_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe vilken nice Du har inga mer nya nyheter va??? ... ( Jag hoppas att du säger att konami har sagt ,att dom ska släppa MGS3 imorn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Du har inga mer nya nyheter va??? ... ( Jag hoppas att du säger att konami har sagt ,att dom ska släppa MGS3 imorn ) Nja.. det kanske kommer mer nyheter om Twin Snakes, jag har mailat konami.. och ställt nårgra frågor Men just nu har jag inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Nja.. det kanske kommer mer nyheter om Twin Snakes, jag har mailat konami.. och ställt nårgra frågor Men just nu har jag inga Nice man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Nja.. det kanske kommer mer nyheter om Twin Snakes, jag har mailat konami.. och ställt nårgra frågor Men just nu har jag inga Tack! Fredrico för all info du kunde bidra med!!! fan va grymt de nya MGS spelen verkar!!... Men jag tror tyvär inte att de kommer svara på mejl frågor från "privata" pers!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Tack! Fredrico för all info du kunde bidra med!!! fan va grymt de nya MGS spelen verkar!!... Men jag tror tyvär inte att de kommer svara på mejl frågor från "privata" pers!! Äh det är lungt Jo dom svarar på mail, dom har svarat tre gånger när jag har mailat dom, av tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Äh det är lungt Jo dom svarar på mail, dom har svarat tre gånger när jag har mailat dom, av tre oooj.... gör dom vilken address mejlar ru till !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag har mejlat dom nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 oooj.... gör dom vilken address mejlar ru till !!! Jag mailar till: support@konami.com du då _-MadeMaN-_? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ni är stora nog att få veta sanningen http://www.mgs2online.com/gallery/uploads/3d9cd472ab4aaexposed2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 LOL!! därför man aldrig får se ballen i filmerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 haha , så det är därför konami har gjort att den aldrig syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehehe! Är det nån här som samlar dogtags? Jag gör der, har 150 st nu Väntar fortfarande på svar från Konami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag väntar också på svar från Konami!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vad har ni frågat egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Om det blir några VR uppdrag, om det kommer nya vapen, om codecen kommer vara i 3d, om det är nya areas, vad man kan låsa upp och lite mer... Om dom svarar så citerar jag vad de har skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag frågade hur långt dom hade kommit... och om dom vet när under 2004 det ska släppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 skulle gärna vilja veta det fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 skulle gärna vilja veta det fredrico Mmmm... jag med Inget svar än så länge... hoppas de svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hoppas dom svarar på japanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) har ni spelat MGS till nintendo så jäval coolt Jag kan sickat till er som vill ha det är en Emulator. Redigerad 24 maj, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts