Fredrico Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Den där trailern såg jag på Gamenetwork igår på tven. Va?!?!? Gamenetwork?!? vad är det? vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Bild: Annars Game-Network De är inte mgs på bilden för jag tog den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ohh, har vart borta hela helgen. Nu ska jag undersöka allt nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ohh, har vart borta hela helgen. Nu ska jag undersöka allt nytt! börja med den nya trailern ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ohh, har vart borta hela helgen. Nu ska jag undersöka allt nytt! Visst är det underbart och komma hem och hitta en massa filmer, bilder och sånt Älskar känslan att bara tanka trailers och bara vänta på att den blir klar Det har släppts många filmer under helgen så du har lite att göra Gå in på MGS3-core så ser du typ allt som släppts under de senaste dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 i vilken strut finns snipern på shel1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 i vilken strut finns snipern på shel1 Snipern, finns i Strut F, precis som alla andra vapen... nästan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Bild: Annars Game-Network De är inte mgs på bilden för jag tog den nyss. Vilken box har du/ni för att få den kanalen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har inte ens spelat de första spelen men snake eater e ja kåt på ps. sojja om de sista men ja vill gärna he de o ja längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men jag rekonmenderar dig att spela MGS till PS eller MGS: TTS till Gamecube först. Sen spelar du MGS2. Annars tror jag inte att du hänger med så mycket i SE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men jag rekonmenderar dig att spela MGS till PS eller MGS: TTS till Gamecube först. Sen spelar du MGS2. Annars tror jag inte att du hänger med så mycket i SE. Håller med till 100%!, i alla fall inte i storyn. skiter man i den och bara vill ha något att spela kan man ju gå in rakt på MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Metal Gear Solid är enligt mig världens bästa spel. . Ett extra plus är att dom hade med spelvärldens coolaste och grymmaste skurk som någonsin funnits eller kommer att finnas......REVOLVER OCELOT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Metal Gear Solid är enligt mig världens bästa spel. . Ett extra plus är att dom hade med spelvärldens coolaste och grymmaste skurk som någonsin funnits eller kommer att finnas......REVOLVER OCELOT!! Det är rätt inställning! Så ska det låta Nja... jag tycker att The Boss är MGS' hittills tuffaste skurk... om det nu blir fler skurkar, med tanke på att MGS3 är det sista -Solid spelet :'( ... Jag gillar att Snake redan har en relation med The Boss, som gör att han inte vill skada henne, det blir en jävligt bra story Solidus var också en mycket ball skurk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Du får inte glömma Liquid och Mantis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har sett bilder på mgs2 där man åker skateboard är det fake bilder eller kan man åka skateboard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 I Metal Gear Solid 2: Substance kan man åka. Fast bara i PS2- verisionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 I Metal Gear Solid 2: Substance kan man åka. Fast bara i PS2- verisionen. Bara i europa versionen också, om jag inte misstar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Du får inte glömma Liquid och Mantis. Just det ja! Dom var jäkligt grymma. Men inte lika grymma som Revolver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 MGS3 har fått ett realesedatum! http://www.gamespot.com/news/2004/10/15/news_6110680.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hmm.. Jag antar att inget MGS finns till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts