Jacker Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Om jag ska chippa min PS2 för att kunna importera MGS3, vart ska jag chippa då? Och hur stor är risken att någonting går snett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Om jag ska chippa min PS2 för att kunna importera MGS3, vart ska jag chippa då? Och hur stor är risken att någonting går snett? PSXcare.com kanske Det var där jag hade tänkt att köpa en fardigchippad PStwo, men de hade slutat sälja dom p.g.a. att för många lasrar hade pajat... de kanske fortfarande chippar... För några månader sen ringde jag och frågade hur lång tid det tar för dom att chippa maskinen, och de sa att det tar ca en måndad. De ger livstids garanti av att chippet är rätt inmonterad, men det sliter extra mycket att spela brända spel.... alltså, inget kan gå snett så länge du bara spelar MGS3 och andra orginal PAL- och NTSC-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det kanske kommer en film om mgs men det är bara ett rykte http://www.gamespot.com/news/2004/12/03/news_6114436.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det kanske kommer en film om mgs men det är bara ett rykte http://www.gamespot.com/news/2004/12/03/news_6114436.html Står redan i Musik film och grafik forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) för er som är sugna på soundtracket: det har släppts på internet nu. MGS3-Core - nyhet #1 Redigerad 18 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Warez? no shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Soundtracket är skitbra Mycket bättre än MGS2-soundtracket enligt mig Haha! Jag läste genom några av dom första sidorna i topicen... vår disskution om vem huvudpersonen i MGS3 är, från maj 2003 Kolla Man kanske är Big Boss Redigerad 18 december, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Man kunde ju inte veta allt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har snart löst mgs3, nog det snyggaste spelet någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har spelat in varenda cutscene från MGS3 till min hårddisk nu Jag menar verkligen varenda, även "bonusscenerna" Jag har också börjat med MGS2 och TTS, i MGS2 har jag spelat in fram till Ames, och i TTS till Psycho Mantis. De är faktiskt i ganska bra kvalite, 640x480 Om ni vill att jag skickar en, så gör jag gärna det Men va fan! Kan ni skaffa MGS3 så vi kan diskutera det snart?! Redigerad 3 januari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Lägg upp cutscense'n till TTS, dom vill jag se! Jag köper spelet när det kommer till Europa! Då får man förmodligen med en bonus DVD! Och nu har jag MGS style på min ava och sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Lägg upp cutscense'n till TTS, dom vill jag se! Jag köper spelet när det kommer till Europa! Då får man förmodligen med en bonus DVD! Och nu har jag MGS style på min ava och sig! Jag har inte hunnit spela in alla TTS cutscenes, dessutom vet jag inte var jag ska lägga upp dom... jag tänkte mer på att skicka en eller två över MSN Alla cutscenes fram till Psycho Mantis har tagit upp drygt 650mb Så klart att man köper PAL-versionen av MGS3 också, vi får ju bossurvival, demo theatre m.m, det är bekräftat Redigerad 3 januari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ok. Jag adda just dig på MSN p.g.a att jag vill åt dessa cutscenes! BTW! Och här är Part2! Redigerad 3 januari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har spelat in varenda cutscene från MGS3 till min hårddisk nu Jag menar verkligen varenda, även "bonusscenerna" Jag har också börjat med MGS2 och TTS, i MGS2 har jag spelat in fram till Ames, och i TTS till Psycho Mantis. De är faktiskt i ganska bra kvalite, 640x480 Om ni vill att jag skickar en, så gör jag gärna det Men va fan! Kan ni skaffa MGS3 så vi kan diskutera det snart?! Jag vill gärna ha tts-cutscene:sen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag vill gärna ha tts-cutscene:sen ;D Jag skulle också jätte gärna vilja ha dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har spelat in varenda cutscene från MGS3 till min hårddisk nu Jag menar verkligen varenda, även "bonusscenerna" Jag har också börjat med MGS2 och TTS, i MGS2 har jag spelat in fram till Ames, och i TTS till Psycho Mantis. De är faktiskt i ganska bra kvalite, 640x480 Om ni vill att jag skickar en, så gör jag gärna det Men va fan! Kan ni skaffa MGS3 så vi kan diskutera det snart?! Vad tyckte du om MGS3, enligt mig lite för kort, men ändå satans bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad tyckte du om MGS3, enligt mig lite för kort, men ändå satans bra Om jag ska vara ärlig är MGS3 det bästa spelet jag kört. Det var bättre än MGS2 enligt mig. Som alla spel man gillar tycker man att de är för korta, men vi får komma ihåg att MGS3 tar längre tid att klara och är längre än MGS2 och MGS1. Grafiken är snygg, men tappar frames ibland. Det beror typ på PS2 som är för svag Alla cutscenes är mycket imponerade, väldigt snyggt gjorda. Ljudet är även de mycket bra, men när de pratar stämmer inte munnens rörelser med det de säger, och det är synd. Det finns många som stör sig på kameravinklarna, men de stör inte mig så mycket. Ni tycker säkert att jag är jättekonstig, men MGS2 var det första spelet i serien jag spelade, det var fantastiskt. Därför blev jag inte så jätteimponerad av MGS1 mer än storyn. TTS däremot var inte lika storslaget som MGS2 utan bara action, action och åter action. Därför tycker jag att trean bäst i serien. Säg vad ni vill, men jag håller mig till min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag spela ettan före tvåan, så då tycker jag det är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag spelade tvåan före jag spelade ettan och ettan är världens bästa spel. Fast jag har ju inte spelat MGS3......ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts