Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ohh, har vart borta hela helgen. Nu ska jag undersöka allt nytt! ^_^

Visst är det underbart och komma hem och hitta en massa filmer, bilder och sånt :);) Älskar känslan att bara tanka trailers och bara vänta på att den blir klar ;) Det har släppts många filmer under helgen så du har lite att göra <_<

Gå in på MGS3-core så ser du typ allt som släppts under de senaste dagarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag rekonmenderar dig att spela MGS till PS eller MGS: TTS till Gamecube först. Sen spelar du MGS2. Annars tror jag inte att du hänger med så mycket i SE. :P

Håller med till 100%!, i alla fall inte i storyn. skiter man i den och bara vill ha något att spela kan man ju gå in rakt på MGS3 :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metal Gear Solid är enligt mig världens bästa spel. :wub:  B) .

Ett extra plus är att dom hade med spelvärldens coolaste och grymmaste skurk som någonsin funnits eller kommer att finnas......REVOLVER OCELOT!! B)

Det är rätt inställning! :wub::P Så ska det låta :D

Nja... jag tycker att The Boss är MGS' hittills tuffaste skurk... om det nu blir fler skurkar, med tanke på att MGS3 är det sista -Solid spelet :'( ...

Jag gillar att Snake redan har en relation med The Boss, som gör att han inte vill skada henne, det blir en jävligt bra story :unsure: Solidus var också en mycket ball skurk :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...