Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 OMG! Jag såg inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 BAAH.... Din tariler funka inte, Fredrico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) BAAH.... Din tariler funka inte, Fredrico. Kanske beror på att PMGS har problem med servern http://mikolan.starbase.se/mgs3_gc2004_e.wmv Nu då? Redigerad 22 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Finns den i Quick Time? Har lite problem med WinPlayer9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mgs3_6.html Nu tar du å scannar! Redigerad 22 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Grym! Ja, jag ska scanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) XviD: http://mgs3.starbase.se/dl/mgs3_gc2004_e_reencode.rar Redigerad 22 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 I senaste numret av Gamereactor har dom betatestat SE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 I senaste numret av Gamereactor har dom betatestat SE. Jepp, jag läste det... verkar skitbra Scanna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja, ja. Fast jag tror att MGS3 faktist är en fortsättning på tvåan. Först kör man Big Boss's uppdrag i djungeln. Sen måste Snake återvända dit för att även han utföra ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja, ja. Fast jag tror att MGS3 faktist är en fortsättning på tvåan. Först kör man Big Boss's uppdrag i djungeln. Sen måste Snake återvända dit för att även han utföra ett uppdrag. nej nej nej, det ska ju itne vara några personbyten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja, ja. Fast jag tror att MGS3 faktist är en fortsättning på tvåan. Först kör man Big Boss's uppdrag i djungeln. Sen måste Snake återvända dit för att även han utföra ett uppdrag. Det skulle ju kunna vara så... Jag kan nästan säga redan nu att det är en uppföljare till MGS2.... i slutet av de senaste trailern säger nån ju: "Who are the patriots? And La-Li-Lu-Le-Lo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Det skulle ju kunna vara så... Jag kan nästan säga redan nu att det är en uppföljare till MGS2.... i slutet av de senaste trailern säger nån ju: "Who are the patriots? And La-Li-Lu-Le-Lo" Glöm itne att The Patriots är en riktigt gammal organisation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Alla har säkert sett den, men här är en trailer på Metal Gear Ac!d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Alla har säkert sett den, men här är en trailer på Metal Gear Ac!d. Såg den för några månader sen Edit: Mikolan, jag vet, medlemmarna hade ju varit döda i hundra år innan MGS2... vi lär iaf få reda på vilka de är Redigerad 30 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) kanske ska köpa mgs2 till xbox är det bra och är det bättre än driv3r? edit:pratar gubarna på japanska Redigerad 31 augusti, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 kanske ska köpa mgs2 till xbox är det bra och är det bättre än driv3r? edit:pratar gubarna på japanska Har aldrig kört Driver 3... det verkar inte vara så bra men MGS2 är mycket bra Gubbarna pratar Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Även om Driv3r är väldigt utskällt är det bättre än man tror. Aja, On- Topic! Köp Metal Gear Solid 2: Substance till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Just nu tittar jag på E3 2K4 trailern, gud vad fin den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Just nu tittar jag på E3 2K4 trailern, gud vad fin den är. japp, riktigt gullig, längtar till TGS trailern kommer, men mest tills när spelet släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts