phil Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Asså när ska mgs 3 släppas i europa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Runt Februari, Mars nån gång vad jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Finns det något MGS spel till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ok. Jag adda just dig på MSN p.g.a att jag vill åt dessa cutscenes! BTW! Och här är Part2! Grymma Paint Skills ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Finns det något MGS spel till PC? Japp, Metal gear solid 1 och Metal gear solid2: Substance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Japp, Metal gear solid 1 och Metal gear solid2: Substance Vilket är kulast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vilket är kulast? Roligast heter det Metal gear solid 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Roligast heter det Varför tror du jag gjorde bold text på ordet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Varför tror du jag gjorde bold text på ordet??? Ingen aning, dåligt försök att vara rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Runt Februari, Mars nån gång vad jag hört. 25e Mars.... Själv gillar jag nog MGS2 mer, MGS har bättre story men MGS2s spelmoment är extremt förbättrat och väldigt mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 25e Mars.... Själv gillar jag nog MGS2 mer, MGS har bättre story men MGS2s spelmoment är extremt förbättrat och väldigt mycket roligare. Jepp, 25:e Mars är releasedatumet... Om du gillar MGS2 mer än MGS kommer du att älska MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja, gameplayet är roligare i MGS2. Men om man tar bort MGS2 så iaf ettan jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har spelat snake eater när jag var i USA, grafiken var sämre (om det beror på att usa har likström istället för växelström, vilket gör bilden sämre, vet jag inte). Men annars var det ett av de bästa spel jag spelat. Mycket svårare än 1 o 2. Nu längtar jag till mars ännu mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan det inte bli Mars snart? Minns som igår när MGS2 släpptes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vilket är kulast? .1'an suger.. men 2'an är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 .1'an suger.. men 2'an är grymt bra Är du helt dum i höve? Metal gear solid 1 är ett av dom bästa spelen i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är du helt dum i höve? Metal gear solid 1 är ett av dom bästa spelen i världen! Det är en smaksak! *(Nalle)Puh!* Så börja inte bråka nu! Alla tycker olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är du helt dum i höve? Metal gear solid 1 är ett av dom bästa spelen i världen! Själv tycker jag att MGS2 är bättre overall, större spelglädje. MGS1:s story är dock mäktigare. BTW, för er som inte vet, releasedatumet har ändrats till den tredje mars (22 dagar tidigare än innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 OMG! Första gången ett spel släpps tidigare än planerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Själv har jag förhandsbokat på webbhallen. Ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts