 sidan finns en avdelning som heter Secret Theater där det kommer upp fem frågor om spelet man ska svara på. Man kommer endast åt filmerna om man svarar rätt på alla fem frågor, har man fel kommer en ny fråga. Så man måste ha spelat genom spelet fär att svara rätt på alla frågor och därmed komma åt filmerna. Om inte någon redan direktlänkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fredrico: Hur långt är MGS3 i förhållande till föregångarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag tror att det skulle vara längre men lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nu har jag förhandsbokat det på GAME! Längta tills 3 Mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 .när kommer 3'an till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 .när kommer 3'an till pc? Det är inte ens bekräftat att den kommer till PC, eller Xbox/GC heller för den delen. Dock är det troligt att det om det nu kommer skulle komma ut om något år tillsammans med en extended-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 I övermorgon är det den stora dagen! Längtar som tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag är osäker om jag ens ska köpa PAL-versionen i övermorgon Jag är totalt pank, antingen väntar jag eller så byter jag in spel Jag har ju trots allt redan MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Köpte det idag (PAL versionen) fin grafik fast lite svårare OBS! jag bor i Finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 FAN! Det kommer i övermorgon, och jag har inga pengar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Om två dagar blir det att hämta ut det från webhallen :] Fann ju självklart dock ingen limited edition guiude, så det får man väl vänta med Edit: OMG, de har fått in nya guider! http://www.webhallen.com/prod.php?id=37005 Ska ta och köpa 1 när jag är där Redigerad 1 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts