Fredrico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Snake är den grymmaste spelhjälten någonsin. Kan dom inte ha någon "Dom 10 stiligaste skurkarna någonsin". Vinnaren? REVOLVER OCELOT Det är klart att Snake är grymmast Jag vill inte göra dig ledsen eller nåt, men Ocelot är inte speciellt stilig Men jag skulle gärna vilja se "De 10 grymmaste skurkarna"... då skulle minst tre skurkar vara från MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 älskar MGS.. den serien är nästan bättre än Gta.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nä. jagär inte ett fan. men det är ett FAN-skap att spela det. Lirade det hos en kompishär om dan. Jag höll på att "DÖ" hahahaha TRÅKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nä. jagär inte ett fan. men det är ett FAN-skap att spela det. Lirade det hos en kompishär om dan. Jag höll på att "DÖ" hahahaha TRÅKIGT det är antagligen eftersom att du suger på det, är nog inte din grej helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det är antagligen eftersom att du suger på det, är nog inte din grej helt enkelt Nja. jag vet att det var dåligt formulerat men jag menade att jag HATADE det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nä. jagär inte ett fan. men det är ett FAN-skap att spela det. Lirade det hos en kompishär om dan. Jag höll på att "DÖ" hahahaha TRÅKIGT Gillade inte heller MGS när jag spelat det för första gången. Men sen såg jag en som spela MGS2- demot på GAME och jag vart alldeles tagen av vad jag såg! Så fort jag kom hem lirade jag igenom MGS- demot, älska det! Sen köpte jag ju hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 när jag spelade vr missons idag så kom det fram en kod när jag hade klarat ett uppdrag vad är det för kod och vad ska jag göra med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 I MGS, har dock bara spelat det till PC men ska nog köpa TTS till gc sen när jag köpt ny cpu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 när jag spelade vr missons idag så kom det fram en kod när jag hade klarat ett uppdrag vad är det för kod och vad ska jag göra med den? MGS2? inget, så länge det inte var någon überbra tid, då kan du regga koden på konamis Substance sida (kom inte ihåg adressen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Skulle inte Snake Eater släppas i USA idag? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Det är klart att Snake är grymmast Jag vill inte göra dig ledsen eller nåt, men Ocelot är inte speciellt stilig Men jag skulle gärna vilja se "De 10 grymmaste skurkarna"... då skulle minst tre skurkar vara från MGS Nej, alla dem skulle vara från final-fantasy serien <3 mmm, Kefka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 nej jag är inte ett fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Skulle inte Snake Eater släppas i USA idag? :'( skulle släppas/släpptes idag ja.. (igår egentligen eftersom klockan är efter 12 nu, men ändå..) http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...al+gear+solid+3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ...... och där kom det ut som torrent synd att man inte har moddat sin ps2a så man kan lira innan det släpps i Europa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ...... och där kom det ut som torrent synd att man inte har moddat sin ps2a så man kan lira innan det släpps i Europa :'( va, finns itne på nforce än :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 va, finns itne på nforce än :/ STRiKE har släppt skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 mgs är brfa men aldrig bättre än GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När släpps mgs3 i europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När släpps mgs3 i europa? 24e mars 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 24e mars 2005 Tre dagar innan min födelsedag. Juhuuu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts