Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
När släpps egentligen Snake Eater? Har haft så jävla dålig koll på spelet. :(  Ska bättra mig! :blink:

Det är inget fastställt releasedatum... än :( men det släpps antagligen i vinter eller i början av 2005 :(

Edit: Jag läste på MGS3-core att du har köpt ett nummer av OPM2 (eller hur?) och att det finns en artikel om MGS3... vad stod det? ;) hängde det med nån skiva med något på? :D och var köpte du den? :P (på pressbyrån i centralstation, eller hur?)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, vi har inte Pressbyrån här i Hallsberg (små städer/orter= små privatägda butiker). :P Men däremot stämde det att jag köpte det på Centralstation.

Hursomhelst, det fanns det ett Screen galleri på DVD'n, men min PS2'a har gått sönder så jag kan inte titta på dom :( . Men i artikeln stog det bl.a om karaktärerna. :blink:

Skannrar nog imorn. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, vi har inte Pressbyrån här i Hallsberg (små städer/orter= små privatägda butiker). :( Men däremot stämde det att jag köpte det på Centralstation.

Hursomhelst, det fanns det ett Screen galleri på DVD'n, men min PS2'a har gått sönder så jag kan inte titta på dom :D . Men i artikeln stog det bl.a om karaktärerna. ;)

Skannrar nog imorn. ;)

Jag menar ifall du köpte den på pressbyrån som ligger i centralstation :(

Om du ska scanna, kan du skicka dom till mig? :(:blink:

Är det en vanlig DVD eller är det en PS2 DVD-skiva? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mohahaha! Nya bilder :D:wub:

http://media.ps2.ign.com/media/536/536086/...l?ui=gamefinder

:wub:

Ny trailer också!!!!! ;):wub: GAAAHH!!! (w00t)

http://media.planetmgs.com/trailers/mgs3_gc2004_e.zip

med engelska röster!! :mellow:

Jacker, scanna dåå!! :P

Det verkar vara en uppföljare till MGS2 ändå! (se trailern så får ni se!) (w00t) Kojima är jävligt bra på att lura spelarna :D

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...