vigge Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Själv har jag förhandsbokat på webbhallen. Ni då? Har inte hunnit än Dessutom har jag inga pengar för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Själv har jag förhandsbokat på webbhallen. Ni då? Har det redan hemma och har löst det. Satans bra spel, ni kommer inte bli besvikna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 MGS2 spelat med projektor på en stor vägg = teh own. Testade igår, mäktigt. Lite småcreepy att i bioformat se Metal Gear resa sig, och att i surround-ljud höra den vråla (varför vrålar maskiner förresten?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Psykologisk krigsförnng? Jag vill också lira på projektor. Undra om man kan hyra biografen på Folkets Hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) MGS2 spelat med projektor på en stor vägg = teh own. Testade igår, mäktigt. Lite småcreepy att i bioformat se Metal Gear resa sig, och att i surround-ljud höra den vråla (varför vrålar maskiner förresten?). Har prövat, och det är verkligen mäktigt Anledningen till att Metal Gear vrålar måste väl vara att dem på Konami gillar Godzilla Maskiner som vrålar är ett måste i Japan Redigerad 31 januari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Och det passar också! Måste fan lira igenom både ettan och tvåan innan trean släpps! Metal Gear Solid är världens bästa spelserie! Inget snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag kunde inte ha sagt det bättre själv Jacker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har börjat om på 2:an idag och har bestämt mig för att ta varenda jävla dogtag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Gamereactor har recenserat MGS3. Och det fick "bara" 9/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ursäkta mig för en stor naabfråga. :"> I MGS, TTS (Är väl samma som liberty grejen eller om jag minns rätt?) :"> När man klarat den där konstiga revolvergubben som irrar runt i rummet fullt av C4or så ska man ha något paket för att hitta frekvensen till någon man ska ringa till med den där lilla sändaren vad det nu är. Jag har lysnat noga i varje filmsekvens och letat igenom typ de banorna man kan gå runt på vid det tillfället men hittar inget himla "paket". Någon som vet var det kan ligga? När jag ringer till de där som ska ge en tips på sändaren säger de bara något i stil med 'Find the package' eller nåt åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 HEHE... Det hadde jag också problem med... Tänk noga, "Your CD-case...". INGEN SÄGER NÅT, HAN FÅR LISTA LITE SJÄLV!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ah, de små klassiska problemen. Gissa om jag slog mig själv i huvet för att jag var så dum när jag väl kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ursäkta mig för en stor naabfråga. :"> I MGS, TTS (Är väl samma som liberty grejen eller om jag minns rätt?) :"> När man klarat den där konstiga revolvergubben som irrar runt i rummet fullt av C4or så ska man ha något paket för att hitta frekvensen till någon man ska ringa till med den där lilla sändaren vad det nu är. Jag har lysnat noga i varje filmsekvens och letat igenom typ de banorna man kan gå runt på vid det tillfället men hittar inget himla "paket". Någon som vet var det kan ligga? När jag ringer till de där som ska ge en tips på sändaren säger de bara något i stil med 'Find the package' eller nåt åt det hållet. KALLAR DU SPELVÄRLDENS COOLASTE SKURK NÅGONSIN, REVOLVER OCELOT, FÖR "den där konstiga revolvergubben"?????!!!!!!! VET HUT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ursäkta mig för en stor naabfråga. :"> I MGS, TTS (Är väl samma som liberty grejen eller om jag minns rätt?) :"> Du minns helt fel, TTS är en remake på MGS1, Sons of Liberty är untertiteln till tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Idag har de börjat att dela ut MGS3 DVDer på GAME! DVDn innehåller E3 2004 trailern, den där nertrimmade versionen av TGS 2003 trailern, TGS 2004 trailern ( ) och nån konstig specialtrailer med en urusel intervju med Hideo Kojima på slutet Jag tog 6 st Jag skickar med en bild ur TGS 2004 trailern så ni får se kvaliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Idag har de börjat att dela ut MGS3 DVDer på GAME! DVDn innehåller E3 2004 trailern, den där nertrimmade versionen av TGS 2003 trailern, TGS 2004 trailern ( ) och nån konstig specialtrailer med en urusel intervju med Hideo Kojima på slutet Jag tog 6 st Jag skickar med en bild ur TGS 2004 trailern så ni får se kvaliten Humm, får pallra mig iväg till Täby Centrum och kolla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag tog 3 st till idag DVDn finns numera på min dator. Orginalen ska jag inte röra mer BTW, SuperPLAY har skrivit en stor recension om MGS3 i det senaste nummret. Jag citerar betygen. "Grafik: 9. Introsekvensen innehåller världsklass. Och inte blir det sämre efter det Ljud: 8. Frånvaron av ryska brytningar är störande, men i övrigt är det väldigt snyggt och välavvägt. Kontroll: 5. Oprecis och klumpig. Spelets svagaste moment resulterar i ändlös frustration. Livslängd: 8. Det vackra slutet skapar abstinens. Dessutom öppnar det en rad småroliga sidospel. Totalt: 9. Lätt att klara; svårt att bemästra. En makalös comeback och en smart historierevision" - SuperPLAY 108 Edit: Sorry Hoppas att ingen mer som inte fått tidningen hann läsa Redigerad 16 februari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men, ååååååhhhh...!!! Nu blev det ju jättespännande att få nya SP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Wiee, kul att man får SP sist av alla nu då, brukar alltid få den först annars >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Om nån känner för att spoila lite av spelet för sig rekommenderar jag att ni tittar på detta. Spoiler-varning!!! Var medvetna om det Det är del 4 i Secret Theater som finns på den officiella japanska MGS3-sidan, som man egentligen bara kommer åt om man klarat spelet, om inte nån direktlänkar (som jag ) Den är så jävla bra Men FETA spoilers så kolla inte om ni inte vill spoila en del av spelet! Den fick mig att skratta högt klart bättre än del 1, 2 och 3 Säg inte att ni inte visste om Secret Theater bara... Redigerad 18 februari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts