Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

spela ett tag så lär du dig å sikta. :angry:

nepp... påminner för mycket om det dåliga Metal Gear på NES.... man ser nästan rakt uppifrån o springer runt o skjuter helt planlöst.... jag höjer svårighetsgraden på 2'an och varvar det en gång till istället ;P

vad är skillnaden på:

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Metal Gear Solid 2: Substance

??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har så rätt, Substance innehåller ca 350 VR- och Alternative missions, 5 Snake tales, som är riktigt roliga halvkorta uppdrag med Snake i huvudrollen, ganska svåra eftersom det inte är någon radar... tyvärr är det inga nya cutscenes utan bara text. :( I PS2 versionen finns skateboarding

Edit: Jag har hittat ett sätt ändå!! :D Om man köper en sån här pryl ska det gå att köra importerade spel på PS2an B):D

Jag ska ringa och fråga lite om den imorgon :D Och dyr var den ju inte heller :)

Dom skriver dock inte vad den används till, men enligt andra sidor ska man med hjälp av en av skivorna och ett verktyg kunna köra importerade spel. Jag ska hur som helst ringa imorgon, och jag berättar gärna vad de sa ^_^

Den verkar inte finnas i butiken, så vi får hoppas att de kommer in snart....

Då kan vi alla köpa en sån och importera spelet och diskutera mycket tidigare :D

Osis Mikolan, den funkar bara på "gamla" PS2or :P

Edit 2: Mohaha! Jag har postat 100 mer posts än vigge gjort i denna topic och han har postat näst mest :P

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Swap tool har jag vetat om länge, det är ill och med ännu lättare på en PStwo då man bara behöver lura den att luckan alltid är stängd (går på 5 sek att ordna) men se till så att din tv stödjer 60Hz.

vigge: man plockar itne isär ps2:an, man tar bort luckan på cd-trayen och byter ut dne mot en ny så att man kan slira ut den manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay! Gissa vem som har beställt en USA-importerad PS2 och MGS3! :P

Prylarna ska komma 2-3 dagar efter att de har skickats iväg, dvs. 2-3 dagar efter kommande måndag. :wub:

Jag har bokat från spelbutiken.se som i ett mail sa att grejerna paketeras väl och ska komma fram i tid.

Och min TV verkar klara NTSC, jag har kollat i instruktionsboken och lite sidor på nätet. Annars får jag ockupera vardagsrummet här hemma :rolleyes: fast det vill inte mamma och pappa :huh:

Allt gick på 1853:- inkl. fraktkostnaden :P

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är död om du spoilerar någonting! :wub:

Ta det lugnt... :P Jag ska inte spoila något alls för er... (btw, kan man säga "spoila"?)

Jag hatar själv att få spel spoilade, så jag ser ingen anledning att göra det för er :rolleyes:

Edit:

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

:P:huh:

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredrico får man komma hem till dig? <_<

Jag har också importerat MGS 3 det borde komma om 1 vecka.

Det går och lira på mitt chippade PS2 iallafall :D

Guut!

Då borde vi ju få våra spel ungefär samtidigt :ermm:

Vi borde göra en MGS3-topic där vi diskuterar enbart MGS3, då slipper vi de andras kommentarer om att vi spoilar spelet :D

Jag skiter i att chippa min PS2 för att det tar för lång tid, man måste ju kunna spela så fort som möjligt :lol:

Hoppas bara att jag får mina grejer i tid och att de funkar som de ska ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...