darkjak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vad händer i snakes revenge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 har splelat Metal Gear Solid på PS, vart rätt kul... har spelat MGS2 på PS2, vart bara sådär kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 http://www.petitiononline.com/mgs3demo/petition.html läs och skriv på om du vill att dom ska släppa mgs3 demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 redan gjort, tråd @ mgs3-core Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 När släpps egentligen Snake Eater? Har haft så jävla dålig koll på spelet. Ska bättra mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) När släpps egentligen Snake Eater? Har haft så jävla dålig koll på spelet. Ska bättra mig! Det är inget fastställt releasedatum... än men det släpps antagligen i vinter eller i början av 2005 Edit: Jag läste på MGS3-core att du har köpt ett nummer av OPM2 (eller hur?) och att det finns en artikel om MGS3... vad stod det? hängde det med nån skiva med något på? och var köpte du den? (på pressbyrån i centralstation, eller hur?) Redigerad 17 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Nepp, vi har inte Pressbyrån här i Hallsberg (små städer/orter= små privatägda butiker). Men däremot stämde det att jag köpte det på Centralstation. Hursomhelst, det fanns det ett Screen galleri på DVD'n, men min PS2'a har gått sönder så jag kan inte titta på dom . Men i artikeln stog det bl.a om karaktärerna. Skannrar nog imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Nepp, vi har inte Pressbyrån här i Hallsberg (små städer/orter= små privatägda butiker). Men däremot stämde det att jag köpte det på Centralstation. Hursomhelst, det fanns det ett Screen galleri på DVD'n, men min PS2'a har gått sönder så jag kan inte titta på dom . Men i artikeln stog det bl.a om karaktärerna. Skannrar nog imorn. Jag menar ifall du köpte den på pressbyrån som ligger i centralstation Om du ska scanna, kan du skicka dom till mig? Är det en vanlig DVD eller är det en PS2 DVD-skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 tänkte bara säga att jag inte kommer kuna vara inne varken här eller @ mgs3-core på en obestämd framtid, då jag inte kommer in på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Tråkigt .. hoppas du kommer in på den snart. När var det förresten vi började snacka om Snake eater? Ganska längesen va? Har väntat väääldigt länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 När jag starta denna Topic hadde MGS3 precis blivit officielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jepp, det stämmer När SE släppts får vi diskutera en massa roliga saker som man kan göra, precis som vi gjorde om SOL Jacker, när ska du scanna tidningen? (:!!! Vigge, tråkigt det där med datorn vad är det som har hänt med den då? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kan vi inte lova varandra en sak: INGA SPOILERS NÄR SPELET HAR SLÄPPTS! (:!!! Jag scannrar när jag har lust. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kan vi inte lova varandra en sak: INGA SPOILERS NÄR SPELET HAR SLÄPPTS! (:!!! Jag scannrar när jag har lust. Ok, när alla har klarat spelet en gång kan vi börja diskussionen (men då måste alla köpa det på releasen) Kan du inte scanna nu? Snääääälla? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Ska ut på en cykeltur först. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag ska köpa vid releasen! (:!!! Ska kniva mycket! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag ska inte köpa det på realesen, utan jag ska förhandsboka det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Mohahaha! Nya bilder http://media.ps2.ign.com/media/536/536086/...l?ui=gamefinder Ny trailer också!!!!! GAAAHH!!! http://media.planetmgs.com/trailers/mgs3_gc2004_e.zip med engelska röster!! Jacker, scanna dåå!! Det verkar vara en uppföljare till MGS2 ändå! (se trailern så får ni se!) Kojima är jävligt bra på att lura spelarna Redigerad 20 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mgs3_camoflauge.html Säkert gammal, men grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mgs3_camoflauge.html Säkert gammal, men grym! Den är ganska gammal den jag visade är MYCKET bättre med engelska röster å allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts