Bubbli Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Varför skulle det inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Varför skulle det inte göra det? För att det står på spelbutiken.se att man behöver en NTSC-kompatibel TV för att kunna använda PS2et Jag vet inte om min TV är NTSC-kompatibel, det är en vanlig TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Du kanske inte har märkt att det är autosikte+ att det finns en radar. jojo, men autosiktet suger och blir man upptäckt så försvinner ju radarn.. Redigerad 22 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jojo, men autosiktet suger och blir man upptäckt så försvinner ju radarn.. spela ett tag så lär du dig å sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) jojo, men autosiktet suger och blir man upptäckt så försvinner ju radarn.. spela ett tag så lär du dig å sikta. Redigerad 22 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 spela ett tag så lär du dig å sikta. nepp... påminner för mycket om det dåliga Metal Gear på NES.... man ser nästan rakt uppifrån o springer runt o skjuter helt planlöst.... jag höjer svårighetsgraden på 2'an och varvar det en gång till istället vad är skillnaden på: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 2: Substance ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Du har så rätt, Substance innehåller ca 350 VR- och Alternative missions, 5 Snake tales, som är riktigt roliga halvkorta uppdrag med Snake i huvudrollen, ganska svåra eftersom det inte är någon radar... tyvärr är det inga nya cutscenes utan bara text. I PS2 versionen finns skateboarding Edit: Jag har hittat ett sätt ändå!! Om man köper en sån här pryl ska det gå att köra importerade spel på PS2an Jag ska ringa och fråga lite om den imorgon Och dyr var den ju inte heller Dom skriver dock inte vad den används till, men enligt andra sidor ska man med hjälp av en av skivorna och ett verktyg kunna köra importerade spel. Jag ska hur som helst ringa imorgon, och jag berättar gärna vad de sa Den verkar inte finnas i butiken, så vi får hoppas att de kommer in snart.... Då kan vi alla köpa en sån och importera spelet och diskutera mycket tidigare Osis Mikolan, den funkar bara på "gamla" PS2or Edit 2: Mohaha! Jag har postat 100 mer posts än vigge gjort i denna topic och han har postat näst mest Redigerad 22 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hmm, den där "saken" verkar ju konstig om något, ska man behöva ta isär ps2:an och använda verktyg för att byta cd?! inte en chans att jag köper det, mina småbrorsor kommer ha sönder det + ps2:an direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men Swap tool har jag vetat om länge, det är ill och med ännu lättare på en PStwo då man bara behöver lura den att luckan alltid är stängd (går på 5 sek att ordna) men se till så att din tv stödjer 60Hz. vigge: man plockar itne isär ps2:an, man tar bort luckan på cd-trayen och byter ut dne mot en ny så att man kan slira ut den manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Rose i mgs2 e fräsch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vigge: man plockar itne isär ps2:an, man tar bort luckan på cd-trayen och byter ut dne mot en ny så att man kan slira ut den manuellt. ja, då plockar man ju isär den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ja, då plockar man ju isär den inte så man tappar garantin iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Yay! Gissa vem som har beställt en USA-importerad PS2 och MGS3! Prylarna ska komma 2-3 dagar efter att de har skickats iväg, dvs. 2-3 dagar efter kommande måndag. Jag har bokat från spelbutiken.se som i ett mail sa att grejerna paketeras väl och ska komma fram i tid. Och min TV verkar klara NTSC, jag har kollat i instruktionsboken och lite sidor på nätet. Annars får jag ockupera vardagsrummet här hemma fast det vill inte mamma och pappa Allt gick på 1853:- inkl. fraktkostnaden Redigerad 26 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Du är död om du spoilerar någonting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Du är död om du spoilerar någonting! Ta det lugnt... Jag ska inte spoila något alls för er... (btw, kan man säga "spoila"?) Jag hatar själv att få spel spoilade, så jag ser ingen anledning att göra det för er Edit: §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Redigerad 26 november, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Bra, ville bara va säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fredrico får man komma hem till dig? Jag har också importerat MGS 3 det borde komma om 1 vecka. Det går och lira på mitt chippade PS2 iallafall Guut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fredrico får man komma hem till dig? Jag har också importerat MGS 3 det borde komma om 1 vecka. Det går och lira på mitt chippade PS2 iallafall Guut! Då borde vi ju få våra spel ungefär samtidigt Vi borde göra en MGS3-topic där vi diskuterar enbart MGS3, då slipper vi de andras kommentarer om att vi spoilar spelet Jag skiter i att chippa min PS2 för att det tar för lång tid, man måste ju kunna spela så fort som möjligt Hoppas bara att jag får mina grejer i tid och att de funkar som de ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Har snart spelat igenom Snake Eater. Jag ångrar verkligen inte att jag importerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Har snart spelat igenom Snake Eater. Jag ångrar verkligen inte att jag importerade det. Har du?! Berätta gärna vad du tyckte om det... spoilerfritt så klart Annars kommer Jacker och käkar upp dig Varifrån importerade du? Det kan vara bra att veta i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts