Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nu vill jag också importera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nu vill jag också importera... Gör det då! Då är vi ännu fler som kan diskutera Precis som vi gjorde med MGS2, typ 30 sidor bak i denna topic. Det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Men om jag gör det så blir det inte nu på direkten. Väntar tills Jullovet, då har man tid att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hmmm, blir rätt jobbigt att vänta aja, jag får överleva på Ratchet & Clank 3 och Prince of Persia: Whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) varvade precis mgs2 igen tog ca. 6,5 timme denna gång... typ 10 timmar första gången... nästan så man får lust att smyga runt och tranqueliza (stavning?) folk Redigerad 26 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Svårt att berätta om det utan att spoila... finns många saker som är värda att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hehe, vill ni höra Snake utan sin mörka röst? Det är en radio-intervju med David Hayter (rösten till Snake). Ganska kul att höra Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hehe, vill ni höra Snake utan sin mörka röst? Det är en radio-intervju med David Hayter (rösten till Snake). Ganska kul att höra Länk jo, har hört den tidigare, lite skillnad är det allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 3vligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Haha, när de snackar om MGS, har ni hört att tjejen säger Metal Solid Gear? Men det är ballt att höra honom snacka som Snake direkt efter att han snackat normalt... han gör det i intervjun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Hehe, vill ni höra Snake utan sin mörka röst? Det är en radio-intervju med David Hayter (rösten till Snake). Ganska kul att höra Länk Hans röst är inte lika grov där. EDIT: Lite mer Snake look- a- like! EDIT IGEN: Tjejen som intervjuva honom sa "Metal Solid Gear"!! Redigerad 28 november, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hans röst är inte lika grov där. EDIT: Lite mer Snake look- a- like! EDIT IGEN: Tjejen som intervjuva honom sa "Metal Solid Gear"!! Läs min post ovanför Aj j*vlar, nu måste jag säga nåt för att inte detta ska räknas som spam Eh... ... Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Main Theme Högerklicka och spara som... Den är så j*vla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Läs min post ovanför Aj j*vlar, nu måste jag säga nåt för att inte detta ska räknas som spam Eh... ... Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Main Theme Högerklicka och spara som... Den är så j*vla bra Längtar ännu mer efter spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Men det är ballt att höra honom snacka som Snake direkt efter att han snackat normalt... han gör det i intervjun hur långt in på mp3'n händer det? orkar inte sitta o lyssna igenom allt tjôt edit: hittade det "Colonel, we're going after metal gear".. hehe.. hade jag varit honom hade jag pratat så hela tiden... edit 2: nu fick jag lust att varva mgs2 igen bara för det dax att höja en svårighetsgrad... Redigerad 28 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Idag fick jag ett mail från spelbutiken.se och de sa att mina grejer har skickats iväg idag Jag borde få dom nån gång i veckan Jag har även hittat en j*vla massa högupplösta videos Otroligt bra videos, men jag råder er till att enbart se de 4 första om ni inte vill få Operation Snake Eater spoilad. De 4 första visar bara gameplay från Virtuous Mission Länk Jag kunde givetvis inte motstå så jag såg pyttelite av dom :"> Edit: Om ni är känsliga mot spoilers ska ni bara se de 3 första Redigerad 29 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Wow, det här blir till att kolla! EDIT: När du säger de tre första, räknar du med "Opening Movie" då med? SVARA SNABBT, JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGE PÅ ATT FÅ SE FILMERNA! Redigerad 29 november, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Wow, det här blir till att kolla! EDIT: När du säger de tre första, räknar du med "Opening Movie" då med? SVARA SNABBT, JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGE PÅ ATT FÅ SE FILMERNA! Du kan ju börja tanka dom, det kommer att ta ett bra tag innan du får hem alla. Sidan är riktigt seg (:!!! Jag säger så här... titta inte på nån film alls... ni kommer att bryta ihop av längtan efter spelet... jag håller på att göra det och jag får det om några dar (:!!! Opening movie är spoilerfri - det är bara introt Ettan är rejält laddad med spoilers - titta inte på den... tro mig Tvån är spoilerfri - inget nytt från demot förutom engelska röster Trean och resten är fullpackade med spoilers Redigerad 29 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Mitt amerikanska PS2 och MGS3 anlände till mig igår Jag har suttit och spelat som f*n. Jag har precis dödat The Pain och har massor kvar att spela. Däremot har jag en massa hemuppgifter som måste göras. Det var lätt värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag kan inte uttrycka mig med ord, smiliesarna för visa vad jag känner; :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag är ganska säker på att jag kommer impotera. Fast då måste vi diskutera spelet med vit eller gul text så vi inte spoilar för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts