Mikolan Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag är ganska säker på att jag kommer impotera. Fast då måste vi diskutera spelet med vit eller gul text så vi inte spoilar för andra. ja quote och vit text för fan så ni itne spoilar exempel: <SPOILER HÄR> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fast då måste vi diskutera spelet med vit eller gul text så vi inte spoilar för andra. Bäst för dig ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Yeah! Så ska det låta Jacker Idag tog jag en sväng förbi Webhallen och köpte MGS3 strategy guide.... och gissa vad... det var en så där Limited Edition, inte en vanlig för 150 kr Gissa om jag är nöjd med denna vecka Edit: Nej, jag är inte så dålig att jag tänker använda guiden Det är en samlarpryl det hängde även med en artbook Redigerad 3 december, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Yeah! Så ska det låta Jacker Idag tog jag en sväng förbi Webhallen och köpte MGS3 strategy guide.... och gissa vad... det var en så där Limited Edition, inte en vanlig för 150 kr Gissa om jag är nöjd med denna vecka Edit: Nej, jag är inte så dålig att jag tänker använda guiden Det är en samlarpryl det hängde även med en artbook guide!?!?! man ska inte klara MGS med guide! man ska klara det med egen kraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 guide!?!?! man ska inte klara MGS med guide! man ska klara det med egen kraft Är du helt jävla blind eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 guide!?!?! man ska inte klara MGS med guide! man ska klara det med egen kraft Läs genom min post igen... Jag skrev att jag inte tänker använda mig av guiden. Jag ska bara ha den som samlarobjekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Läs genom min post igen... Jag skrev att jag inte tänker använda mig av guiden. Jag ska bara ha den som samlarobjekt limited edition värt att köpa bara för artbook:en ju guiden e ju förövrigt bra om man vill ha tips på hur man ska klara snake eater på tid, bossstrategier, vart man kan hitta easter eggs, gömda vapen osv... är ju inget fusk att få hjälp med vart man kan hitta vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Händer väl att jag spelar MGS TTS till min gammla trogna GC... annars spelar jag inte så mye MGS, men kul är det så uti h-vete ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 limited edition värt att köpa bara för artbook:en ju guiden e ju förövrigt bra om man vill ha tips på hur man ska klara snake eater på tid, bossstrategier, vart man kan hitta easter eggs, gömda vapen osv... är ju inget fusk att få hjälp med vart man kan hitta vapen Artbooken är inte något speciellt... det är blandat med art från MGS2, MGS3 och MGS: TTS. Men töff är den Ja, när jag klarat spelet ska jag börja kika i boken för att hitta alla ***********, ********** och ****** Ni får lista ut själva vad jag menar om ni är instresserade Ja, vapnen är ju inte direkt fusk att ha hjälp med att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Artbooken är inte något speciellt... det är blandat med art från MGS2, MGS3 och MGS: TTS. Men töff är den Ja, när jag klarat spelet ska jag börja kika i boken för att hitta alla ***********, ********** och ****** Ni får lista ut själva vad jag menar om ni är instresserade Ja, vapnen är ju inte direkt fusk att ha hjälp med att hitta snake tales, grodor och porraffischer? Hade jag rätt på något? Gissade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Eftersom att jag är så snäll ska jag ge er nåt att dregla till Länk Vigge, en av dom var rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Eftersom att jag är så snäll ska jag ge er nåt att dregla till Länk Vigge, en av dom var rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 synd att mgs3 inte kommer till xb men man kan ju alltid hoppas tvåan kom ju 1 år senare till xb så kanske trean också kommer till xb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Man kanske är Big Boss Exakt! I en trailer på Superplays DVD från nr. 104 tror jag. får man se att han har en lapp för ögat i slutet (som bigboss har). och man får se Ocelot som Tjugoåring och innan han skaffat sin revolver. Redigerad 5 december, 2004 av Aykaramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vem är Big Boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Exakt! I en trailer på Superplays DVD från nr. 104 tror jag. får man se att han har en lapp för ögat i slutet (som bigboss har). och man får se Ocelot som Tjugoåring och innan han skaffat sin revolver. Ehm.... ja Jag skrev det där du quotade den 24:e maj 2003, och då var huvudpersonen okänd. Huvudpersonen i Metal Gear Solid 3 ÄR Big Boss ^MeTaNoLiC^, Big Boss är Solid Snake's far. Solid Snake och hans bröder Liquid Snake och Solidus Snake är kloner av Big Boss. Big Boss är för övrigt känd som den bästa soldaten som någonsin levat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 aha, så det är så det ligger till... helt komplicerad story i dessa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 aha, så det är så det ligger till... helt komplicerad story i dessa spel... tycker du att det där var komplicerat ska du nog inte gräva djupare (det där var inte ens ytan, kanske lite damm som flyger runt i luften ovanför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 tycker du att det där var komplicerat ska du nog inte gräva djupare (det där var inte ens ytan, kanske lite damm som flyger runt i luften ovanför) Jo, finns inte MGS som en bok? För storyn behöver man nästan en bok. Med tanke på bok, vet någon vart man kan köpa den specilla MGS art boken. Där det bara är bilder i. Skulle så gärna vilja ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jo, finns inte MGS som en bok? För storyn behöver man nästan en bok. Med tanke på bok, vet någon vart man kan köpa den specilla MGS art boken. Där det bara är bilder i. Skulle så gärna vilja ha den Det finns flera stycken... en för MGS1, en för MGS2, en för TTS och snart en för MGS3... Btw, har du fått MGS3 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts