Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 då får man väl ta och ladda hem hela filmen då Men jag såg nånstans att MGS3 kommer att utspela sig nån gång vid 60-talet på den första sidan som någon skrev om i den tråden. Jepp, dem kommer att utspela sig där... kolla Men det är lite konstigt, för snake är väl 36? Och MGS2 utspelar sig år 2009... Snake kan väl inte ha vart född på 60-talet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det har du helt rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 men han är ju klonad från big boss, då kanske man åldras saktare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jaja... det löser sig nog Jag hoppas att Meryl, Grey Fox, Mei Ling, Liquid, Ocelot, Otacon, Roy Campbell och Naomi Hunter kommer tillbaka, dom är mina favortier Oj! Jag får inte glömma Johnny Sasaki Förresten här är en bra MGS sida, den här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 tycker inte att varken operation MGS eller MGS2 Online är något vidare bra, de har ju knappt någon information och rätt så dåliga forum :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 men han är ju klonad från big boss, då kanske man åldras saktare Man kanske är Big Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag vill ha mer MGS 3 filmer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Välj en MGS icon! http://www.operationmgs.com/multimedia/ignicons.html ska ta en nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Fan va bra E3 previewen va! Coolt med att man kunde skjuta ner bibon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vart kan man se den?? Jag KAN INTE VÄNTA PÅ MGS3 vill ha betan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vart kan man se den?? Jag KAN INTE VÄNTA PÅ MGS3 vill ha betan.... Jag vill ha hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vart kan man se den?? Jag KAN INTE VÄNTA PÅ MGS3 vill ha betan.... ladda hem den härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Oh tack... ... Kan inte det här året gå lite snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Yeah! The Twin Snakes Eater bild Den har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Yeah! The Twin Snakes Eater bild Den har jag gjort haha, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Yeah! The Twin Snakes Eater bild Den har jag gjort LoL ... Finns det ingen mer bra sida? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 LoL ... Finns det ingen mer bra sida? ... Vet inte... har du testat Konami's egna sajt då? Snake Eater eller Twin Snakes Förresten vad sägs om min sig och avartar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 mmmmmmm, dom e snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vet inte... har du testat Konami's egna sajt då? Snake Eater eller Twin Snakes Förresten vad sägs om min sig och avartar? Ja dom va snygga.... min avatar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe vilken nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts